AZ-FC Vaduz (do 15 sep, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Met een lege Ben-Side. Bedankt stumpertjes die maar dom bier richting het veld blijven gooien.
Gebruikersavatar
fanatico
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:00
Locatie: Alkmaar

Aan de overkant is plek zat ,want daar zit toch bijna niemand. :wink:

Alkmaar , City of Dreams

Ben-Side








Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Metalingus schreef: 02 sep 2022, 08:40 Met een lege Ben-Side. Bedankt stumpertjes die maar dom bier richting het veld blijven gooien.

Geldt ook nog voor 2 wedstrijden, waarbij de wedstrijd tegen Limassol nog een extra vak dicht moet blijven.
Volgende stap is gewoon een groot net voor die hokken hangen. Zulk volk moet je gewoon opsluiten op die manier. Eigen schuld….
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Roadman schreef: 02 sep 2022, 10:10 Geldt ook nog voor 2 wedstrijden, waarbij de wedstrijd tegen Limassol nog een extra vak dicht moet blijven.
Volgende stap is gewoon een groot net voor die hokken hangen. Zulk volk moet je gewoon opsluiten op die manier. Eigen schuld….
Scheer niet iedereen over één kam. >97% van de mensen in die vakken gedraagt zich gewoon normaal. Dus moeten die vanwege een paar idioten voortaan maar door een net naar de wedstrijden kijken.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

fanatico schreef: 02 sep 2022, 09:33 Aan de overkant is plek zat ,want daar zit toch bijna niemand. :wink:
Zullen die stumperds zich daar wel inhouden of verklooien ze het daar ook voor de rest. Blijft typisch dat het ook alleen maar uit bepaalde vakken komt. Zitten daar dus alleen maar die losers en stumperds ? Waar ook weinig sociale controle daarop blijkbaar is. In de andere vakken zie je zulk gedrag iig niet.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Forza AZ schreef: 02 sep 2022, 10:13 Scheer niet iedereen over één kam. >97% van de mensen in die vakken gedraagt zich gewoon normaal. Dus moeten die vanwege een paar idioten voortaan maar door een net naar de wedstrijden kijken.
Ja inderdaad. Als die 97% het niet voor elkaar kan krijgen om die 3% stumperds en loosers onder controle te krijgen, ja, dan is dat de prijs die ze ervoor moeten betalen. Lijkt me logisch. Straks krijg je dat door zulk gedrag er nog zwaardere straffen komen. Wil je dat dan .
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Roadman schreef: 02 sep 2022, 10:18 Ja inderdaad. Als die 97% het niet voor elkaar kan krijgen om die 3% stumperds en loosers onder controle te krijgen, ja, dan is dat de prijs die ze ervoor moeten betalen. Lijkt me logisch. Straks krijg je dat door zulk gedrag er nog zwaardere straffen komen. Wil je dat dan .
Makkelijk gezegd. Als je tegen die doorgesnoven gasten er iets van zegt krijg je waarschijnlijk nog een klap op je smoel ook.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Forza AZ schreef: 02 sep 2022, 10:22 Makkelijk gezegd. Als je tegen die doorgesnoven gasten er iets van zegt krijg je waarschijnlijk nog een klap op je smoel ook.
Of bierverkoop staken dan. Maar dan tref je de goedwillende. Dan gewoon een net hangen daar bij Europese wedstrijden iig. Deden ze in Rotterdam ook. Straks wordt er gespeeld in een leeg stadion door die gasten die jij zo leuk typeert. =D>

Dan kost het nog veel meer, buiten de boete om.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef: 02 sep 2022, 10:13 Scheer niet iedereen over één kam. >97% van de mensen in die vakken gedraagt zich gewoon normaal. Dus moeten die vanwege een paar idioten voortaan maar door een net naar de wedstrijden kijken.
Haast alle wetten en regels komen voort uit het gedrag van een kleine groep idioten. Maar de maatschappij doet het zelf door alles weg te lachen en oogluikend toe te staan.

Alleen in Alkmaar alleen wordt er jaarlijks voor 450.000 Euro aan straatmeubilair gesloopt, bedenk is wat voor betere bestemming dat geld kan hebben.

Hele volksstammen die wat voor rottigheid dan ook zien gebeuren staan meestal maar een beetje dom te grijnzen, de daders zien eigenlijk alleen maar schaapachtige lachende gezichten om hun heen en voelen zich dus gesterkt er mee door te gaan, want niemand lijkt het af te keuren of durft het niet af te keuren. Het is een visieuze cirkel, waardoor de verantwoordelijkheid om het op te lossen steeds wordt doorgeschoven naar anderen (organisaties, politie).

Alleen al niet lachen/grijnzen (als je er niks van durf zeggen of niet met je vinger durft te zwaaien) zou al een heleboel gedrag in de kiem smoren, de meeste van die jochies willen eigenlijk alleen maar erkenning. Dat gegrijns geeft ze die erkenning dus gaan ze er mee door.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hoog tijd voor een betere advocaat

Feyenoord misdraagt zich 12 keer en mag nog steeds met 100% publiek spelen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Datzelfde vak zorgt wel voor een steeds sfeervoller stadion. De UEFA moet niet zo vreselijk moeilijk doen over een paar plastic bekertjes bier. Raakt niemand gewond van. Voetbal is emotie.

