Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

hihacorner schreef: 17 aug 2022, 19:27 Ik las ergens dat Godoy Cruz hem in ieder geval komende zondag nog wil laten spelen, en dat ze verwachten dat hij daarna vertrekt. Zolang ik niets concreets lees over een andere nummer 10 (Ünüvar huren zonder optie tot koop zou ik vreemd vinden), hoop ik dat Max Feyenoord nog aftroeft. Maar dat zou waarschijnlijk dus pas in de laatste week van de window zijn.
De reden dat het zo lang duurt is in iedergeval zo wel duidelijk. Dat geeft een ander perspectief. Ik ben benieuwd, als AZ hem wel weet te halen dan is zit er flink wat onderhandeling achter.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

hihacorner schreef: 17 aug 2022, 19:27 Ik las ergens dat Godoy Cruz hem in ieder geval komende zondag nog wil laten spelen, en dat ze verwachten dat hij daarna vertrekt. Zolang ik niets concreets lees over een andere nummer 10 (Ünüvar huren zonder optie tot koop zou ik vreemd vinden), hoop ik dat Max Feyenoord nog aftroeft. Maar dat zou waarschijnlijk dus pas in de laatste week van de window zijn.
Dit bericht lijkt dit te bevestigen maar niet in ons voordeel...
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Het is inderdaad 010.
Next ⏭️
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

hihacorner schreef: 17 aug 2022, 19:27 Ik las ergens dat Godoy Cruz hem in ieder geval komende zondag nog wil laten spelen, en dat ze verwachten dat hij daarna vertrekt. Zolang ik niets concreets lees over een andere nummer 10 (Ünüvar huren zonder optie tot koop zou ik vreemd vinden), hoop ik dat Max Feyenoord nog aftroeft. Maar dat zou waarschijnlijk dus pas in de laatste week van de window zijn.
Ünüvar is ook niet echt een tien, die speelt meer vanaf links. Lijkt me inderdaad onzin. Opleiden voor ajax, waar je zelf niet wijzer van wordt.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZ 4 Life schreef: 18 aug 2022, 06:47 Ünüvar is ook niet echt een tien, die speelt meer vanaf links. Lijkt me inderdaad onzin. Opleiden voor ajax, waar je zelf niet wijzer van wordt.
Precies dit gaan we toch niet doen hoop ik.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ünuvar zou je alleen moeten doen als je hem ook daadwerkelijk mag overnemen.
Huren moet je natuurlijk helemaal niet aan willen beginnen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

DeZuivelDuivel schreef: 18 aug 2022, 14:06 Ünuvar zou je alleen moeten doen als je hem ook daadwerkelijk mag overnemen.
Huren moet je natuurlijk helemaal niet aan willen beginnen.
Liever eigen jeugd zo als Fedde de Jong dan een onbewezen aankoop die het misschien niet red en de eigen jeugd in de weg zit omdat hij geld heeft gekost(Aboukhlal, Albert Gudmudsson).

Sorry voor offtopic wist niet waar het anders pas te:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Klei. schreef: 18 aug 2022, 14:22 Liever eigen jeugd zo als Fedde de Jong dan een onbewezen aankoop die het misschien niet red en de eigen jeugd in de weg zit omdat hij geld heeft gekost(Aboukhlal, Albert Gudmudsson).

Sorry voor offtopic wist niet waar het anders pas te:
Het lijkt mij echt een broodje aap verhaal, maar op zijn 19e heeft hij al 74 duels in de KKD gespeeld met heel behoorlijke statistieken (24 doelpunten, 18 assists), hij moet dus echt wel iets kunnen.

Liever zie ik ook Fedde de Jong spelen, begin er niet voor niets iedere wedstrijd over :wink: , maar zo'n Unuvar is wel even wat anders dan bijvoorbeeld zo'n Savastano of Bergsma was.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Ook hier speelt weer mee dat de werkgever van de speler denkt aan de hoofdprijs en Feyenoord alleen voor een redelijke transfersom zaken wil doen.
De transfermarkt in Nederland is nog twaalf dagen open en dus is er nog ruimte om te onderhandelen. De Rotterdammers weten dat de speler ook in beeld is bij AZ en dat is de reden dat men lang in het geheim met de speler bezig was.

