Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 24 jan 2023, 18:48 Wat een verschrikkelijke smurf ben jij zeg.
Ik weet niet wat de kosten zijn van een vrouwenelftal nee. De sponsoring kan ik redelijk bedenken.
En dat lijkt me niet toereikend.

Maar ik ben blij dat jij zoveel inhoudelijks meebrengt.
Vervelend hè, tegengas. Nou vind ik smurf een koosnaampje, dus die kan ik hebben.
Wat breng jij dan voor inhoudelijks behalve al wekenlang ”vrouwenvoetbal is toch verliesgevend?” En “dat gaat dan ten koste van onze mannen” in verschillende bewoordingen.
Je zegt toch zelf dat je niet weet wat de kosten zijn en de sponsoring niet toereikend lijkt? Waarom blijf je er dan maar over doorgaan?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 24 jan 2023, 21:43 Waarom blijf je er dan maar over doorgaan?
Omdat jij er al 8x op reageert...
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Aan het slepende conflict tussen voetbalclub AZ en bouwbedrijf BAM is donderdagmiddag een einde gekomen. De twee partijen lagen al zo’n anderhalf jaar in de clinch over de betaling van de werkzaamheden die BAM verrichtte voor het nieuwe stadiondak. Inzet: ruim vier miljoen euro.

Grofweg komt het erop neer dat beide partijen hiermee de kosten delen. AZ betaalt zo’n twee miljoen aan BAM en het bouwbedrijf laat de vordering van zo’n twee miljoen aan extra bouwplaatskosten schieten.

bron: premium artikel van het NHD
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AlkmaarForever schreef: 26 jan 2023, 15:59 AZ betaalt zo’n twee miljoen aan BAM en het bouwbedrijf laat de vordering van zo’n twee miljoen aan extra bouwplaatskosten schieten.
Daar gaat de opbrengst van Evjen. Dan waren ze dus toch niet zo zeker van hun zaak.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Gezien de omstandigheden een logische uitkomst.
AZ zou er echter goed aan doen in het vervolg wat betere juristen te zoeken :roll:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
palaver
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 30 mei 2019, 11:00

Dus 2 miljoen ipv 5. Dat is nog relatief netjes.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

palaver schreef: 26 jan 2023, 16:40 Dus 2 miljoen ipv 5. Dat is nog relatief netjes.
Hangt af van in hoeverre wie gelijk hadden.
we can come an end
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

DeZuivelDuivel schreef: 26 jan 2023, 16:36 Gezien de omstandigheden een logische uitkomst.
AZ zou er echter goed aan doen in het vervolg wat betere juristen te zoeken :roll:
Waarom ? Zou de uitkomst dan anders zijn ? AZ betaald gewoon het bedrag wat was overeengekomen voor de bouw? Ze hielden 10% achter ivm met het niet volledig opleveren ervan. Is heel normaal. Nu dat wel is gebeurd is er geen noodzaak om de 10% achter te houden. BAM heeft aan zijn volledige verplichting oud-aanklager.

Waarom zou AZ dan in hemelsnaam andere juristen moeten raadplegen. Zouden zeg dan geld hebben toegetreden ? Denk eens na voorda5 je wat schrijft.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Roadman schreef: 26 jan 2023, 18:16 Waarom ? Zou de uitkomst dan anders zijn ? AZ betaald gewoon het bedrag wat was overeengekomen voor de bouw? Ze hielden 10% achter ivm met het niet volledig opleveren ervan. Is heel normaal. Nu dat wel is gebeurd is er geen noodzaak om de 10% achter te houden. BAM heeft aan zijn volledige verplichting oud-aanklager.

Waarom zou AZ dan in hemelsnaam andere juristen moeten raadplegen. Zouden zeg dan geld hebben toegetreden ? Denk eens na voorda5 je wat schrijft.
Ironisch, met al deze typo's.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Roadman schreef: 26 jan 2023, 18:16 Waarom ? Zou de uitkomst dan anders zijn ? AZ betaald gewoon het bedrag wat was overeengekomen voor de bouw? Ze hielden 10% achter ivm met het niet volledig opleveren ervan. Is heel normaal. Nu dat wel is gebeurd is er geen noodzaak om de 10% achter te houden. BAM heeft aan zijn volledige verplichting oud-aanklager.

