Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 15 mei 2022, 19:07 Leuke bron. Clasie ook 1.1miljoen per jaar bij AZ #-o ? En wijndal 80k per jaar =D>
Clasie zou me niks verbazen. Bruto weliswaar.

Wijndal is inderdaad wat bijzonder. :) Even bijzonder als 1 miljoen per jaar voor Linssen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

RoycosoepieAZ schreef: 15 mei 2022, 18:35 Flemming houdt Fortuna persoonlijk in de Eredivisie

Die maakt er bij AZ gewoon 15-20 per seizoen.

Onder een andere trainer uiteraard.

Gewoon halen, is beter dan De Wit [-o<
Volgens mij gaat AZ voor die positie vol voor Odgaard en liggen er al contacten gezien hij al langdurig gevolgd wordt.
Zijn voordeel is dat je hem ook nog op andere posities kunt gebruiken ingeval met blessures, etc.
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 15 mei 2022, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Ferry schreef: 15 mei 2022, 19:22 Clasie zou me niks verbazen. Bruto weliswaar.

Wijndal is inderdaad wat bijzonder. :) Even bijzonder als 1 miljoen per jaar voor Linssen.
Kan trouwens wel kloppen dat Linssen een lager salaris krijgt. Hij zou toen bij Besiktas een miljoen kunnen vangen en wilde dat van Feyenoord ook vangen. Ketste eerst af maar ze zijn toch tot elkaar gekomen.

AZ betaalt echt zulke bedragen niet, ook niet aan Clasie.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Rode Baron schreef: 15 mei 2022, 19:32 Volgens mij gaat AZ voor die positie vol voor Odgaard en liggen er al contacten gezien hij al langdurig gevolgd wordt.
Zijn voordeel is dat je hem ook nog op andere posities kunt gebruiken ingeval met blessures, etc.
Ik vraag me af of dat echt n voordeel is. AZ misbruikt dat vaak om overal gaten te vullen ipv echt versterkingen te halen voor bepaalde posities. Maar zolang er ook n daadwerkelijke rechtsbuiten wordt aangetrokken vind ik het prima.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Ik heb geen goed beeld van het niveau in de Franse Ligue 2. Branco van den Boomen heeft vrij aardige statistieken als middenvelder met 12 goals en 21 assists afgelopen seizoen. Schijnt van nature een controlerende middenvelder te zijn.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Metalingus schreef: 15 mei 2022, 18:58 Kleine kanttekening, je kijkt alleen naar de transfersom en niet naar het bijkomende salaris. Zo’n Trauner had ik er bij ons ook graag bij gezien. Zal ook wel meer dan een miljoen aan salaris opstrijken bij Feyenoord. Zo’n Linssen pakt ook al een miljoen aan salaris.
Daar twijfel ik wel over, ze zullen niet allemaal bovenin het salarishuis van Feyenoord zitten, ook dat is natuurlijk niet waar.

Ik begrijp dat we met het bord op schoot gaan scouten.

Zullen we dan maar gewoon Flemming, van den Boomen, Odgaard en Dallinga halen.
Is ons buffertje weg, maar dan heb je ook kans dat 1 van de 4 gewoon slaagt en dan heb je het geld er weer uit :wink:


Grapje natuurlijk, ik snap de namen die genoemd worden wel enigzins (beter dan Mees de Wit in ieder geval). Maar ik hoop toch ook echt dat als we daadwerkelijk meer geld gaan uitgeven, daar ook een paar knap gescoute pareltjes tussen zitten.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Metalingus schreef: 15 mei 2022, 20:43 Ik heb geen goed beeld van het niveau in de Franse Ligue 2. Branco van den Boomen heeft vrij aardige statistieken als middenvelder met 12 goals en 21 assists afgelopen seizoen. Schijnt van nature een controlerende middenvelder te zijn.
Interessante naam. Toulouse gaat wel promoveren als kampioen van de Ligue 2
we can come an end
Gebruikersavatar
AnthonyW
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 nov 2021, 14:34

