AZ-FC Vaduz (do 15 sep, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 16 sep 2022, 18:10 Ah, daar zijn de excuses weer.
Niks excuses. Gewoon wat het is: realiteit.

Jij hebt maar één issue: Jansen is een sukkel. Punt. Ik sta open voor nuance en relativering.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 16 sep 2022, 20:28 Jij hebt maar één issue: Jansen is een sukkel. Punt. Ik sta open voor nuance en relativering.
Nee, ik weet niet of Jansen een sukkel is. Jansen behaalt met dit AZ al wel twee jaar te weinig resultaten. En dan kijk ik naar de ontwikkeling van spelers, speelstijl en successen/prijzen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 17 sep 2022, 05:26 Nee, ik weet niet of Jansen een sukkel is. Jansen behaalt met dit AZ al wel twee jaar te weinig resultaten. En dan kijk ik naar de ontwikkeling van spelers, speelstijl en successen/prijzen.
Wat zijn jouw verwachtingen dan? Dat we kampioen hadden moeten worden? De beker moeten winnen? Finale ConL?
‘Dit” AZ staat op de plek waar we qua begroting, qua selectie thuishoren.
Het voetbal mag aantrekkelijker, dat zeker, maar wij kunnen nu eenmaal niet zoals ajax spelers van 20 miljoen kopen.

Nog maar te zwijgen over de slappe achterban van kaaskijkers die we hebben. We spelen Europees en er zit een schamele 5.000 mensen in het stadion. Om je kapot te schamen. En dan heel arrogant staalhard zeggen: “tja, de tegenstanders spreken me niet aan”. Nep-supporters. Met zo’n achterban zul je nooit de top bereiken.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 18 sep 2022, 09:34 We spelen Europees en er zit een schamele 5.000 mensen in het stadion.
Er zaten inderdaad erg weinig mensen, maar het waren er wel 8500.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 18 sep 2022, 10:25 Er zaten inderdaad erg weinig mensen, maar het waren er wel 8500.
Ik heb ze niet geteld, maar het was veel minder dan de helft.
Ik denk dat die 8500 gebaseerd is op het aantal verkochte kaarten 😉

Hoe dan ook schandalig weinig.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 18 sep 2022, 09:34 Wat zijn jouw verwachtingen dan? Dat we kampioen hadden moeten worden? De beker moeten winnen? Finale ConL?
‘Dit” AZ staat op de plek waar we qua begroting, qua selectie thuishoren.
We gaan voor voorronde CL, naar voorronde EL, naar voorronde Conf. League. Dat baart me zorgen.
We gaan van gedeeld eerste, naar derde, naar vijfde. Dat baart me zorgen.
Misschien nog wel het meeste: iedereen laat het een beetje gelaten gebeuren.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 18 sep 2022, 12:45 We gaan voor voorronde CL, naar voorronde EL, naar voorronde Conf. League. Dat baart me zorgen.
We gaan van gedeeld eerste, naar derde, naar vijfde. Dat baart me zorgen.
Misschien nog wel het meeste: iedereen laat het een beetje gelaten gebeuren.
Ik zie net als jij deze ontwikkeling. AZ heeft door covid, blessures en wat andere zaken net de stap niet gemaakt de afgelopen jaren en is zelfs weer teruggevallen.
Constateren is één ding, maar om vervolgens te begrijpen en juist te reageren hier, moet je wel goed observeren en goede conclusies trekken. Ik denk dat dat bij jou regelmatig misgaat doordat je vast lijkt te zitten in bepaalde dogma's (deels ingegeven door teleurstelling, deels door simplificering)
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 18 sep 2022, 12:45 We gaan voor voorronde CL, naar voorronde EL, naar voorronde Conf. League. Dat baart me zorgen.
We gaan van gedeeld eerste, naar derde, naar vijfde. Dat baart me zorgen.
Misschien nog wel het meeste: iedereen laat het een beetje gelaten gebeuren.
Laten we afwachten hoe het dit seizoen gaat. Het hele seizoen want het is niet slim om na vanmiddag conclusies te trekken.

Wie bedoel je met iedereen? De clubleiding, de spelers, de supporters?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 18 sep 2022, 13:00 Ik zie net als jij deze ontwikkeling. AZ heeft door covid, blessures en wat andere zaken net de stap niet gemaakt de afgelopen jaren en is zelfs weer teruggevallen.
En toch ook vooral matig aankoopbeleid laatste 3 jaar, ipv allerlei randzaken te benoemen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 18 sep 2022, 13:17 En toch ook vooral matig aankoopbeleid laatste 3 jaar, ipv allerlei randzaken te benoemen.
Door covid is de competitie afgebroken en is AZ mogelijk geen landskampioen geworden en heeft CL misgelopen.
Door blessures zijn Boadu en Stengs en daarmee AZ zwaar getroffen in de ontwikkeling, zowel in spel/prestaties als in transferbedragen.
Dat had AZ op een ander plan kunnen brengen.

Verre van randzaken [-X

(en dan had je nog het stadiondak, vertrek Slot en andere zaken, inderdaad ook slecht handelen door Huiberts - daarover heb ik me vorig seizoen vaak genoeg laten horen)
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 18 sep 2022, 13:00 Constateren is één ding, maar om vervolgens te begrijpen en juist te reageren hier, moet je wel goed observeren en goede conclusies trekken. Ik denk dat dat bij jou regelmatig misgaat doordat je vast lijkt te zitten in bepaalde dogma's (deels ingegeven door teleurstelling, deels door simplificering)
Jij vindt jezelf wel heel goed he?
:lol:
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 18 sep 2022, 13:00 Ik zie net als jij deze ontwikkeling. AZ heeft door covid, blessures en wat andere zaken net de stap niet gemaakt de afgelopen jaren en is zelfs weer teruggevallen.
En over simplificering gesproken: hier heeft iedere club last van (gehad). En mag wat mij betreft niet gebruikt worden als argument.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 18 sep 2022, 14:40 Jij vindt jezelf wel heel goed he?
:lol:
Nee. Ik doe alleen mijn best en probeer dingen te benoemen. Laat je er vooral niet door verleiden allerlei zaken te veronderstellen over mij, maar blijf aub inhoudelijk to the point.
we can come an end
Plaats reactie