Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

SimonPoulsen schreef: 10 jan 2022, 15:19 amAZon =D>
Prima sponsor inderaad.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 17 mei 2022, 08:43 Er is inderdaad een delegatie van Red Bull geweest, maar dit was meer in het kader van kennisoverdracht en niet om van AZ een nieuwe club te maken in het rijtje van Red Bull Salzburg, Red Bull Leipzig etc. Het verhaal Boef is heel simpel: Die heeft zelf aangegeven dat het hem tof lijkt om ooit AZ te kopen. Dat is verder helemaal niet serieus te nemen. Daar is nooit serieus over gesproken tussen de club en Boef. Dat was gewoon een toekomstdroom van de rapper zelf.
Ohhhja Red Bull.
Nee ik bedoelde Red Ball Acquisition Group, dat was geen typo. Dat is/was een consortium waar Billy Beane óók deel van uitmaakt(e).

Ik weet niet of je als je zo moralistisch doet over gokbedrijven, Amazon nou zo'n fijne backup is.

Maar het is natuurlijk wel makkelijk adverteren en ze willen de markt in Nederland openbreken dus zullen vast zichtbaar willen worden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Amazon heeft gewoon een partij boarding in de Eredivisie gekocht. Je zag ze ook op andere velden. Ik zou het overigens een prima shirtsponsor vinden, maar er is volgens mij dus vooralsnog geen bijzondere relatie tussen Amazon en AZ.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Bitcoin meester gaat ook al tijdje rond.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Als ik alle namen lees lijkt geen respectabel bedrijf meer geinteresseerd in shirtsponsoring :?
we can come an end
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Gerbrands of Eenhoorn?

Mijn voorkeur begint toch meer en meer te gaan richting Gerbrands.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Az564 schreef: 20 mei 2022, 08:43 Mijn voorkeur begint toch meer en meer te gaan richting Gerbrands.
Die is toch met pensioen?
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Az564 schreef: 20 mei 2022, 08:43 Gerbrands of Eenhoorn?

Mijn voorkeur begint toch meer en meer te gaan richting Gerbrands.
Ach nee, tegelwijsheid Gerbrands was goed in saneren, heeft PSV toch ook niet verder gebracht?
AZ heeft toch, dit seizoen buiten beschouwing gelaten, het meer dan uitstekend gedaan.
Volgend seizoen, ga ik vanuit, zullen we er weer in alle opzichten staan om een goed AZ product te zien (2 stappen achteruit om er vervolgens drie vooruit te zetten) daar is Robert gewoon teveel een ambitieuze strijder voor.
Gebruikersavatar
Ikkyu-San
Supporter
Berichten: 229
Lid geworden op: 06 okt 2013, 13:14
Locatie: Pn'Cras

Toen bekend werd dat Afas stopte als hoofdsponsor, werden we getrakteerd op teksten dat Afas door dat terugtreden AZ enorm hielp. Daaruit leidde ik af, dat er al een contract lag met een nieuwe shirtsponsor.
Als dat niet het geval is en er is straks geen shirtsponsor of iemand die voor een prikkie op het shirt komt vanwege het Betcity-fiasco én de BAM wordt in het gelijk gesteld, dan heeft (ook) Eenhoorn een rampzalig seizoen achter de rug. Dan hebben we misschien wel weer behoefte aan iemand die kan saneren.
Kwaliteit voor minder geld, wie is daar niet op gesteld?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07


AZ vindt de jeugdopleiding belangrijk ????

dit lijkt me een beschamende statistiek.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Jack schreef: 24 mei 2022, 15:51
AZ vindt de jeugdopleiding belangrijk ????

dit lijkt me een beschamende statistiek.
Deze statistiek is alleen uit te leggen als je kampioen wordt. Niet als je zo slecht voetbalt.

