Training

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DSBBANK
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 okt 2018, 12:46

aadjepaatje schreef: 20 jul 2020, 17:42 Volgens mij miste ik Ferry Druijf.
In een vlog van Dee (lang leven het vloggen :lol: ) is te zien dat Ferdy een ongelukje heeft gehad door tijdens het zwemmen tegen een scherpe steen aan te trappen. Dit zou zomaar de reden kunnen zijn dat hij er niet bij was vandaag
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DSBBANK schreef: 20 jul 2020, 18:17 In een vlog van Dee (lang leven het vloggen :lol: ) is te zien dat Ferdy een ongelukje heeft gehad door tijdens het zwemmen tegen een scherpe steen aan te trappen. Dit zou zomaar de reden kunnen zijn dat hij er niet bij was vandaag
Lekker dan. Apart trainen dan maar binnen en niet met de jongens op het veld. Eigen schuld.

Beetje extra krachttraining ook niet verkeerd trouwens voor onze tweede spits.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Bouhlarouz assisteert en kijkt toe op de training. Een grootheid en bikkelharde verdediger uit het verre verleden. Hier kunnen een aantal spelers van AZ veel van leren. IK denk dat Stengs wel op 10 meter afstand blijft
Volgend jaar april weten we meer
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

galblazer schreef: 29 apr 2021, 17:56 Bouhlarouz assisteert en kijkt toe op de training. Een grootheid en bikkelharde verdediger uit het verre verleden. Hier kunnen een aantal spelers van AZ veel van leren. IK denk dat Stengs wel op 10 meter afstand blijft
Hij loopt mee in de jeugdopleiding. Dus daar is Stengs sowieso niet bij! :lol:

Als hij past in het beleid van AZ zie ik hem graag komen. Laat hem maar die jonge gasten wat verdedigende technieken bij brengen. Alleen niet dat domme onbeheerste dat ie soms liet zien! :?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

galblazer schreef: 29 apr 2021, 17:56 Bouhlarouz assisteert en kijkt toe op de training. Een grootheid en bikkelharde verdediger uit het verre verleden. Hier kunnen een aantal spelers van AZ veel van leren. IK denk dat Stengs wel op 10 meter afstand blijft
Als 'de kannibaal' zijn mentaliteit en spel kan overbrengen op onze jongens dan ben ik er helemaal voor.
Ik blijf altijd kritisch op ex-voetballers die trainer worden, maar als je er dan een mag kiezen dan is Bouhlarouz een welkome aanvulling.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik kan blijkbaar zoeken tot ik een ons weeg, maar ik vraag het dan toch hier maar: Wanneer is de eerste training? Ik dacht de 25e juni. Of 26, dat valt op een zaterdag.
_________________
"I don't know that!"
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

Volgens mij 23 juni.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

elmo schreef: 03 jun 2021, 08:23 Volgens mij 23 juni.
Ik hou dat voorlopig aan, bij deze de topic titel aangepast.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

_________________
"I don't know that!"
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

Ik mis Tijs Velthuis in het rijtje en de toelichting op de website...
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik mis drie aanvallers. Want dan is het rijtje aanvallers het langst en gaat het van weinig tot veel.
Glory Hunter
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

elmo schreef: 24 jun 2021, 10:47 Ik mis Tijs Velthuis in het rijtje en de toelichting op de website...
Misschien gaat die dan toch terug naar Twente.
Zou ook wel wat zijn om een jongen te behouden die daadwerkelijk kan verdedigen in plaats van meevoetballen.
Of heb je hem op beelden wel terug gezien?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
eenjaarazalkmaar
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2019, 22:10

Jonas Svensson?
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

eenjaarazalkmaar schreef: 24 jun 2021, 13:09Jonas Svensson?
multatuli schreef: 23 jun 2021, 18:08Hij heeft geen contract meer, dus hij hoeft helemaal niet terug te komen :wink:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

elmo schreef: 24 jun 2021, 10:47 Ik mis Tijs Velthuis in het rijtje en de toelichting op de website...
Die mis ik ook. En ook Bram Franken had ik er wel bij verwacht.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Bij de reclame voor de traningsoutfit herken ik Mounir toch?
https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-lanceert ... iningslijn

Heb ik iets gemist?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Hij wordt assistent van Nick v/d Velden bij O15.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Het kwam voorbij op Instagram, maar nog niet officieel aangekondigd volgens mij. Hij is spelersbegeleider, maar ook trainer bij AZ dus?! Lijkt mij geweldig voor die jonge boys om te trainen met de beste aanvaller die AZ ooit gehad heeft......
Praat geen Poep, doos.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Witzer schreef: 25 jun 2021, 09:03 Het kwam voorbij op Instagram, maar nog niet officieel aangekondigd volgens mij. Hij is spelersbegeleider, maar ook trainer bij AZ dus?! Lijkt mij geweldig voor die jonge boys om te trainen met de beste aanvaller die AZ ooit gehad heeft......
Zullen we het houden op 1 van de besten? AZ heeft nog meer topaanvallers gehad. O.a. Kees Kist, Piertje Tol, Maarten Martens, Vincent Janssen, Wout Weghorst, Alireza. De internationaal meest succesvolle was uiteraard Jerrel Hasselbaink, alleen dat was pas na zijn periode bij AZ.

Lijkt misschien enigszins offtopic, maar ze zijn allemaal zo goed geworden door de AZ training :mrgreen:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

https://www.instagram.com/p/CQgclZSAR7B/

Beelden van de training en Karlsson die kickboxles heeft gehad in de zomer :mrgreen:
Plaats reactie