Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

aadjepaatje schreef: 08 sep 2022, 11:39 Als je al de reacties leest is er dus geen oplossing. Maar die is er wel natuurlijk. Geen bier meer verkopen tijdens en een half uur voor de wedstrijd in de vakken achter het doel. Kost AZ ook geld natuurlijk maar niet zoveel als alle andere oplossingen. Jammer voor degenen die niet met bier gooien. Hier dus ook de goeien moeten onder de kwaaien lijden.
Daar heb je gelijk ook alle vakken mee achter het doel die er niks mee te maken. V, X2, X3, Y en Z mogen ook geen bier meer dan?
Van Alkmaar begint de victorie
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

072 schreef: 08 sep 2022, 11:50 Daar heb je gelijk ook alle vakken mee achter het doel die er niks mee te maken. V, X2, X3, Y en Z mogen ook geen bier meer dan?
Specifiek alleen W en X1 droogleggen is onmogelijk. Hele vd ben tribune droogleggen lijkt mij niet echt een serieuze optie voor AZ. Die 50k hebben ze dit seizoen waarschijnlijk al lang verdiend op alleen al de Ben-Side aan de verkoop van drank.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Dat gooien gebeurt natuurlijk alleen bij frustratie over een achterstand. Een biertje per doelpunt van AZ lijkt me een mooie oplossing. Dan wordt er straks alleen nog naar eigen verdedigers gegooid als ze weer eens onnodig terugspelen op de keeper.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 08 sep 2022, 10:40 Dan is het geen ‘eigen exclusieve drinkbeker’ meer en kom je uit bij het bovengenoemde systeem
Als je gedurende het seizoen geen nieuwe beker krijgt, blijft het hetzelfde verhaal
Laatst gewijzigd door differentcook op 08 sep 2022, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Langedijk schreef: 08 sep 2022, 12:06 Dat gooien gebeurt natuurlijk alleen bij frustratie over een achterstand. Een biertje per doelpunt van AZ lijkt me een mooie oplossing. Dan wordt er straks alleen nog naar eigen verdedigers gegooid als ze weer eens onnodig terugspelen op de keeper.
Het bier gooien gebeurde tegen Dundee Utd en Gil Vicente ook, 7-0 en 4-0. Elk beetje frustratie over tijdrekken of een foute beslissing levert direct dit soort taferelen op.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Metalingus schreef: 08 sep 2022, 12:19 Het bier gooien gebeurde tegen Dundee Utd en Gil Vicente ook, 7-0 en 4-0. Elk beetje frustratie over tijdrekken of een foute beslissing levert direct dit soort taferelen op.
Ah, oké. Dan toch maar terug naar de statiegeld variant. Ik vraag me trouwens af waar die pubers het geld vandaan halen. Ik gooide vroeger ook wel eens met bier op de kermis maar met de huidige prijzen laat je dat wel uit je hoofd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 08 sep 2022, 12:30 Ah, oké. Dan toch maar terug naar de statiegeld variant. Ik vraag me trouwens af waar die pubers het geld vandaan halen. Ik gooide vroeger ook wel eens met bier op de kermis maar met de huidige prijzen laat je dat wel uit je hoofd.
Ik verbaas me ook over de hoeveelheden bier die de staantribunes opgetakeld worden. 8 biertjes a 4,50 euro. En dat van je krantenwijk.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

vriend schreef: 08 sep 2022, 14:09 Ik verbaas me ook over de hoeveelheden bier die de staantribunes opgetakeld worden. 8 biertjes a 4,50 euro. En dat van je krantenwijk.
:?
Ik heb al een tijdje geen krantenwijk meer hoor.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Langedijk schreef: 08 sep 2022, 12:06 Dat gooien gebeurt natuurlijk alleen bij frustratie over een achterstand. Een biertje per doelpunt van AZ lijkt me een mooie oplossing. Dan wordt er straks alleen nog naar eigen verdedigers gegooid als ze weer eens onnodig terugspelen op de keeper.
Niet waar. Kijk maar op de foto’s van onze fotograaf. Toen Pavlidis scoorde gebeurde het ook .
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

aadjepaatje schreef: 08 sep 2022, 11:39 Als je al de reacties leest is er dus geen oplossing. Maar die is er wel natuurlijk. Geen bier meer verkopen tijdens en een half uur voor de wedstrijd in de vakken achter het doel. Kost AZ ook geld natuurlijk maar niet zoveel als alle andere oplossingen. Jammer voor degenen die niet met bier gooien. Hier dus ook de goeien moeten onder de kwaaien lijden.
Simpelste en goedkoopste oplossing blijft gewoonten net. Kunnen ze gewoon bier blijven drinken, geen statiegeld of weet ik welke oplossing. Geen boetes meer. Geen extra personeel nodig. Gewoon een win-win situatie.

Hoe simpel kan het zijn toch…..
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Roadman schreef: 08 sep 2022, 16:18 Simpelste en goedkoopste oplossing blijft gewoonten net. Kunnen ze gewoon bier blijven drinken, geen statiegeld of weet ik welke oplossing. Geen boetes meer. Geen extra personeel nodig. Gewoon een win-win situatie.

