Training

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

FugAZi schreef: 26 aug 2022, 09:53 Om zijn sokken mee aan te trekken :lol:
LOL, ik kwam iets soortgelijks zeggen. :lol:
aadjepaatje
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 jul 2018, 15:52

Weten jullie of de training openbaar is en dus te bezoeken? Vroeger werd er ook nog wel eens gemeld hoe laat de trainingen waren maar dat zie ik ook niet meer.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

aadjepaatje schreef: 29 aug 2022, 10:38 Weten jullie of de training openbaar is en dus te bezoeken? Vroeger werd er ook nog wel eens gemeld hoe laat de trainingen waren maar dat zie ik ook niet meer.
Vroeger stond het op AZ.nl bij het eerste team. Maar geen idee of dat nog zo is. Weidewormer is niet om de hoek dus al lang niet meer gekeken.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ik weet niet hoe actueel het is, maar AZ.nl meldt:

De trainingen op het AFAS Trainingscomplex zijn vooralsnog besloten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Omdat er geen topic over medische zaken is (mod: is het geen goed idee er één te starten?) dan maar hier.

Op dit moment zijn Bazoer, Vanheusden en Mihailovic allen geblesseerd. Zijn het blessures die allen te maken hebben met overbelasting? Het zijn alledrie wel nieuwe aanwinsten dit seizoen.

Wat me verder is opgevallen is dat er dit seizoen regelmatig situaties zijn geweest waarin spelers hebben doorgevoetbald met een blessure en vervolgens lang moesten revalideren.
we can come an end
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Bazoer is tegen iemand gebotst op de training en heeft daar last aan overgehouden, zijn blessure heeft sowieso niets te maken met trainingsintensiteit.
Plaats reactie