Pascal Jansen (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Hoe blij ben je met Pascal Jansen? (Gezien alle prestaties van AZ onder zijn trainerschap)

1
29
31%
2
2
2%
3
10
11%
4
7
8%
5
6
6%
6
11
12%
7
10
11%
8
10
11%
9
2
2%
10
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 93
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 27 mei 2023, 10:54 Je bent zo grappig.
Onbewust, nou mooi :D
Een directie kan doelen hebben die ingegeven zijn door het eigen ego. Ik wil CL voetbal bereiken (en wat daarna gebeurt dat zien anderen maar).
Daarom is het ook goed de komende tijd erg kritisch te zijn op hun handelingen. Blijft men maximaliseren of wordt men al te kwistig met geld of reactief tov Feyenoord (Mihailovic?)?
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 27 mei 2023, 10:22 Om die reden luister ik geen podcasts. Ik kan zelf wel kijken en vergelijken.

Verhulst heeft AZ een punt gekost tegen Feyenoord, 3 tegen Excelsior, 3 tegen RKC. En dan bleven bizarre ketsers tegen Utrecht en Cambuur nog zonder gevolgen.

Van Ryan kan ik me (in de competitie) alleen die blunder tegen Utrecht herinneren. En een fout tegen Heerenveen.
Hopelijk zijn de reddingen in de conference league van Ryan je ook bijgebleven :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 27 mei 2023, 09:59 Aaaah, dit is blijkbaar hardnekkig
Statistiek verkeerd intepreteren.
Onze verdediging is zwak, maar door een goede restverdediging incasseert AZ relatief weinig tegengoals.
De restverdediging gaat ten koste van het aanvalsspel.
Dus willen we meer aanvallend voetbal (en goals) hebben, dan moeten we goede en vooral ook fitte verdedigers hebben, geen zwakke schakels. Meer goals behoeft ook aanvallers die klinischer afronden die AZ niet kan betalen of interesseren voor AZ te spelen (ook daarvoor is het spelen van CL voetbal, al is het vaak verliezen of gelijkspelen, van belang, Yappie)
Je kan draaien zoals je wil, maar AZ speelt echt met veel spelers voor de bal. Mijn interpretatie blijft dat we het voorin hebben laten liggen en niet omdat we niet in de aanval waren.

We hebben gemiddeld 1 van de jongste formaties van de eredivisie de wei in gestuurd en haast nooit met de totaal fitte droomformatie gespeeld waar heel veel hoge verwachtingen dit jaar op zijn gebaseerd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 27 mei 2023, 11:13 Je kan draaien zoals je wil, maar AZ speelt echt met veel spelers voor de bal. Mijn interpretatie blijft dat we het voorin hebben laten liggen en niet omdat we niet in de aanval waren.

We hebben gemiddeld 1 van de jongste formaties van de eredivisie de wei in gestuurd en haast nooit met de totaal fitte droomformatie gespeeld waar heel veel hoge verwachtingen dit jaar op zijn gebaseerd.
Ja, we zitten er dicht tegenaan en moeten eens een seizoen hebben zonder zwakke schakels
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 27 mei 2023, 10:22 Om die reden luister ik geen podcasts. Ik kan zelf wel kijken en vergelijken.

Verhulst heeft AZ een punt gekost tegen Feyenoord, 3 tegen Excelsior, 3 tegen RKC. En dan bleven bizarre ketsers tegen Utrecht en Cambuur nog zonder gevolgen.

Van Ryan kan ik me (in de competitie) alleen die blunder tegen Utrecht herinneren. En een fout tegen Heerenveen.
Nou dat dus ja. Data voor keepers is echt nutteloos.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 27 mei 2023, 10:58 Hopelijk zijn de reddingen in de conference league van Ryan je ook bijgebleven :wink:
Verhulst had ook blunders in de CoL. Maar dit ging over de competitie. Verhulst had een betere verdediging voor zich.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 27 mei 2023, 10:44 Ik denk dat jouw ambitieniveau afwijkt tov dat van de mensen bij AZ. Vaak beginnen mensen het pas te geloven als ze het ervaren, maar daarvoor moeten wel mensen aan het werk om het realiseren die wel de ambitie en een idee hoe er te komen hebben. Helaas valt wat dat betreft het dubbeltje bij AZ nu al een aantal jaar steeds de verkeerde kant op, waardoor de ervaring steeds wordt uitgesteld.
Helemaal mee eens hoor, alhoewel ik gisteren Eenhoorn bij NH-TV hoorde zeggen dat het sportief dit seizoen "een prima seizoen kan worden".
Dan vond ik Jansen, als we eventueel nog derdes kunnen eindigen nog spreken over een 'wel-oké seizoen', het beter formuleren.

