Dundee United FC-AZ (do 4 aug, 20.00u (Sch)/21.00u (Ned))

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 04 aug 2022, 21:01 We staan weer lekker landelijk voor lul, in de studio lachen ze ons uit vervolgens komt BMI weer met wat achterlijke opmerkingen en lacht men in de studio nog harder.
Maak je niet druk om wat mensen kunnen denken.
Laatst gewijzigd door differentcook op 04 aug 2022, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

In Alkmaar voelt het voor die lui ook als een thuiswedstrijd en voor ons als een uitwedstrijd als er 2000 Schotten komen in ons makke brave burger stadion met 40 zingende supporters. Nou succes he
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Wildcat schreef: 04 aug 2022, 21:03 In Alkmaar voelt het voor die lui ook als een thuiswedstrijd en voor ons als een uitwedstrijd als er 2000 Schotten komen in ons makke brave burger stadion met 40 zingende supporters. Nou succes he
Ben jij 1 van die 40?
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 04 aug 2022, 21:02 Je haalt mij het bloed onder de nagels vandaan, iets dat zelfs Differentcook nog niet écht gelukt is.
Oh ja, jij bent hoofdgebruiker van dat 'schop een forummer' item voor mama-roepers.
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 04 aug 2022, 21:02 Je haalt mij het bloed onder de nagels vandaan, iets dat zelfs Differentcook nog niet écht gelukt is.

Ik had geen enkele speler gewisseld in onze achterste linie, die was dus altijd hetzelfde gebleven.
Wat ik wel had gedaan was voorin gewisseld met jeugd die creatiever is en weet hoe ze een bal moeten afspelen.

Je geliefde 'fysiek volwassen' Dani de Wit heeft geen duel gewonnen, in de weg gelopen, geen bal goed geraakt, geen bal goed aangenomen. Misschien had Fedde de Jong ook duels verloren, maar hij had ook het spel een stuk sneller verlegt zodat de rest van de jongens de bal tijdig voorin te pakken zouden hebben.

Als de fysiek lichte Evjen toch wat kan laten zien, dan kunnen spelers met al 50+ wedstrijden in Jong AZ onder de riem dat ook.
Hoeveel meer moeten ze precies laten zien? Jouw houding en die van Jansen ... het is de dood in de pot voor onze club die zo graag zijn eigen spelers wil opleiden mark my words.
Laat je lekker kennen.

Mijn geliefde Dani de Wit, hou je onzin even voor je. Ik ben de leider van de anti Dani de Wit beweging hier. En Evjen kon wat laten zien omdat hij de inzet van de tegenstander kon matchen en overtreffen (iets wat hij als kwaliteit heeft)
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 04 aug 2022, 21:06 Oh ja, jij bent hoofdgebruiker van dat 'schop een forummer' item voor mama-roepers.
Als je echt hart voor de club hebt dan begrijp je dat wat er vorig seizoen is gepresteerd en wat hier vavond weer is gebeurt ontzettend slecht voor AZ is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
mitch
Herry en/of Berry
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 mei 2005, 11:43

Ik vond Verhulst echt goed. Katachtige reactie bij dat schot waaruit de 1-0 viel. Hij ging heel goed naar de grond….😱.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 04 aug 2022, 21:07 Laat je lekker kennen.

Mijn geliefde Dani de Wit, hou je onzin even voor je. Ik ben de leider van de anti Dani de Wit beweging hier. En Evjen kon wat laten zien omdat hij de inzet van de tegenstander kon matchen en overtreffen (iets wat hij als kwaliteit heeft)
Vind vooral dat mensen die de destructieve houding van Jansen richting onze eigen jeugd ondersteunen zich laten kennen.

=D>
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 04 aug 2022, 21:09 Als je echt hart voor de club hebt dan begrijp je dat wat er vorig seizoen is gepresteerd en wat hier vavond weer is gebeurt ontzettend slecht voor AZ is.
Jahoor, ik beweer niet anders
we can come an end
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Gelukkig was dit de eerste helft, volgens onze fantastische goedlachse trainer.

Met deze instelling heb je in het profvoetbal niets te zoeken.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Tarik
Supporter
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mar 2006, 12:02

Wildcat schreef: 04 aug 2022, 21:07 Laat je lekker kennen.

Mijn geliefde Dani de Wit, hou je onzin even voor je. Ik ben de leider van de anti Dani de Wit beweging hier. En Evjen kon wat laten zien omdat hij de inzet van de tegenstander kon matchen en overtreffen (iets wat hij als kwaliteit heeft)
Dani had er goed vanaf gekund in de 60e minuut, op dat moment was het verval dermate groot dat een De Jong het daar niet minder had gedaan.

Voor wat de laatste linie betreft; laatst was er een mede forummer die opperde om Evjen eens op rechtsback te zetten, had in deze wedstrijd ook mogelijk geweest.

Alleskunner Evjen wie is er niet blij mee👊🏻
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Tarik schreef: 04 aug 2022, 21:14 Dani had er goed vanaf gekund in de 60e minuut, op dat moment was het verval dermate groot dat een De Jong het daar niet minder had gedaan.
Ik denk dat Dani al vanaf de eerste minuut dramatisch was
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 04 aug 2022, 21:09 Vind vooral dat mensen die de destructieve houding van Jansen richting onze eigen jeugd ondersteunen zich laten kennen.

=D>
Ik ben helemaal voor jeugd inbrengen maar je moet wel de momenten kiezen, er staat nu te veel op het spel en geen weldenkend mens die weet wat leidinggeven is zou op zo een moment zijn basis omgooien en 33% van het team uit onervaren lichtje jongens laten bestaan. Er komen nog heel veel momenten waarop het prima kan, dat je dit destructief noemt slaat he-le-maal nergens op. Alsof het niet spelen op dit moment de hele doorstroming heeft kapot gemaakt. Heerlijk simpel gedacht en makkelijk te zeggen allemaal als je geen eindverantwoordelijkheid draagt.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 04 aug 2022, 21:17 Ik ben helemaal voor jeugd inbrengen maar je moet wel de momenten kiezen, er staat nu te veel op het spel en geen weldenkend mens die weet wat leidinggeven is zou op zo een moment zijn basis omgooien en 33% van het team uit onervaren lichtje jongens laten bestaan. Er komen nog heel veel momenten waarop het prima kan, dat je dit destructief noemt slaat he-le-maal nergens op. Alsof het niet spelen op dit moment de hele doorstroming heeft kapot gemaakt. Heerlijk simpel gedacht en makkelijk te zeggen allemaal als je geen eindverantwoordelijkheid draagt.
Vanavond had ik toch wel het idee dat de Jong voor De Wit nooit een verslechtering zou kunnen zijn.
we can come an end
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Wildcat schreef: 04 aug 2022, 21:17 Ik ben helemaal voor jeugd inbrengen maar je moet wel de momenten kiezen, er staat nu te veel op het spel en geen weldenkend mens die weet wat leidinggeven is zou op zo een moment zijn basis omgooien en 33% van het team uit onervaren lichtje jongens laten bestaan. Er komen nog heel veel momenten waarop het prima kan, dat je dit destructief noemt slaat he-le-maal nergens op. Alsof het niet spelen op dit moment de hele doorstroming heeft kapot gemaakt. Heerlijk simpel gedacht en makkelijk te zeggen allemaal als je geen eindverantwoordelijkheid draagt.
Ja wij want die onze krachtpatsers die er stonden deden het zo goed in de duels. Geen weldenkend mens die weet wat leidinggeven is zou op zo een moment lekker achterover leunen, toekijken en lekker tevreden zijn met het resultaat. Dan ben je een zwak en zonder passie als leider. Alsof je met een enkele jeugdspeler erin gelijk 33% van je basis omgooit. Bij is een wissel is het een beetje het doel dat je het omgooit omdat wat er nu staat blijkbaar niet werkt.
Laatst gewijzigd door 072 op 04 aug 2022, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Tarik
Supporter
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mar 2006, 12:02

differentcook schreef: 04 aug 2022, 21:16 Ik denk dat Dani al vanaf de eerste minuut dramatisch was
In het begin van zo’n wedstrijd is zijn aanwezigheid nog wel van nut, nadat Dundee in de 18e minuut uitgeraasd was was het eigenlijk wel klaar met waar Dani goed in is en hadden we behoefte aan iemand die open draait, die doorbeweegt na een kaats, die ruimte creëert voor medespelers, een steekpass heeft en vooral slimmer voetbalt. Bovendien had zo’n iemand misschien wel met z’n man meegelopen bij de tegengoal en was Dundee niet op 1-0 gekomen, maar ja; als… dan… misschien… koffiedik kijken.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Vreedlachend het veld af, dat kan niet. Je moet woedend zijn, tekergesteld, meevoelen met je supporters. Dit vind ik beledigend
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

072 schreef: 04 aug 2022, 21:20 Ja wij want die onze krachtpatsers die er stonden deden het zo goed in de duels. Geen weldenkend mens die weet wat leidinggeven is zou op zo een moment lekker achterover leunen, toekijken en lekker tevreden zijn met het resultaat. Dan ben je een zwak en zonder passie als leider. Alsof je met een enkele jeugdspeler erin gelijk 33% van je basis omgooit. Bij is een wissel is het een beetje het doel dat je het omgooit omdat wat er nu staat blijkbaar niet werkt.
Hou eens op over de Wit, ik heb nooit gezegd dat de Wit er in moet staan. 33% omdat zuivelduivel het over 3/4 spelers had. Je kan best wat jongens in brengen maar 3 a 4 jonkies laten starten is gewoon heeeel riskant en onlogisch.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Wildcat schreef: 04 aug 2022, 21:36 Hou eens op over de Wit, ik heb nooit gezegd dat de Wit er in moet staan. 33% omdat zuivelduivel het over 3/4 spelers had. Je kan best wat jongens in brengen maar 3 a 4 jonkies laten starten is gewoon heeeel riskant en onlogisch.
Ik heb de Wit niet eens genoemd
Van Alkmaar begint de victorie
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Rjansen17 schreef: 04 aug 2022, 21:29 Vreedlachend het veld af, dat kan niet. Je moet woedend zijn, tekergesteld, meevoelen met je supporters. Dit vind ik beledigend
Wie ging er breedlachend het veld af dan? Mogen ze die meteen ontslaan?
Seizoenkaarthouder
Plaats reactie