Dundee United FC-AZ (do 4 aug, 20.00u (Sch)/21.00u (Ned))

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Doelpunt was de schuld van een wegdraaiende Beukema en een ook niksdoende BMI. Verhulst kon daar verder niet zo veel aan doen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

Het valt me op dat de eerste wedstrijd in de voorrondes eigenlijk altijd matig tot slecht is. Zie de wedstrijden tegen Kairat, Mariupol, Häcken, Antwerp, Vitoria Plzen (1 wedstrijd, winst na verlenging), Celtic, Tuzla. De laatste voorrondes waarin AZ de eerste wedstrijd won, tot de wedstrijd tegen Tuzla, dateren van 2016

Destijds was het Cucariki (0-3, dus ze kunnen het wel), waar toevallig gisteren Twente tegen heeft gespeeld. De ronde daarvoor werd twee keer gewonnen
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 04 aug 2022, 21:39 Niemand enthousiast over de entourage, de sfeer, de beelden?
Ja hoor, met een paar extra jeugdspelers erin, Barasi voor Pavlidis (minuut 60). De Jong voor de Wit (laatste kwartier en van Brederode (ook minuut 60) had ik er wat meer van kunnen genieten (ik heb het gras onder luifel stuk geploegd van de stress dat er geen wissels kwamen) . Pascal heeft een heel duidelijk signaal naar de bank met jeugdspelers gegeven, jullie zijn niet goed genoeg ga lekker in jong AZ voetballen wat een demotivatie gaat daar vanuit zeg #-o ](*,) . Vorige week bracht hij ze wel, en nu wou hij geen risico nemen? Om wat? Om geen grotere achterstand te krijgen? Ik volg er echt helemaal niks van en het werkt echt demotiverend.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Dundee leek me niveau rechter rijtje eredivisie. Geeft te denken hoe dat zal gaan tegen clubs als GAE e.d.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZuid-Scharwoude schreef: 05 aug 2022, 08:00 Jazeker. Ook best jaloers op dat publiek. Zou het enthousiasme vanaf de tribunes ook over kunnen slaan op een team? :wink:
En zo ja, wat voor sfeer kunnen we in eigen stadion volgende week creëren, of horen we dan weer grotendeels het uitvak?
Is moeilijk iets aaan te doen denk ik. Lijkt me vooral door de cultuur en de rol van voetbal daarin te worden bepaald. En in Nederland is alles redelijk vlak en gecontroleerd. het leven is er een beetje bij ingeschoten.
we can come an end
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MarkusHenriksen19 schreef: 05 aug 2022, 14:34 Destijds was het Cucariki (0-3, dus ze kunnen het wel), waar toevallig gisteren Twente tegen heeft gespeeld. De ronde daarvoor werd twee keer gewonnen
Je zal Vojvodina wel bedoelen, want tegen Cukaricki heeft AZ nooit gespeeld. :wink:
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

differentcook schreef: 05 aug 2022, 17:00 Is moeilijk iets aaan te doen denk ik. Lijkt me vooral door de cultuur en de rol van voetbal daarin te worden bepaald. En in Nederland is alles redelijk vlak en gecontroleerd. het leven is er een beetje bij ingeschoten.
Dat is iets te makkelijk weggeredeneerd denk ik. Genoeg Nederlandse clubs, ook die minder succesvol zijn dan AZ, waar het wel lukt.
DeProfessor
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 sep 2021, 21:08

Dundee brengt hardwerkende voetballers met weinig kwaliteit. Pascal denkt dat te counteren door spelers als De Wit op te stellen en door brei voetbal van achteruit. Allemaal heel traag en voorspelbaar. Ik denk dat je bij afwezigheid van onze creatieve spelers (Karlsson, etc) beter kunt kiezen voor jeugd. Die brengen snelheid en creativiteit. Is ook een stuk leuker voor de AZ fans.
Zegt nee tegen verbranden van bomen voor biomassa
Zegt nee tegen ondemocratische NGOs
Zegt nee tegen Euro
Zegt nee tegen centraal bankieren
Zegt nee tegen woke terreur
Zegt dus nee tegen Linkse politiek

Voor gelijke kansen en voor vrijheid.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeProfessor schreef: 06 aug 2022, 10:41 Die brengen snelheid en creativiteit. Is ook een stuk leuker voor de AZ fans.
Dat zag je ook tegen Bologna. Dat was een leuke wedstrijd om te zien met veel jeugd in het veld.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

In de verkoop bij Dundee: een canvas doek van het team dat van AZ wist te winnen.

Ik las een treffende reactie: wie besteld er een voor op het kantoor van Pascal en Max ter herinnering aan de wanprestatie? :lol:
Plaats reactie