We hebben gestreden met ajax om de titel, het seizoen daarna met psv voor CL deelname, kwamen door het succes in het daarop volgende seizoen in een overgangsseizoen door de leegverkoop van al onze topspelers en hadden dit seizoen weer een elftal wat langer mee had moeten strijden voor beker en competitie. Ik leg de grote oorzaak maar op de constante blessuregolf (wat grondig geëvalueerd zal moeten worden) dat we hopelijk na vanmiddag dan over een "wel-oké seizoen" kunnen spreken. Maar de club laat wel zien dat het op haar manier de mogelijkheden heeft om haar ambities waar te kunnen maken, wat vast en zeker een keer een prijs zal gaan opleveren.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Deze laffe dwaas wint geen enkele wedstrijd die er echt om gaat. Verdomme opnieuw 70 minuten aankloten met die waardeloze Van Brederode terwijl Lahdo weer goed invalt.

Sodemieter alsjeblieft op naar PSV

Assistent-trainer
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

"Alles Of niets", ik heb dit seizoen dit soort wedstrijden teveel gezien.
Wederom, nu er iets te halen viel, liet het elftal van Pascal Jansen, 'vd Brom 2.0', het afweten.
Aanval geheel tandeloos, dat wat eigenlijk dit seizoen onze sterkste kracht had moeten zijn, is er nooit uitgekomen!
Verder het maar blijven opstellen van v Brederode op rechts doet je toch afvragen..
Wederom een grote kater voor de echte AZ fan, waar met nog een penalty in de schoot geworpen te krijgen, nog de mogelijkheid werd geboden
er in ieder geval een 'oké seizoen' van te kunnen maken.
Ron Jans liet met zijn FC Twente wederom zien hoe je het aanpakt, ik begin die schoolmeester meer en meer te waarderen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Twente speelt nergens meer voor en klapt er meteen 100% op. AZ moet winnen en gaat eerst een uur rondspelen. Twente heeft een wachtlijst van 5.000 mensen voor een seizoenskaart. AZ is zelden uitverkocht.

Het zal niemand verbazen met dit laffe kutvoetbal
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

En dat nou uitgerekend die vuile jankende klootzak de winnende treffer moet maken. Wat een naar ventje is dat. Laat ie gauw oprotten naar Italië of Spanje waar ze die comedie wél kunnen waarderen.
En wanneer staat er eens een dappere scheidsrechter op die een keeper gewoon eens twee keer geel en dus rood geeft voor dat superirritante tijdrekken.

AZ ging weer eens veel te laat voetballen. Ik snap best dat, gezien de vlijmscherpe counter van PSV, je niet ongebreideld kan aanvallen, maar in de rust De Wit en Lahdo inbrengen had een heel ander effect kunnen hebben.
Maar PSV heeft op zeer effectieve maar ook ernstig onsportieve manier AZ de laatste 20 minuten volledig uit de wedstrijd gespeeld.

Het seizoen van de gemiste kansen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Langedijk schreef: 28 mei 2023, 15:05 Twente speelt nergens meer voor en klapt er meteen 100% op. AZ moet winnen en gaat eerst een uur rondspelen. Twente heeft een wachtlijst van 5.000 mensen voor een seizoenskaart. AZ is zelden uitverkocht.