De Rode Baron schreef: 15 mei 2022, 19:32 Volgens mij gaat AZ voor die positie vol voor Odgaard en liggen er al contacten gezien hij al langdurig gevolgd wordt.
Zijn voordeel is dat je hem ook nog op andere posities kunt gebruiken ingeval met blessures, etc.
Ik kan bevestigen dat AZ inderdaad vol in de race is voor Odgaard. Er zijn echter meer clubs in de race.
Instagram: AZAlerts
Twitter: AZAlerts
Website: www.azalerts.nl
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AnthonyW schreef: 15 mei 2022, 22:57 Ik kan bevestigen dat AZ inderdaad vol in de race is voor Odgaard. Er zijn echter meer clubs in de race.
Enig idee voor welke positie ze hem zien?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Metalingus schreef: 15 mei 2022, 20:43 Ik heb geen goed beeld van het niveau in de Franse Ligue 2. Branco van den Boomen heeft vrij aardige statistieken als middenvelder met 12 goals en 21 assists afgelopen seizoen. Schijnt van nature een controlerende middenvelder te zijn.
Hij is een centrale middenvelder en voor zover ik mij dat kan herinneren niet snel, maar wel verschrikkelijk vast aan de bal. Goede passer. Is speler van het jaar geworden van de Franse Lique 2 met kampioen Toulouse, waar overigens oud AZ'er Stijn Spierings ook deel van uitmaakt. Van der Boomen heeft naast veel goals gemaakt ook nog eens veel assists gegeven. Is al bijna 27 jaar.

Ik acht hem voor AZ onhaalbaar. Er moet een eenjarig contract afgekocht worden, maar zijn salaris zal wel een struikelblok vormen. Bovendien verwacht ik dat ie met Toulouse wel in Lique 1 wilt voetballen.
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

SimonPoulsen schreef: 15 mei 2022, 19:07 Leuke bron. Clasie ook 1.1miljoen per jaar bij AZ #-o ? En wijndal 80k per jaar =D>
Sowah bijna 8 ton per jaar :roll: #-o
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

MarkusHenriksen19 schreef: 16 mei 2022, 06:02 Sowah bijna 8 ton per jaar :roll: #-o
Half jaartje Sowah kost 385.000 aan salaris, met 158 minuten is dat toch mooi €2437 per gespeelde minuut. Maar daar krijg je wel een hoop voor terug =D>
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Sowah was gewoon een noodgreep om de supporters tegemoet te komen. Helaas totaal mislukt #-o . Nu voor een goede rechtsbuiten gaan [-o<
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

RoycosoepieAZ schreef: 16 mei 2022, 09:39 Sowah was gewoon een noodgreep om de supporters tegemoet te komen. Helaas totaal mislukt #-o . Nu voor een goede rechtsbuiten gaan [-o<
De supporters of de zaakwaarnemer?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Voor de supporters, Max had wat beloofd te doen aan de supporters :mrgreen: Pakte alleen niet zo goed uit.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 15 mei 2022, 19:07 Leuke bron. Clasie ook 1.1miljoen per jaar bij AZ #-o ? En wijndal 80k per jaar =D>
Geloof er niks van. Dat zou betekenen dat AZ het salarisplafond de laatste drie a vier jaar meer dan verdubbeld moet hebben.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 16 mei 2022, 11:50 Geloof er niks van. Dat zou betekenen dat AZ het salarisplafond de laatste drie a vier jaar meer dan verdubbeld moet hebben.
Clasie kwam natuurlijk van een vorstelijk salaris van de Premier League. Dat zal rustig de 2 miljoen geraakt hebben.
Ik kan me wel voorstellen dat Clasie niet voor drie ton kwam voetballen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SimonPoulsen schreef: 15 mei 2022, 23:00 Enig idee voor welke positie ze hem zien?
Lijkt me toch echt de 10 positie, op die positie heeft hij indruk gemaakt bij RKC met zijn assists en goals, dus neem aan dat AZ hem dan ook scout voor die positie.
Zijn periode bij Heerenveen als centrum spits was minder succesvol, juist op de 10 positie bij RKC heeft hij door zijn diepgang, het juiste moment in de zestien te komen met zijn techniek zich in de kijker gespeeld van enkele clubs waaronder dus AZ.
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 16 mei 2022, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Klopt inderdaad niet zo veel van. Clasie zal een ton of zes per jaar verdienen (nog veel te veel, net als BMI) en Beukema en Wijndal verdienen ook veel meer dan aangegeven. Ik denk Beukema een ton of vier en Wijndal na zijn contractverlenging ook wel zes.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 16 mei 2022, 12:16 Klopt inderdaad niet zo veel van. Clasie zal een ton of zes per jaar verdienen (nog veel te veel, net als BMI) en Beukema en Wijndal verdienen ook veel meer dan aangegeven. Ik denk Beukema een ton of vier en Wijndal na zijn contractverlenging ook wel zes.
Precies. Dat zal meer realistisch zijn. Ze zullen Clasie ook zeker niet veruit de best betaalde speler maken, terwijl hij op dat moment nog nauwelijks zijn stempel had gedrukt. Bovendien wilden ze ook Veerman nog halen.
Plaats reactie