Simpel om gelijk maar weer te praten over "die stumpers, losers en doorgesnoven gasten". Zegt wat over jezelf.

En nee, ik sta zelf niet op de Ben-Side.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Hebben de gestrafde vakken ook de mail ontvangen om een passe-partout te kopen? Ik kreeg hem net binnen, ik ben benieuwd hoe AZ het oplost.

Edit lees net op AZ.nl dat die mensen een persoonlijk worden benaderd
Laatst gewijzigd door FugAZi op 02 sep 2022, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ fanatic 4-life schreef: 02 sep 2022, 13:53 Datzelfde vak zorgt wel voor een steeds sfeervoller stadion. De UEFA moet niet zo vreselijk moeilijk doen over een paar plastic bekertjes bier. Raakt niemand gewond van. Voetbal is emotie.

Simpel om gelijk maar weer te praten over "die stumpers, losers en doorgesnoven gasten". Zegt wat over jezelf.

En nee, ik sta zelf niet op de Ben-Side.
Paar bekertjes? Denk dat jij je flink vergist.
Het aantal is behoorlijk toe aan het nemen en er is geen enkele aanleiding toe.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Langedijk schreef: 02 sep 2022, 13:48 Hoog tijd voor een betere advocaat

Feyenoord misdraagt zich 12 keer en mag nog steeds met 100% publiek spelen
Ik dacht iets soortgelijks ja, ik kan me niet herinneren dat Feyenoord zulke straffen kreeg voor een paar bekers bier
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 02 sep 2022, 13:48 Hoog tijd voor een betere advocaat

Feyenoord misdraagt zich 12 keer en mag nog steeds met 100% publiek spelen
Niet waar!
https://nos.nl/l/2431982
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 02 sep 2022, 13:48 Hoog tijd voor een betere advocaat

Feyenoord misdraagt zich 12 keer en mag nog steeds met 100% publiek spelen
Bij Feyenoord-Sturm Graz moet ook een tribune leeg blijven. En ook mag Feyenoord geen fans meenemen naar Lazio-uit.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

FugAZi schreef: 02 sep 2022, 14:08 Hebben de gestrafde vakken ook de mail ontvangen om een passe-partout te kopen? Ik kreeg hem net binnen, ik ben benieuwd hoe AZ het oplost.

Edit lees net op AZ.nl dat die mensen een persoonlijk worden benaderd
Ja, ook een mail gehad met daarin de volgende tekst:
Ten gevolge van deze sanctie is het helaas niet mogelijk jouw eigen plaats(en) op te waarderen voor de Groepsfase van de UEFA Europa Conference League.

AZ is zich nog aan het beraden over de kaartverkoop voor de seizoenkaarthouders van deze vakken voor de groepsfase van de UEFA Europa Conference League. Daarover zullen we je zo snel als mogelijk nader informeren.
Ik neem aan dat nadat de andere vakken de kans hebben gehad hun seizoenkaart op te waarderen (t/m 6 september) de seizoenkaarthouders van W, X1 en X2 een plek kunnen kiezen in een ander vak voor AZ-Vaduz en AZ-Apollon Limassol en voor AZ-Dnipro-1 wel weer op hun eigen plaats.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef: 02 sep 2022, 15:08 Ja, ook een mail gehad met daarin de volgende tekst:



Ik neem aan dat nadat de andere vakken de kans hebben gehad hun seizoenkaart op te waarderen (t/m 6 september) de seizoenkaarthouders van W, X1 en X2 een plek kunnen kiezen in een ander vak voor AZ-Vaduz en AZ-Apollon Limassol en voor AZ-Dnipro-1 wel weer op hun eigen plaats.
OK Thx, ik kan maar naar 1 wedstrijd (Dnipro), dat gaat wel een ander plekje worden als die tribunes eerst mogen kiezen voor de ik in de vrije verkoop kan kopen.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

AZ fanatic 4-life schreef: 02 sep 2022, 13:53 Datzelfde vak zorgt wel voor een steeds sfeervoller stadion. De UEFA moet niet zo vreselijk moeilijk doen over een paar plastic bekertjes bier. Raakt niemand gewond van. Voetbal is emotie.

Simpel om gelijk maar weer te praten over "die stumpers, losers en doorgesnoven gasten". Zegt wat over jezelf.

En nee, ik sta zelf niet op de Ben-Side.
Tsja voetbal is emotie. Alleen uit ik die emotie wel iets anders dan "die stumpers, losers en doorgesnoven gasten". Of gasten die met bier, straks met aanstekers en dan met een schoen naar voetballers gooien. Het is niet normaal gedrag en als je het accepteert dan wordt het vanzelf normaal. Dus terechte beslissing.

Overigens vraag ik mij wel af wat AZ doet om de rotte appels te identificeren en te straffen, zodat de goedwillenden die nu wel gestraft worden er buiten blijven. Op basis van een eerdere ervaring ben ik niet al te positief gestemd. Ik heb ooit eens een incident gemeld bij AZ waar een AZ supporter een paar klappen uitdeelde aan een vader met een kind die in het 'verkeerde' vak zat. Die gozer zat een wedstrijd daarna gewoon weer doodleuk in het stadion.
Plaats reactie