Het zal niemand verbazen met dit laffe kutvoetbal
Zeker laf kut voetbal met een laafe slappe zak als trainer. Nooit eens vanaf minuut 1erop klappen. Haal Jansen maar naar AZ.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Jansen bedoel ik, Jansen mag wel naar kkd divisie.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 28 mei 2023, 15:08 En dat nou uitgerekend die vuile jankende klootzak de winnende treffer moet maken. Wat een naar ventje is dat. Laat ie gauw oprotten naar Italië of Spanje waar ze die comedie wél kunnen waarderen.
En wanneer staat er eens een dappere scheidsrechter op die een keeper gewoon eens twee keer geel en dus rood geeft voor dat superirritante tijdrekken.

AZ ging weer eens veel te laat voetballen. Ik snap best dat, gezien de vlijmscherpe counter van PSV, je niet ongebreideld kan aanvallen, maar in de rust De Wit en Lahdo inbrengen had een heel ander effect kunnen hebben.
Maar PSV heeft op zeer effectieve maar ook ernstig onsportieve manier AZ de laatste 20 minuten volledig uit de wedstrijd gespeeld.

Het seizoen van de gemiste kansen.
Lachwekkend hoe Pantelis en Yuki hem zo door laten lopen bij die 2e goal, dan schop je hem toch gewoon neer. Winnaarsmentaliteit van een washandje.

En tja Jansen. wat moet je er mee. Hij stelt er 11 op en dan zien we wel iedere week. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die hem willen behouden. Los van de discussie of hij schuldig is aan bepaalde dingen, blijkt toch uit alles dat het geen meerwaarde is voor AZ. Je kan allicht proberen een trainer aan te stellen die wel in staat is om een wedstrijd naar zijn hand te zetten gedurende die 90 minuten.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 28 mei 2023, 15:08 En dat nou uitgerekend die vuile jankende klootzak de winnende treffer moet maken. Wat een naar ventje is dat. Laat ie gauw oprotten naar Italië of Spanje waar ze die comedie wél kunnen waarderen.
Ach ja, in de 90e minuut een volle sprint waar hij vier AZ-ers in de luren legt. Dat zie ik eerder als kwaliteit. Of zwakte van AZ.

En wanneer staat er eens een dappere scheidsrechter op die een keeper gewoon eens twee keer geel en dus rood geeft voor dat superirritante tijdrekken.
Ik denk ook echt dat het aan het tijdrekken heeft gelegen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 28 mei 2023, 15:08 En wanneer staat er eens een dappere scheidsrechter op die een keeper gewoon eens twee keer geel en dus rood geeft voor dat superirritante tijdrekken.
AZ deed zelf niet anders tegen West Ham. En vandaag ook 68 minuten. Jansen wacht standaard met wisselen tot ze achter staan en Van Brederode mag weer rustig opdraven en frustreren.

Assistent-trainer
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

salmonyappi schreef: 28 mei 2023, 15:08 En dat nou uitgerekend die vuile jankende klootzak de winnende treffer moet maken. Wat een naar ventje is dat. Laat ie gauw oprotten naar Italië of Spanje waar ze die comedie wél kunnen waarderen.
Hadden we maar zo'n speler. je moet er wel staan op de momenten dat het nodig is!
Verder heeft ie inderdaad wel een vervelend, naar gezichtje, wat goed in de gay-scene zou passen , maar dat terzijde.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

De Rode Baron schreef: 28 mei 2023, 15:43 Hadden we maar zo'n speler. je moet er wel staan op de momenten dat het nodig is!
Verder heeft ie inderdaad wel een vervelend, naar gezichtje, wat goed in de gay-scene zou passen , maar dat terzijde.
Kutjoch, maar met hele grote voorsprong de beste voetballer in de eredivisie dit seizoen. Nou vooruit, misschien nog concurrentie van Kokcu
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 28 mei 2023, 15:43 Verder heeft ie inderdaad wel een vervelend, naar gezichtje, wat goed in de gay-scene zou passen , maar dat terzijde.
:roll: :-"
we can come an end
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

De Rode Baron schreef: 28 mei 2023, 15:43 Hadden we maar zo'n speler. je moet er wel staan op de momenten dat het nodig is!
Verder heeft ie inderdaad wel een vervelend, naar gezichtje, wat goed in de gay-scene zou passen , maar dat terzijde.
Wat een smakeloze opmerking.
Seizoenkaarthouder
Gesloten