Pascal Jansen (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Hoe blij ben je met Pascal Jansen? (Gezien alle prestaties van AZ onder zijn trainerschap)

1
29
31%
2
2
2%
3
10
11%
4
7
8%
5
6
6%
6
11
12%
7
10
11%
8
10
11%
9
2
2%
10
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 93
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

DonnyDelano schreef: 28 jan 2023, 22:36 Prima als je liever Karlsson de schuld geeft hoor, maar Kerkez verloor ook zo'n beetje ieder duel van die nr. 10.
Beide waren kut. Maar je kan niet alle schuld op Kerkez schuiven.
Van Alkmaar begint de victorie
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Had Odgaard moeten laten staan, al was het puur voor de dode spelmomenten.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Lag totaal niet aan de voorhoede, door spelers als Karlsson en odgard is Pavlidis niet te verdedigen. Dan de ene week is odgard goed en de andere Karlsson. Probleem is dat Jansen elke week een andere achterhoede neerzet. Dan weer van Heusden dan weer Dekker. Kies gewoon en laat staan. Die keeper ziet iedere week andere snuiters voor hem. Slijp er standvastigheid in. Op dit moment verdedigen Kerkez vooral, Sugawara, dramatisch.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Rjansen17 schreef: 29 jan 2023, 08:16 Lag totaal niet aan de voorhoede, door spelers als Karlsson en odgard is Pavlidis niet te verdedigen. Dan de ene week is odgard goed en de andere Karlsson. Probleem is dat Jansen elke week een andere achterhoede neerzet. Dan weer van Heusden dan weer Dekker. Kies gewoon en laat staan. Die keeper ziet iedere week andere snuiters voor hem. Slijp er standvastigheid in. Op dit moment verdedigen Kerkez vooral, Sugawara, dramatisch.
De spoeling is dan ook uiterst dun. We hebben nogal wat blessures……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Langedijk schreef: 28 jan 2023, 21:56 Kan iemand mij de wissels uitleggen. Ja, Kerkez was zeker niet best, maar zijn fouten waren niet fataal tenminste. Dankzij Sugawara winnen ze niet en die mag blijven staan. En waarom Odgaard wisselen, die uit het niets wat kan forceren. Die laatste vrije trap bijvoorbeeld.
Ik vond Kerkez inderdaad dramatisch, die Amerikaan speelde de partij van zijn leven, booth. Ik heb gister enorm genoten, ook van Utrecht. AZ heeft zijn zaken prima voor elkaar. Het probleem zit in meestrijden op 3 fronten en dan helaas dit jaar opmerkelijk veel langdurige blessures. Wij dachten er vanaf te zijn maar nu weer de Wit, indi nog , Beukema en dan nu Dekker? Voorde nieuwe spelers van Heusden en onze keeper enorm lastig om erin te komen en voor de trainer zo lastig
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 29 jan 2023, 08:20 De spoeling is dan ook uiterst dun. We hebben nogal wat blessures……..
salmonyappi in het wedstrijdtopic schreef: We hebben toch spelers zat?
We hebben nu 8 of 9 fitte spelers die het niveau aankunnen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 29 jan 2023, 10:01 We hebben nu 8 of 9 fitte spelers die het niveau aankunnen
Je kan toch niet bij elke blessure even een invaller huren?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 29 jan 2023, 10:15 Je kan toch niet bij elke blessure even een invaller huren?
Bij een lichte verrekking niet nee. Maar als diverse basisspelers weken gaan missen moet je wel iets doen. Martins Indi en Beukema zijn voorlopig niet terug, Vanheusden is nog steeds niet fit en valt voorlopig zwaar tegen, Dekker geen idee maar was gisteren ook dramatisch. Alleen de zwakste schakels zijn nooit geblesseerd of geschorst.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 29 jan 2023, 11:00 Bij een lichte verrekking niet nee. Maar als diverse basisspelers weken gaan missen moet je wel iets doen. Martins Indi en Beukema zijn voorlopig niet terug, Vanheusden is nog steeds niet fit en valt voorlopig zwaar tegen, Dekker geen idee maar was gisteren ook dramatisch. Alleen de zwakste schakels zijn nooit geblesseerd of geschorst.
Tja, jouw gloriemoment met Hatzidiakos heb je natuurlijk al gehad met zijn kruisbandblessure. Kan je ook aangeven wie AZ moet kopen zo'n drie dagen voor het sluiten van de transfermarkt want ik heb het gevoel dat jij er best wel veel van weet. Ik heb eerlijk gezegd geen idee welke centrale verdediger goed genoeg voor de top van de eredivisie en direct inzetbaar op dit moment te koop is voor een bedrag van maximaal 3 à 4 miljoen.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Voltreffer Vick schreef: 29 jan 2023, 11:05 Tja, jouw gloriemoment met Hatzidiakos heb je natuurlijk al gehad met zijn kruisbandblessure. Kan je ook aangeven wie AZ moet kopen zo'n drie dagen voor het sluiten van de transfermarkt want ik heb het gevoel dat jij er best wel veel van weet. Ik heb eerlijk gezegd geen idee welke centrale verdediger goed genoeg voor de top van de eredivisie en direct inzetbaar op dit moment te koop is voor een bedrag van maximaal 3 à 4 miljoen.
Ik gun niemand een blessure. Maar een AZ zonder Hatzidiakos is altijd beter.