Wat een afgang
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Het zou beschamend zijn als je niet heel veel jeugdcontracten hebt verbeterd dit jaar en er geen 5 van de 7 eerste gegadigden geblesseerd waren geweest. Misschien ook als je jeugdopleiding nergens in geen leeftijdscategorie mee zou doen om het kampioenschap.
Maar AZ floreert daar kan een statistiek die toevallig een jaartje niet scoort niks aan veranderen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jack schreef: 24 mei 2022, 15:51 [AZ vindt de jeugdopleiding belangrijk ????

dit lijkt me een beschamende statistiek.
De jeugdspelers zijn de laatste jaren weggekocht
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 24 mei 2022, 21:01 De jeugdspelers zijn de laatste jaren weggekocht
Hangt ervanaf wat je hier precies mee bedoeld.
Bedoel je Stengs, Boadu, Koopmeiners
Of bedoel je Fitz-Jim, Hillen, Van Gelderen en Salah Eddine (die in de AZ jeugd speelden en nu op de rand van een doorbraak hadden gestaan als ajax niet in beeld was gekomen)?


Overigens is dit allemaal meer technisch dan algemeen beleid toch?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 24 mei 2022, 21:13 Hangt ervanaf wat je hier precies mee bedoeld.
Bedoel je Stengs, Boadu, Koopmeiners
Of bedoel je Fitz-Jim, Hillen, Van Gelderen en Salah Eddine (die in de AZ jeugd speelden en nu op de rand van een doorbraak hadden gestaan als ajax niet in beeld was gekomen)?


Overigens is dit allemaal meer technisch dan algemeen beleid toch?
Ik denk aan de tweede groep
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 24 mei 2022, 21:01 De jeugdspelers zijn de laatste jaren weggekocht
En AZ heeft Reijnders, Velthuis en nog n paar anderen weer weggekaapt.



In het we play differently (Wat zal het marketingbureau hebben gekost die dit heeft bedacht?) filmpje is AFAS overal afgehaald viel me op. Ben echt superbenieuwd wie de nieuwe sponsor gaat worden. De media afdeling heeft wel een flinke upgrade gehad laatste jaren, dat is n +.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

FugAZi schreef: 24 mei 2022, 17:06 Het zou beschamend zijn als je niet heel veel jeugdcontracten hebt verbeterd dit jaar en er geen 5 van de 7 eerste gegadigden geblesseerd waren geweest. Misschien ook als je jeugdopleiding nergens in geen leeftijdscategorie mee zou doen om het kampioenschap.
Maar AZ floreert daar kan een statistiek die toevallig een jaartje niet scoort niks aan veranderen.
Precies dit. Nuance is zoals vaker weer ver te zoeken bij sommigen. We hebben nu even een tussenjaar wat betreft de jeugd tussen de 18-21. We hebben nu veel spelers tussen de 22-26. Ook geen probleem, staat nog genoeg kapitaal.

Daarnaast heb je de talentvolle groep van Onder 18 die floreerde in de Youth League en volgende week voor de titel speelt. Dat verklaart ook waarom veel van die gasten niet nog vaker bij (Jong) AZ spelen. Maar dat komt er wel weer aan.

Daarnaast zijn in die leeftijdscategorie diverse spelers weggehaald en een aantal geblesseerd geraakt zoals terecht gesteld hierboven.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

De doorstroming van jeugd naar het eerste elftal is het laagst van alle clubs in de eredivisie.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Jack schreef: 25 mei 2022, 13:00 De doorstroming van jeugd naar het eerste elftal is het laagst van alle clubs in de eredivisie.
?

Zoiets moet je meten in een veel ruimere periode. Niet één seizoen maar eigenlijk vijf of tien jaar.
Dan kan je een tendens zien.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

kuifje schreef: 25 mei 2022, 14:39 ?

Zoiets moet je meten in een veel ruimere periode. Niet één seizoen maar eigenlijk vijf of tien jaar.
Dan kan je een tendens zien.
Er zijn altijd smoesjes.
Glory Hunter
Plaats reactie