Training

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Weet iemand iets meer over de trainingstijden oftewel het doordeweekse programma van AZ?
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

De vraag stellen is hem beantwoorden, maar echt makkelijk vindbaar issie niet op de website:
http://www.AZ.nl/iFrame/content.php?cat ... nails=geen
Aldus de papegaai van de media
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Elke keer als de weekagenda wordt geupdate, op maandag meestal staat er een link tussen de nieuwsberichten.
JayB
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 31 mar 2004, 18:54
Locatie: KOEDIJK !
Contacteer:

Ik stel voor om morgenochtend massaal (al zijn er maar 20 die meegaan) naar de training te gaan, om de ploeg weer op te peppen voor as zondag en te bedanken voor het uefacup seizoen. Wie gaan er nog meer?

Training: zaterdag 7 mei 10.30 uur, Alkmaarder Hout!
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

Goed plan, ze hebben nu als nooit tevoren een hart onder de riem nodig! Ik ben van de partij!!
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Hoe laat trainen ze meestal op dinsdag? En kan je de spelers daarna makkelijk aanspreken? Onder Van Stee ging dat vrij makkelijk, maar weet niet of ze nu een schema van Co hebben om zich aan te houden?

Weet wel dat de lunch altijd om 12.30 uur eindigt en ze daarna vrij zijn, maar dat is me te laat.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
KAAS
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 dec 2003, 20:52
Locatie: Alkmaar !!!

Wie gaan er allemaal naar de 1e training maandag ??
Ik ben gelukkig een dag vrij.
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

KAAS schreef:Wie gaan er allemaal naar de 1e training maandag ??
Ik ben gelukkig een dag vrij.
Nou KAAS, My Style en linksbovengetekende zijn er (tenzij het regent, blijf toch een mietje 8) )
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

Zal er ook zijn, heb Groote Verkaansie!

Ik zag op de AZ site dat ze 's morgen 'test' hadden en 's middags training.

Is die test ook op 't Lood, of is dat binnen met allemaal draadjes aan hun tepels op de rollerband en binnenfiets?
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

BarryMO9 schreef: Ik zag op de AZ site dat ze 's morgen 'test' hadden en 's middags training.

Is die test ook op 't Lood, of is dat binnen met allemaal draadjes aan hun tepels op de rollerband en binnenfiets?
Waarschijnlijk is alles op 't Lood. De test zal bestaan uit cooper test achtige oefeningen (waarbij Sektioui en Ali alles winnen) om de conditie van de selectie te testen.

De training zal bestaan uit positiespelletjes en de traditionele partijvormen. (denk ik)
MoZes
Teletext-supporter
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:19
Locatie: HHW

Huiswaard schreef:[..]


Waarschijnlijk is alles op 't Lood. De test zal bestaan uit cooper test achtige oefeningen (waarbij Sektioui en Ali alles winnen) om de conditie van de selectie te testen.

De training zal bestaan uit positiespelletjes en de traditionele partijvormen. (denk ik)
En de week daarna toch gewoon weer bij De Hout?
Vedette
Glory-hunter
Berichten: 84
Lid geworden op: 03 aug 2004, 20:04
Locatie: Alkmaar

MoZes schreef:[..]


En de week daarna toch gewoon weer bij De Hout?
Nee, de hele voorbereiding wordt op 't lood afgewerkt. Of het is sinds vanochtend veranderd.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

The Host schreef:[..]


Nee, de hele voorbereiding wordt op 't lood afgewerkt. Of het is sinds vanochtend veranderd.
Voor de goede orde: Alle trainingen tijdens de eerste week van de voorbereiding worden afgewerkt op AZ Sportcomplex 't Lood aan de Loodpolderweg te Alkmaar. (Definitieve tijden volgen nog)
Na deze eerste week wordt er weer in De Alkmaarder Hout getraind.


Bron: www.AZ.nl (en dat stond er al de hele week zo)
Vedette
Glory-hunter
Berichten: 84
Lid geworden op: 03 aug 2004, 20:04
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef:[..]


Voor de goede orde: Alle trainingen tijdens de eerste week van de voorbereiding worden afgewerkt op AZ Sportcomplex 't Lood aan de Loodpolderweg te Alkmaar. (Definitieve tijden volgen nog)
Na deze eerste week wordt er weer in De Alkmaarder Hout getraind.


Bron: www.AZ.nl (en dat stond er al de hele week zo)
Excuzes :oops:
Ik dacht dat er hier werd gemeld dat er de gehele voorbereiding in de Hout wordt getraint.
Gast

BarryMO9 schreef:Zal er ook zijn, heb Groote Verkaansie!

Ik zag op de AZ site dat ze 's morgen 'test' hadden en 's middags training.

Is die test ook op 't Lood, of is dat binnen met allemaal draadjes aan hun tepels op de rollerband en binnenfiets?
Misschien om te testen dat het gras te nat is :?:
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

OP www.AZ.nl staat dat de definitieve tijden nog volgen voor de training, maar dat staat er al een week, maar heb iemand enig idee hoelaat de eerste traning is (s'middags). Het zal wel 2 uur of half 3 zijn denk ik? Ik ben ook van de partij in ieder geval.
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

Staners_AZ schreef:[..]


Misschien om te testen dat het gras te nat is :?:
Ja, dat zal het zijn :?

Waarschijnlijker is dat ze een conditietest doen, zodat de technische staf weet hoe iedereen er conditioeel voor staat (dus misschien een piep-test bv.). Neem aan dat dit ook gewoon buiten gebeurt.
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

Hoe laat begint de middagtraining normaal?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

BarryMO9 schreef:Hoe laat begint de middagtraining normaal?
Vorig jaar waren volgens mij de vaste trainingstijden 10.30u en 14.30u, dus het lijkt me dat dat nu ook weer zo is.
Gebruikersavatar
Vakkie X
Dagjesmens
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 feb 2005, 14:52

Forza AZ schreef:[..]

Vorig jaar waren volgens mij de vaste trainingstijden 10.30u en 14.30u, dus het lijkt me dat dat nu ook weer zo is.
Mooi dan ben ik er :D.
Plaats reactie