Over kopen heb ik het niet gehad. Huren. Een ervaren bankzitter die gewoon zijn taken als verdediger uitvoert.

Bij AZ hebben ze het altijd over schaduwlijstjes. Laat maar zien dan.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 29 jan 2023, 11:30 Ik gun niemand een blessure. Maar een AZ zonder Hatzidiakos is altijd beter.

Over kopen heb ik het niet gehad. Huren. Een ervaren bankzitter die gewoon zijn taken als verdediger uitvoert.

Bij AZ hebben ze het altijd over schaduwlijstjes. Laat maar zien dan.
Ok. Maar wie is dat dan? Alleen roepen dat er iets moet gebeuren is geen oplossing. Een ervaren bankzitter? Die zal niet voor niets ervaren zijn in het zitten op de bank. Ik zou het echt niet weten wie nu beschikbaar is. De enige ervaren bankzitter die ik ken en die centraal kan spelen is Bazoer maar ik heb niet het gevoel dat je hem bedoelt........
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Voltreffer Vick schreef: 29 jan 2023, 11:49 Ok. Maar wie is dat dan? Alleen roepen dat er iets moet gebeuren is geen oplossing.
Ik ken de schaduwlijstjes niet. Maar ik had in een eerder stadium allang Manhoef of Van Ewijk gekocht. Qua huur waren er geruchten over Zanotti. Prima, laat maar komen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ze hebben nu 2 wedstrijden achter elkaar met Michailovic gespeeld in plaats van De Wit. Resultaat: 9 goals en 6 tegendoelpunten. Waarvan 5 fouten Sugawara.

Welke conclusies kunnen we hieruit trekken? Behalve dat Sugawara een dramatische verdediger is, maar dat weten we al 3 jaar. Aanvallend wordt De Wit in ieder geval niet gemist, integendeel zelfs. Verdedigend gaat het vooral fout in de linies achter hem, maar daar staan nog steeds Clasie en Reijnders.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 29 jan 2023, 12:19 Ze hebben nu 2 wedstrijden achter elkaar met Michailovic gespeeld in plaats van De Wit. Resultaat: 9 goals en 6 tegendoelpunten. Waarvan 5 fouten Sugawara.

