Schaduwtrainer

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

sister of mercy schreef: 05 aug 2022, 19:31 Ok, ga ik ook een poging doen: Cocu en Martens samen.
Mooi duo!
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Ik zeg na dit seizoen Martens met Jansen als assistent.
Gebruikersavatar
Tarik
Supporter
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mar 2006, 12:02

hihacorner schreef: 05 aug 2022, 21:33 Ik zeg na dit seizoen Martens met Jansen als assistent.
Magath met Klinsmann en Villas-Boas als assistenten.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Mocht Martens straks bij het eerste nog een assistent nodig hebben dan is Ten Hag vast beschikbaar :D
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Vanaf volgende week Ten Hag bellen
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Denniz schreef: 14 aug 2022, 09:09 Vanaf volgende week Ten Hag bellen
:lol:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

hihacorner schreef: 22 aug 2022, 17:26 Hoewel ik koken leuk vind, is het niet mijn ambitie kok te zijn. Ik zou zo’n hele zaak willen managen. De sfeer creëren, zorgen dat mensen een fantastische avond hebben. Ik vind zoveel dingen leuk om te doen. Vorig jaar heb ik een cursus psychologie gevolgd, eerder heb ik Spaans geleerd. Of zaakwaarnemer worden. Ik denk dat er nog veel winst is te boeken in de begeleiding van spelers.
Mensen met zulke hobbies moet je wantrouwen, bijvoorbeeld net als mensen die koikarpers houden of mensen die grote vissen vangen en daarmee dan op de foto gaan.
we can come an end
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

differentcook schreef: 22 aug 2022, 17:30 Mensen met zulke hobbies moet je wantrouwen, bijvoorbeeld net als mensen die koikarpers houden of mensen die grote vissen vangen en daarmee dan op de foto gaan.
Of volwassen mannen die anoniem reageren op voetbalforums. Misschien zijn dat wel de ergste :wink:
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Die zeker, ja! =D>
Voltreffer Vick schreef: 22 aug 2022, 18:12 Of volwassen mannen die anoniem reageren op voetbalforums. Misschien zijn dat wel de ergste :wink:
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Is Kees Luijx (of hoe je dat ook schrijft) niet wat voor ons. Die heeft het spelletje ineens helemaal uitgevonden als "analist". :lol:
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Winston Bogarde is ook nog vrij en lijkt mij echt een prima assistent. Deed de defensie bij ajax en heeft daar samen met ten Hag toch echt goede dingen gedaan. Voor zover je kan zien vanaf onze kant. Bij de defensie kan je toch wel war kennis gebruiken bij AZ
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Binnenkort is het weer evalueren tussen Huiberts en Jansen, tijd om afscheid te nemen. Volgend jaar maar Stijn Schaars halen en samen met Maarten Martens voor de groep :wink: Heb je tenminste een karakter, kwam net oude beelden tegen van het kampioenschap (en de opbouw daartoe) waar de impact van een karakter als Schaars essentieel is voor succes. Schaars zit momenteel in de jeugd bij PSV als trainer dus makkelijk op te halen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Maxhuijp schreef: 26 okt 2022, 18:09 Winston Bogarde is ook nog vrij en lijkt mij echt een prima assistent. Deed de defensie bij ajax en heeft daar samen met ten Hag toch echt goede dingen gedaan. Voor zover je kan zien vanaf onze kant. Bij de defensie kan je toch wel war kennis gebruiken bij AZ
De partner in crime van vieze Marc? Die kan ze vast wel leren hoe je slapend rijk wordt.

Bij AZ lopen Vlaar en Boulahrouz rond. Kennis genoeg zou je zeggen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Dennis Haar halen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Denniz schreef: 27 okt 2022, 06:43 Dennis Haar halen.
Dat is een Van den Brom-adept zonder staat van dienst. Zullen we dat maar niet doen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Misschien Leroy Echteld terughalen als assitent trainer of halen als trainer van het tweede elftal als martens wordt doorgeschoven.

In de tijd dat die assitent trainer was hoorde je vooral van de jonge spelers dat ze het erg prettig vonden het om met hem te werken.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Klei. schreef: 27 okt 2022, 08:31
In de tijd dat die assitent trainer was hoorde je vooral van de jonge spelers dat ze het erg prettig vonden het om met hem te werken.
Jonge spelers vinden het altijd prettig als iemand lekker relaxt is. Ze hebben juist iemand nodig die ze op hun flikker geeft. Anders worden het van die watjes als Stengs en Boadu.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Langedijk schreef: 27 okt 2022, 09:13 Jonge spelers vinden het altijd prettig als iemand lekker relaxt is. Ze hebben juist iemand nodig die ze op hun flikker geeft. Anders worden het van die watjes als Stengs en Boadu.
Heb je ook gelijk in :lol:.
Zet je Boulahrouz ernaast als tweede assistent ter compensatie.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik gooi hem hier er maar in. Oosting, Van Wonderen, Dick Schreuder, Peter Bosz, Fred Grim
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 06 nov 2022, 19:11 Ik gooi hem hier er maar in. Oosting, Van Wonderen, Dick Schreuder, Peter Bosz, Fred Grim
Wat een timing
we can come an end
Plaats reactie