Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 15 mei 2022, 15:20 Jippie, nog 3 jaar die lelijke goedkope letters op de gevel

Eenhoorn moet zich kapot schamen
Net alsof er anders niet een andere sponsornaam voor in de plaats was gekomen. Ze gaan het stadion echt niet Victorie Stadion (o.i.d.) noemen, omdat dat geen inkomsten brengt.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Forza AZ schreef: 15 mei 2022, 18:16 Net alsof er anders niet een andere sponsornaam voor in de plaats was gekomen. Ze gaan het stadion echt niet Victorie Stadion (o.i.d.) noemen, omdat dat geen inkomsten brengt.
Dat snap ik. Maar is het je nooit opgevallen dat de letters AFAS van een ander lettertype zijn dan die goedkope, cursieve letters van het woord stadion?

Geen gezicht
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 15 mei 2022, 18:39 Dat snap ik. Maar is het je nooit opgevallen dat de letters AFAS van een ander lettertype zijn dan die goedkope, cursieve letters van het woord stadion?

Geen gezicht
Ja, dat is inderdaad zo. Volgens mij zijn de letters stadion nog hetzelfde van de tijd van het DSB Stadion en hebben ze de letters AFAS in de stijl van de sponsor toegevoegd of iets dergelijks.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Forza AZ schreef: 15 mei 2022, 21:23 Ja, dat is inderdaad zo. Volgens mij zijn de letters stadion nog hetzelfde van de tijd van het DSB Stadion en hebben ze de letters AFAS in de stijl van de sponsor toegevoegd of iets dergelijks.
Stond DSB niet op het dak, met een voetballer tussen "DSB" en "Stadion"?

Edit:

Afbeelding
Van Alkmaar begint de victorie
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Mooi dat Afas nog aan AZ verbonden blijft! Goede en trouwe partner.

Wat mij wel opviel is dat hij zei: "Wij hebben vandaag besloten om nog 3 jaar als naamgever aan het stadion verbonden te blijven". Dat komt bij mij een beetje over alsof AZ nog even langs was geweest om te vragen of ze alsjeblieft nog iets konden betekenen.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

AZ fanatic 4-life schreef: 16 mei 2022, 07:28 Mooi dat Afas nog aan AZ verbonden blijft! Goede en trouwe partner.

Wat mij wel opviel is dat hij zei: "Wij hebben vandaag besloten om nog 3 jaar als naamgever aan het stadion verbonden te blijven". Dat komt bij mij een beetje over alsof AZ nog even langs was geweest om te vragen of ze alsjeblieft nog iets konden betekenen.
Het is andersom. AFAS wilde aanvankelijk alleen het totaalpakket bieden, maar daar ging AZ niet in mee. Schijnbaar zijn ze uiteindelijk toch akkoord met enkel naamgever van het stadion.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bombaman schreef: 16 mei 2022, 08:23 Het is andersom. AFAS wilde aanvankelijk alleen het totaalpakket bieden, maar daar ging AZ niet in mee. Schijnbaar zijn ze uiteindelijk toch akkoord met enkel naamgever van het stadion.
Ah, inzichtelijk
we can come an end
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Komt beetje over dat ze niemand anders kunnen vinden om dit zooitje te sponsoren.
Een echte grote hoofdsponsor wil ook zijn naam op het stadion.
Nu krijg je waarschijnlijk de lokale visboer op het shirt.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

pAuluZ schreef: 16 mei 2022, 10:04 Komt beetje over dat ze niemand anders kunnen vinden om dit zooitje te sponsoren.
Een echte grote hoofdsponsor wil ook zijn naam op het stadion.
Nu krijg je waarschijnlijk de lokale visboer op het shirt.
Grappig maar een beetje kort door de bocht. Ze zullen heus nog wel een goede shirtsponsor vinden voordat het nieuwe seizoen begint :D
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

RoycosoepieAZ schreef: 16 mei 2022, 11:05 Grappig maar een beetje kort door de bocht. Ze zullen heus nog wel een goede shirtsponsor vinden voordat het nieuwe seizoen begint :D
Tot ongeveer een jaar geleden had ik er hetzelfde over gedacht maar na de afgelopen transferperiodes en allerlei 'relletjes' (o.a. nu weer BAM, Unibet/Betcity en eerder met die omhooggevallen advocaat naar de UEFA) ga ik nergens meer vanuit in de zin van dat het bij AZ vast wel goed komt. Eerst zien en dan geloven nu maar eens een keertje.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