Bron Telesport
Dacht dat het al beklonken was, maar zijn dezelfde geluiden die wij een tijd terug hoorde met de onderhandeling?
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Misschien dat AZ plaatsing voor de Conference League wil afwachten? Betekent toch aantal miljoenen extra in het laatje. En aantrekkelijker voor de speler.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

𝐀𝐙 𝐭𝐨𝐨𝐧𝐭 𝐬𝐞𝐫𝐢𝐞𝐮𝐳𝐞 𝐛𝐞𝐥𝐚𝐧𝐠𝐬𝐭𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐃𝐣𝐨𝐫𝐣𝐝𝐞 𝐌𝐢𝐡𝐚𝐢𝐥𝐨𝐯𝐢𝐜

AZ lijkt nog niet klaar op de transfermarkt. Nu Bullaude definitief niet naar Alkmaar komt schakelt de club mogelijk door naar Djordje Mihailovic, zo melden goed ingevoerdebronnen aan AZAlerts. De Amerikaan die uitkomt voor CF Montréal (MLS) staat bekend als creatieve aanvallende middenvelder die in staat is linies makkelijk open te breken. Ook Bologna is in de race om de handtekening van de 23-jarige middenvelder.
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

Hij heeft een marktwaarde van 6 miljoen en is een creatieve aanvallende middenvelder. dit seizoen in 20 wedstrijden 7 goals en 4 assists in de MLS. Lijkt me zeker een leuke speler.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=https://www.youtube.com/watch?v=VcTIDf5fGwE
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Ik zou het zo fijn vinden als AZ niet helemaal achter blijft op Feyenoord. We hebben prima versterkingen gehaald.. maar zou fijn zijn als AZ ook in staat is om iedere zomer één kwaliteit speler te halen van vijf, zes miljoen.
"One swallow does not make a summer"
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

biefstukje schreef: 20 aug 2022, 11:02 Hij heeft een marktwaarde van 6 miljoen en is een creatieve aanvallende middenvelder. dit seizoen in 20 wedstrijden 7 goals en 4 assists in de MLS. Lijkt me zeker een leuke speler.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=https://www.youtube.com/watch?v=VcTIDf5fGwE
Leuke speler, heerlijke steekballen, creatief, lijkt volledig in AZ haar Tikkie Takkie te passen
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Artikel in The Sun van 4 Maart met als kop:


DJORDJE MIHAILOVIC is being tracked by at least ELEVEN top teams in Europe, according to reports.

The pack chasing the 23-year-old American includes Premier League outfits Newcastle, Everton, and Leeds.

Als AZ dit soort spelers probeert te halen is al een hele vooruitgang!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Heeft consequent al een aantal seizoenen behoorlijk wat assists achter zijn naam staan.
Zelfs in een divisie als de MLS belooft dat toch het e.e.a.

Het salaris van deze speler zal wel een struikelblok zijn : https://mlsplayers.org/resources/salary-guide
Hij staat voor 7.5 ton op de loonlijst en laat het toevallig nu net zo zijn dat 1 dollar inmiddels gelijk staat aan 1 euro.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Kan het alleen nergens terugvinden behalve azalerts.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Slappy
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 jul 2022, 22:25
Locatie: USA

I have been following Djordhe for awhile now and he would be an absolute gem for us here. Is quick, very creative when he wants to be, and his love for the game is obvious whenever he plays. Also, he will want to keep good form in order to get called in for Qatar.

Make it happen AZ!
American Fan! :-D
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

biefstukje schreef: 20 aug 2022, 11:02 Hij heeft een marktwaarde van 6 miljoen
Maar AZ heeft niet voor Bullaude boven die 4,5M doorgezet en zou dan vervolgens wel voor 6 a 7M voor deze Amerikaan gaan?
Hebben ze die Rotterdammers op een dwaalspoor gezet :?
https://www.transfermarkt.nl/djordje-mi ... ler/484756
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De Rode Baron schreef: 20 aug 2022, 15:45 Maar AZ heeft niet voor Bullaude boven die 4,5M doorgezet en zou dan vervolgens wel voor 6 a 7M voor deze Amerikaan gaan?
Hebben ze die Rotterdammers op een dwaalspoor gezet :?
https://www.transfermarkt.nl/djordje-mi ... ler/484756
Hoe weet je dat?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie