AZ-Gil Vicente FC (do 18 aug, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Nu moet Pascal wel even een nieuw verhaaltje bedenken :lol: .

De energie was echt top vandaag. Zowel met loopacties vooruit, als bij terugverdedigen. Backs zijn cruciaal, blij dat yuki weer terug is.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ja, fijn dat Yuki er weer is. Is je anti-Pascal blues (trauma's van vorig seizoen) van een aantal weken geleden al weer geluwd, Yappi?
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Heel geduldig gespeeld en uiteindelijk ook fysiek beter dan die Portugezen. Netjes.

Zonde van al die gele kaarten
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Meestal wordt ik behoorlijk nerveus van corners en vrije trappen vlakbij de eigen goal, maar vandaag helemaal niet zoveel.
Er zit een goede energie in de groep; de sfeer lijkt heel goed.
we can come an end
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Lekker niks verkopen, misschien Hadzi :lol:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Hele mooie partij.
Hopelijk nog wat doen voor de puntjes in Portugal.
Maar dit is gewoon een goede wedstrijd geweest.
Zelfs zonder de grote jongens is het gewoon meer dan gelukt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Toch wederom Evjen, erg goed
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

4-0 is natuurlijk top. Wat mij betreft mag Jansen wel eerder wisselen. Uiteindelijk maken de wisselspelers het verschil. Mees, Lahdo en Sugawara.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DiepeMast schreef: 18 aug 2022, 21:21 4-0 is natuurlijk top. Wat mij betreft mag Jansen wel eerder wisselen. Uiteindelijk maken de wisselspelers het verschil. Mees, Lahdo en Sugawara.
Is ook wel fijn als je basisspelers zo fit worden, dat ze in principe 90+ minuten vol gas zouden kunnen geven. Wat langer spelen helpt daarbij een hoop.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 18 aug 2022, 20:57 Ja, fijn dat Yuki er weer is. Is je anti-Pascal blues (trauma's van vorig seizoen) van een aantal weken geleden al weer geluwd, Yappi?
Ik heb er niks van gezien nog, maar wel de stand bijgehouden. Resultaat top. Misschien wordt de blues red-hot😉.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

sister of mercy schreef: 18 aug 2022, 19:50 We staan weer 1-0 voor en het Schijtvoetbal van Jansen viert weer hoogtij. Oprollen die handel. Je maakt het jezelf weer zooooo moeilijk


Jansenout
Ik lees deze reactie “Jansen out” maar 4-0 lijkt me toch, zeker Europees, niet verkeerd. Dus zo ver wil ik niet gaan, Cook.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Heerlijke sfeer, prachtige overwinning. Mooiste moment was de 3-0 Pavlidis maakt hem prachtig maar dat was niet het mooiste want de hoeveelheid spelers waar Pavlidis aan af had kunnen spelen die er goed voorstonden gaf de echte kracht van AZ weer, die Portugezen waren helemaal zoek op dat moment.
De patronen zitten er goed in, haast alles is tot in den treuren is geoefend, Pascal heeft het duidelijk aan de praat gekregen.
Het enige wat je misschien op kan merken zijn de vele kaarten (maar die reactie van Kerkez was om voor van Brederode op te komen was goud) en dat er niet nog meer kansen zijn gemaakt.
Nu koppie erbij in Portugal, dit team had momenten echt wel kracht in zich dus oppassen. Maar dit mag je niet meer weggeven.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

FugAZi schreef: 18 aug 2022, 07:55 Blijkbaar :mrgreen: deze discussie is jaren geleden hier ook geweest rondom de klapper discussie (blij dat ze weg zijn) toen werd er ook bij gehaald dat alle 'stille' mensen maar beter weg konden blijven omdat ze geen echte fans zijn.

Etc.
Ja dat herinner ik me nog. Laten we vooral niet die discussie weer overdoen.Dat heeft niet veel meerwaarde

Vanavond was de sfeer in het stadion top. Mooie wisselwerking tussen publiek en spelers. Echt op z'n best met ook nog een prachtig resultaat. :D
Gebruikersavatar
Slappy
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 jul 2022, 22:25
Locatie: USA

Fantastic job by the boys! We have been playing so great lately and I think it will continue. :D
American Fan! :-D
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Ik ben weer aan het genieten van AZ, heerlijk.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 18 aug 2022, 21:29 Ik lees deze reactie “Jansen out” maar 4-0 lijkt me toch, zeker Europees, niet verkeerd. Dus zo ver wil ik niet gaan, Cook.
:lol:

Dan win je de laatste belangrijke thuiswedstrijden met 6-1, 7-0, 4-0 (en tussendoor nog een 1-0 en 2-0) en dan moet de trainer weg.

Dit kan alleen op het AZForum.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Sir Robbert schreef: 19 aug 2022, 01:25 Ik ben weer aan het genieten van AZ, heerlijk.
Helemaal mee eens.

Misschien wel één van de beste Europese wedstrijden ooit.

Thuis tegen Dundee en Vitesse was AZ ook al ongekend sterk op het moment dat de knietjes zouden moeten knikken.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Het spelplezier spat er ook vanaf.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AlkmaarForever schreef: 19 aug 2022, 07:40 Het spelplezier spat er ook vanaf.
Het was écht een hele goede wedstrijd.

Met name het consequente schakelen bij balverlies.

Heel indrukwekkend.
mitch
Herry en/of Berry
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 mei 2005, 11:43

Genoten gisteren in het stadion! Mooie pot. Goed voetbal. Ik ben vrij kritisch geweest in eerdere posts op Verhulst en Reijnders. Prachtig dat deze kerels mijn mondje even snoeren.
Deze incasseer ik dan ook met liefde!😁👍
Heerlijk toch, we gaan zo goed als zeker de groepsfase in. Forza AZ!!👊
Plaats reactie