AZuid-Scharwoude schreef: 16 mei 2022, 12:57 Tot ongeveer een jaar geleden had ik er hetzelfde over gedacht maar na de afgelopen transferperiodes en allerlei 'relletjes' (o.a. nu weer BAM, Unibet/Betcity en eerder met die omhooggevallen advocaat naar de UEFA) ga ik nergens meer vanuit in de zin van dat het bij AZ vast wel goed komt. Eerst zien en dan geloven nu maar eens een keertje.
Als het zo eens allemaal opnoemd, wat een compleet zooitje eigenlijk
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

072 schreef: 16 mei 2022, 12:59 Als het zo eens allemaal opnoemd, wat een compleet zooitje eigenlijk
Ja, dat vind ik ook. Het ziet er allemaal niet zo goed uit. Het duurt ook veel te lang voor er een nieuwe sponsor bekend is.
Volgend jaar april weten we meer
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

In het lijstje zou ik toch nog voor de lol het Boef & Red Ball verhaal toevoegen en het Kinsbergen debacle ook al is dat laatste wat ouder.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 16 mei 2022, 16:40 In het lijstje zou ik toch nog voor de lol het Boef & Red Ball verhaal toevoegen en het Kinsbergen debacle ook al is dat laatste wat ouder.
Ik vraag me af of Kinsbergen niet was aangetrokken als vervanging van Eenhoorn en weer ging toen bleek dat die bleef?
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel schreef: 16 mei 2022, 16:40 In het lijstje zou ik toch nog voor de lol het Boef & Red Ball verhaal toevoegen en het Kinsbergen debacle ook al is dat laatste wat ouder.
Boef is in mijn ogen geen misser van de huidige directie. Maar meer door de rapper zelf in de media geslingerd - toch?
Red Ball / BB - tja. Ik twijfel al langer of het hele moneyball verhaal geen mooi verhaal voor de buitenwereld is.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 16 mei 2022, 16:59 Boef is in mijn ogen geen misser van de huidige directie. Maar meer door de rapper zelf in de media geslingerd - toch?
Red Ball / BB - tja. Ik twijfel al langer of het hele moneyball verhaal geen mooi verhaal voor de buitenwereld is.
Naar ik het begreep is hij daadwerkelijk nog even op gesprek geweest, maar misschien heb ik dat gedroomd.
Ik houd niet alles zo tot in de puntjes bij als het over algemeen beleid gaat.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

En er is weer een dag voorbij, waarin aangetoond is dat hier geen prestatie- en topsportklimaat is. Lekker bezig, Roberto.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 16 mei 2022, 18:03 Naar ik het begreep is hij daadwerkelijk nog even op gesprek geweest, maar misschien heb ik dat gedroomd.
Ik houd niet alles zo tot in de puntjes bij als het over algemeen beleid gaat.
Er is inderdaad een delegatie van Red Bull geweest, maar dit was meer in het kader van kennisoverdracht en niet om van AZ een nieuwe club te maken in het rijtje van Red Bull Salzburg, Red Bull Leipzig etc. Het verhaal Boef is heel simpel: Die heeft zelf aangegeven dat het hem tof lijkt om ooit AZ te kopen. Dat is verder helemaal niet serieus te nemen. Daar is nooit serieus over gesproken tussen de club en Boef. Dat was gewoon een toekomstdroom van de rapper zelf.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

pAuluZ schreef: 16 mei 2022, 10:04 Komt beetje over dat ze niemand anders kunnen vinden om dit zooitje te sponsoren.
Een echte grote hoofdsponsor wil ook zijn naam op het stadion.
Nu krijg je waarschijnlijk de lokale visboer op het shirt.
Iets te makkelijk geredeneerd. AZ wil alles opknippen en in principe geen grote sponsor die naamgever wordt van alles, tenzij er fors wordt betaald. AZ heeft het pakket van AFAS in principe in vieren geknipt, om op die manier meer inkomsten te generen. De naam van het stadion, shirtsponsor, sponsor jeugdcomplex en shirtsponsor jeugd zullen vier verschillende pakketten worden. Al zou het natuurijk kunnen dat er een partij is die twee van de vier pakketten wil kopen bijvoorbeeld.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Dit weekend zag ik wederom Amazon op de borden langs het veld voorbij komen. Lijkt mij een mooie partij voor op het shirt en blijbaar zijn de connecties er al.
Plaats reactie