Welke conclusies kunnen we hieruit trekken? Behalve dat Sugawara een dramatische verdediger is, maar dat weten we al 3 jaar. Aanvallend wordt De Wit in ieder geval niet gemist, integendeel zelfs. Verdedigend gaat het vooral fout in de linies achter hem, maar daar staan nog steeds Clasie en Reijnders.
Dit is jouw mening en perceptie.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Gisteren waren teveel spelers niet in goede doen. Misschien daardoor ook leek het alsof de organisatie er ook niet was. Reijnders en Clasie hadden geen grip op het middenveld en onze verdedigers niet op de Utrecht aanvallers. Eigenlijk nog een prestatie dat wij 5x gescoord hebben.

Ik snap alleen niet dat Jansen tactisch niet ingreep. Ons middenveld had versterkt moeten worden. Dan had onze verdediging het misschien wat makkelijker gekregen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

ForzAZ schreef: 29 jan 2023, 12:39 Gisteren waren teveel spelers niet in goede doen. Misschien daardoor ook leek het alsof de organisatie er ook niet was. Reijnders en Clasie hadden geen grip op het middenveld en onze verdedigers niet op de Utrecht aanvallers. Eigenlijk nog een prestatie dat wij 5x gescoord hebben.

Ik snap alleen niet dat Jansen tactisch niet ingreep. Ons middenveld had versterkt moeten worden. Dan had onze verdediging het misschien wat makkelijker gekregen.
Als je het middenveld had versterkt was dat ten koste van een aanvaller gegaan en had je misschien weer minder gescoord. Was het maar zo makkelijk……
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 29 jan 2023, 12:19 Ze hebben nu 2 wedstrijden achter elkaar met Michailovic gespeeld in plaats van De Wit. Resultaat: 9 goals en 6 tegendoelpunten. Waarvan 5 fouten Sugawara.

Welke conclusies kunnen we hieruit trekken? Behalve dat Sugawara een dramatische verdediger is, maar dat weten we al 3 jaar. Aanvallend wordt De Wit in ieder geval niet gemist, integendeel zelfs. Verdedigend gaat het vooral fout in de linies achter hem, maar daar staan nog steeds Clasie en Reijnders.
Het wordt wel echt lachwekkend hoe je alles op Sugawara schuift. Slaat helemaal nergens op.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 29 jan 2023, 12:19 Ze hebben nu 2 wedstrijden achter elkaar met Michailovic gespeeld in plaats van De Wit. Resultaat: 9 goals en 6 tegendoelpunten. Waarvan 5 fouten Sugawara.

Welke conclusies kunnen we hieruit trekken? Behalve dat Sugawara een dramatische verdediger is, maar dat weten we al 3 jaar. Aanvallend wordt De Wit in ieder geval niet gemist, integendeel zelfs. Verdedigend gaat het vooral fout in de linies achter hem, maar daar staan nog steeds Clasie en Reijnders.
Ons middenveld lijkt boterzacht zonder de Wit.

Maar voor de verandering is dat niet iets waar Jansen wat aan kan doen, het ligt aan Max dat er niet meer spelers staan met fatsoenlijke fysieke kwaliteiten.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 29 jan 2023, 13:03 Het wordt wel echt lachwekkend hoe je alles op Sugawara schuift. Slaat helemaal nergens op.
De feiten liegen niet. Veroorzaakt 1 strafschop, maakt 1 dramatische sliding en staat 3 keer te maffen.

Maar blijf hem vooral verdedigen omdat hij af en toe een assist geeft tegen een zwakke tegenstander
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 29 jan 2023, 19:35 De feiten liegen niet. Veroorzaakt 1 strafschop, maakt 1 dramatische sliding en staat 3 keer te maffen.

Maar blijf hem vooral verdedigen omdat hij af en toe een assist geeft tegen een zwakke tegenstander
Heeft niks met verdedigen te maken, snap je dat nou echt niet. Jij blijft hem eruit pikken. En hem in werkelijk ieder bericht als enige zondebok aanwijzen. gaat nergens over. Hij was gister inderdaad waanzinnig slecht in het herstellen van blunders van anderen.
Gesloten