Hoe simpel kan het zijn toch…..
Om het zodanig op te lossen dat de goeden niet onder de kwaden lijden: camera’s op het vak en de biergooiers eruit pikken en een stadionverbod voor 5 wedstrijden. Bij herhaling een heel seizoen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 08 sep 2022, 16:58 Om het zodanig op te lossen dat de goeden niet onder de kwaden lijden: camera’s op het vak en de biergooiers eruit pikken en een stadionverbod voor 5 wedstrijden. Bij herhaling een heel seizoen.
Waarom niet meteen een heel seizoen, scheelt extra werk en hopelijk ook bierglazen op het veld
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 08 sep 2022, 17:21 Waarom niet meteen een heel seizoen, scheelt extra werk en hopelijk ook bierglazen op het veld
Eerst vijf is heel Hollands, poldermodel 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Roadman schreef: 08 sep 2022, 16:18 Simpelste en goedkoopste oplossing blijft gewoonten net. Kunnen ze gewoon bier blijven drinken, geen statiegeld of weet ik welke oplossing. Geen boetes meer. Geen extra personeel nodig. Gewoon een win-win situatie.

Hoe simpel kan het zijn toch…..
Jij hoeft er niet achter te zitten zeker?
_________________
"I don't know that!"
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Kilkenny schreef: 09 sep 2022, 09:46 Jij hoeft er niet achter te zitten zeker?
Zoals het nu gaat zit er, Europees, niemand achter. Ben je je eigen plekke kwijt. [-o< Wil je dat ? Prima, dan gewoon blijven gooien die troep op het veld.

Wil je je “ sfeertribune” gebruiken Europees? Dan moet je dat net er, als de straf is afgelopen, ervoor hangen.

Camera.s ophangen en de daders eruit pikken ? Grappig hoor. Maar die camera’s hangen er al tijden. Blijkt dus niet effectief want dat levert lege tribunes en een boete op.

Naar mijn idee is het heel simpel.

Of een net ervoor, tribunes gebruiken en, voor wie dat zonodig wil, bier en andere troep gooien.

Of geen net,- een enkel bekertje nu weer op het veld- en meer en langer lege tribunes en een hogere boete.
De club ligt onder een vergrootglas nu hè. Er mag, echt niks meer gebeuren.

Al die zgn oplossingen van statiegeld, geen bier op de tribunes enz.enz.zijn niet doeltreffend.

Bovendien, is het wel eens opgevallen dat, praktisch in elk stadion, zeker in ons land, de bezoekers achter netten of plastic zitten/staan ? En je hoort er nooit iemand over. En, om nu je eigen club te beschermen tegen een aantal idioten en, tijdelijk, alleen Europees, een net te hangen, boetes te voorkomen en de tribunes vol te houden vindt “ men” dat niet kunnen.

Vreemd #-o
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Roadman schreef: 09 sep 2022, 10:57 Zoals het nu gaat zit er, Europees, niemand achter. Ben je je eigen plekke kwijt. [-o< Wil je dat ? Prima, dan gewoon blijven gooien die troep op het veld.

Wil je je “ sfeertribune” gebruiken Europees? Dan moet je dat net er, als de straf is afgelopen, ervoor hangen.

Camera.s ophangen en de daders eruit pikken ? Grappig hoor. Maar die camera’s hangen er al tijden. Blijkt dus niet effectief want dat levert lege tribunes en een boete op.

Naar mijn idee is het heel simpel.

Of een net ervoor, tribunes gebruiken en, voor wie dat zonodig wil, bier en andere troep gooien.

Of geen net,- een enkel bekertje nu weer op het veld- en meer en langer lege tribunes en een hogere boete.
De club ligt onder een vergrootglas nu hè. Er mag, echt niks meer gebeuren.

Al die zgn oplossingen van statiegeld, geen bier op de tribunes enz.enz.zijn niet doeltreffend.

Bovendien, is het wel eens opgevallen dat, praktisch in elk stadion, zeker in ons land, de bezoekers achter netten of plastic zitten/staan ? En je hoort er nooit iemand over. En, om nu je eigen club te beschermen tegen een aantal idioten en, tijdelijk, alleen Europees, een net te hangen, boetes te voorkomen en de tribunes vol te houden vindt “ men” dat niet kunnen.

Vreemd #-o
Ik vind zo’n net dweilen met de kraan open.

Wat is niet doeltreffend aan geen bier op de tribunes? (en dus alleen vooraf, achteraf en in de pauze).
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Een net houdt niet alles tegen, zoals Roadman het beschrijft is het ook nog een uitnodiging tot het blijven gooien van alles. Een net lost dus ook niks op.

Net als in Engeland lijkt (voorlopig) de beste oplossing. Geen drinken voorbij de witte lijn, of zeker geen bier. Ik overleef dat ook wel. Alles beter dan een kut net voor je goffert. En X2 (onschuldig) zal er ook aan moeten geloven, want anders kan je er nog langs gooien naar het doel.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZDC
Supporter
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 mei 2006, 18:04
Locatie: Vak S

Kilkenny schreef: 09 sep 2022, 12:03 Een net houdt niet alles tegen
Maar wel een heleboel en zeker bierbekers waar het nu vooral om gaat.
En een uitnodiging om meer te gooien? Blijkbaar gooit men nu al vanalles dus dat maakt niet veel meer uit.

Als men niet kan stoppen is wellicht een doorzichtig zeil een optie? :lol:
Soms heb je pech en soms zit het tegen... :lol:
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Plexiglas van de boarding tot de dakrand, lekker in een groot aquarium voetballen. Na een paar potten bier gooien zie je niks meer.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Even gekeken op Twitter, maar nul berichten van de AZ supportersvereniging en de Benside-Loyals. Misschien daar eens mee starten, ik denk dat leden daarvan hier wel meelezen of zelfs mee posten. Geef een signaal af dat je als supportersorganisaties je hiervan wilt distantiëren, wellicht dat bepaalde individuen het dan in de toekomst zullen laten. Eigenlijk had dit bericht/statement er al moeten zijn. Ook een keer wat anders dan een sneu supporters berichtje van de F-Side :lol: .
Plaats reactie