Waarom zou AZ dan in hemelsnaam andere juristen moeten raadplegen. Zouden zeg dan geld hebben toegetreden ? Denk eens na voorda5 je wat schrijft.
Ik heb geen zin om het terug te zoeken, maar volgens mij hield AZ een bedrag (boete) in omdat het werk te laat af was, niet omdat het niet af was. Dus kennelijk zijn ze toch niet zo overtuigd van hun gelijk, anders hadden ze niet geschikt. Het is niet zo dat het werk nu ineens wel op tijd af was
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 26 jan 2023, 16:34 Daar gaat de opbrengst van Evjen. Dan waren ze dus toch niet zo zeker van hun zaak.
Of BAM was niet zo zeker van de zaak
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DonnyDelano schreef: 26 jan 2023, 18:34 Ik heb geen zin om het terug te zoeken, maar volgens mij hield AZ een bedrag (boete) in omdat het werk te laat af was, niet omdat het niet af was. Dus kennelijk zijn ze toch niet zo overtuigd van hun gelijk, anders hadden ze niet geschikt. Het is niet zo dat het werk nu ineens wel op tijd af was
Ging ook volgens mij erom dat het te laat af was
we can come an end
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Voltreffer Vick schreef: 26 jan 2023, 18:44 Of BAM was niet zo zeker van de zaak
Als BAM niet zo zeker van de zaak was, waarom zou AZ dan toch schikken en 2m aftikken?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik had liever een uitspraak over wie waar precies fout was.
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 26 jan 2023, 19:01 Ging ook volgens mij erom dat het te laat af was
Ja voornamelijk of de dat schuld van BAM was , of door ovemacht of door nalatigheid van AZ.

Er waren in ieder geval een heleboel voor en tegens voor beide partijen. Fijn dat dit nu afgehandeld is.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Roadman schreef: 26 jan 2023, 18:16 Waarom ? Zou de uitkomst dan anders zijn ? AZ betaald gewoon het bedrag wat was overeengekomen voor de bouw? Ze hielden 10% achter ivm met het niet volledig opleveren ervan. Is heel normaal. Nu dat wel is gebeurd is er geen noodzaak om de 10% achter te houden. BAM heeft aan zijn volledige verplichting oud-aanklager.

Waarom zou AZ dan in hemelsnaam andere juristen moeten raadplegen. Zouden zeg dan geld hebben toegetreden ? Denk eens na voorda5 je wat schrijft.
Anders dan jij weet ik heel goed wat ik zeg en schrijf. Daar heb ik gelukkig een relevante opleiding voor gevolgd.

Misschien heb je het gemist, maar AZ en (juridische) adviseurs is al een tijdje een dingetje.

Voor jou is het misschien een magische wereld, voor mij is dit relatief gesneden koek.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

DeZuivelDuivel schreef: 26 jan 2023, 19:56 :D
Anders dan jij weet ik heel goed wat ik zeg en schrijf. Daar heb ik gelukkig een relevante opleiding voor gevolgd.

Misschien heb je het gemist, maar AZ en (juridische) adviseurs is al een tijdje een dingetje.

Voor jou is het misschien een magische wereld, voor mij is dit relatief gesneden koek.
Blijkt totaal niet uit je posting. [-X :D
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

DeZuivelDuivel schreef: 26 jan 2023, 19:56 Anders dan jij weet ik heel goed wat ik zeg en schrijf. Daar heb ik gelukkig een relevante opleiding voor gevolgd.

Misschien heb je het gemist, maar AZ en (juridische) adviseurs is al een tijdje een dingetje.

Voor jou is het misschien een magische wereld, voor mij is dit relatief gesneden koek.
Welke EBI zit je? :wink:
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik lees net dat ajax twee weken geleden opnieuw geprobeerd heeft Alex Kroes over te halen voor de rol van TD bij hun.
Krijgt hij hier een eigen topic? En wanneer gaat hij wat in de openbaarheid doen?
we can come an end
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

differentcook schreef: 08 feb 2023, 00:56 Ik lees net dat ajax twee weken geleden opnieuw geprobeerd heeft Alex Kroes over te halen voor de rol van TD bij hun.
Krijgt hij hier een eigen topic? En wanneer gaat hij wat in de openbaarheid doen?
Treurig en respectloos tegelijk vind ik dat van die k.u.t.club. Amper een jaar terug hem al gevraagd en laten wachten, zozeer dat hij zelf bedankte voor de eer. Dan neemt AZ hem wel direct in dienst. Maar dat kun je niet hebben en probeert hem een paar maanden later toch te verleiden tot een komst. Wat een verschrikkelijk volk daar.

Maar enige duidelijkheid waar ie nou mee bezig is zou AZ wel sieren. Die omloop duurt bijvoorbeeld ook maar. Of is ie met geheime plannen bezig is?
Plaats reactie