FK Tuzla City-AZ (do 28 jul, 20.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 28 jul 2022, 20:42 De Jong laat in korte tijd zien waarom een goede voetballer op 10 veel leuker is om naar te kijken

Ongelooflijk
Hij deed het lekker, ja. Dani de Wit was ook belangrijk met de belangrijke eerste goal en een assist.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 28 jul 2022, 20:42 De Jong laat in korte tijd zien waarom een goede voetballer op 10 veel leuker is om naar te kijken

Ongelooflijk
En dat je er geen miljoenen voor hoeft te betalen :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

salmonyappi schreef: 28 jul 2022, 20:14 Heerlijk opportunistisch, haha. Zeg je dat nu nog steeds na die bal die het stadion uit ging? 😉
Was wel een makkelijk stadion om de bal uit te schieten.
(klopt, je hebt gelijk, 2014 niet!)
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Minpuntje van vanavond is dat ze die gepekop Marcel Maier na het darten nu dan het voetbal laten presenteren. Verschrikkelijke vent, hij komt meestal niet uit zijn woorden, stottert en haspelt zich door stof heen waar ie de ballen verstand van heeft. En dan dat irritante door zijn tanden sissend inademen. 😖😖😖
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZA'dam schreef: 28 jul 2022, 21:28 Was wel een makkelijk stadion om de bal uit te schieten.
(klopt, je hebt gelijk, 2014 niet!)
😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

En ook leuk dat ze dan toch doen wat wij willen en een beetje van ze verwachten……Speciaal voor Antti: Luvenis futurum !
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Langedijk schreef: 28 jul 2022, 20:42 De Jong laat in korte tijd zien waarom een goede voetballer op 10 veel leuker is om naar te kijken

Ongelooflijk
Ja, dat zei ik ook toen hij die steekpass gaf. Hij moet uiteraard nog stappen maken en hij heeft ook niet echt het fysiek om er al te staan (net zoals Buurmeester, Dekker en vorig seizoen Taabouni en in tegenstelling tot van Brederode, Kerkez en straks Addai) maar als je nu een Bullaude koopt voor vele miljoenen staat die straks wel de ontwikkeling van Fedde de Jong in de weg.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

DeZuivelDuivel schreef: 28 jul 2022, 20:02 De hoeveelheid ballen zoals die van Hatzidiakos net.... die door iedere andere tegenstander keihard afgestraft zouden zijn.
Ja, die aanname waarbij hij 'm 1½ meter van z'n schoen liet springen en meteen geel pakte in een poging dat te herstellen, dat is toch tekenend voor een gebrek aan klasse. Waarschijnlijk gaat hij nog wel een transfer maken, zeker nu hij begrijpt dat de bedoeling is dat Vanheusden RCV wordt en hij met Beukema om de 1e reserverol strijdt. Overigens kun je best een mooie video maken met sterke verdedigende acties van hem. En hij is nog international ook.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZA'dam schreef: 28 jul 2022, 21:46 Ja, die aanname waarbij hij 'm 1½ meter van z'n schoen liet springen en meteen geel pakte in een poging dat te herstellen, dat is toch tekenend voor een gebrek aan klasse. Waarschijnlijk gaat hij nog wel een transfer maken, zeker nu hij begrijpt dat de bedoeling is dat Vanheusden RCV wordt en hij met Beukema om de 1e reserverol strijdt. Overigens kun je best een mooie video maken met sterke verdedigende acties van hem. En hij is nog international ook.
Maar wat veel leuker is (als hij weg is), is om een video te maken van al zijn blunders. O:)

Is er ergens een samenvatting te zien?
Ik had vanavond iets anders te doen en ik wil toch wel even die 4 doelpunten zien.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

pAZcal schreef: 28 jul 2022, 22:02 Maar wat veel leuker is (als hij weg is), is om een video te maken van al zijn blunders. O:)

Is er ergens een samenvatting te zien?
Ik had vanavond iets anders te doen en ik wil toch wel even die 4 doelpunten zien.
Ik heb de samenvatting op espn gezien. Wellicht wordt het steeds herhaald.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 28 jul 2022, 22:02 Maar wat veel leuker is (als hij weg is), is om een video te maken van al zijn blunders. O:)

Is er ergens een samenvatting te zien?
Ik had vanavond iets anders te doen en ik wil toch wel even die 4 doelpunten zien.
NOS journaal
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Bedankt. Ik had hem ondertussen op youtube gezien.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

salmonyappi schreef: 28 jul 2022, 21:30 Minpuntje van vanavond is dat ze die gepekop Marcel Maier na het darten nu dan het voetbal laten presenteren. Verschrikkelijke vent, hij komt meestal niet uit zijn woorden, stottert en haspelt zich door stof heen waar ie de ballen verstand van heeft. En dan dat irritante door zijn tanden sissend inademen. 😖😖😖
Ik snap niet hoe die man nog steeds een baan heeft.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 28 jul 2022, 21:30 Minpuntje van vanavond is dat ze die gepekop Marcel Maier na het darten nu dan het voetbal laten presenteren. Verschrikkelijke vent, hij komt meestal niet uit zijn woorden, stottert en haspelt zich door stof heen waar ie de ballen verstand van heeft. En dan dat irritante door zijn tanden sissend inademen. 😖😖😖
Verschrikkelijk inderdaad. Die man knippert per minuut 100 keer met zijn ogen en heeft nog nooit in zijn leven een kritische vraag gesteld. Die neuroot heeft blijkbaar een vast contract waardoor ze niet van hem af raken.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZA'dam schreef: 28 jul 2022, 21:40 Ja, dat zei ik ook toen hij die steekpass gaf. Hij moet uiteraard nog stappen maken en hij heeft ook niet echt het fysiek om er al te staan (net zoals Buurmeester, Dekker en vorig seizoen Taabouni en in tegenstelling tot van Brederode, Kerkez en straks Addai) maar als je nu een Bullaude koopt voor vele miljoenen staat die straks wel de ontwikkeling van Fedde de Jong in de weg.
Ja, maar als je Bullaude niet koopt blijft De Wit daar staan en mag De Jong ook sporadisch opdraven bij een veilige voorsprong. Doe dan Bullaude maar.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Langedijk schreef: 29 jul 2022, 07:34 Ja, maar als je Bullaude niet koopt blijft De Wit daar staan en mag De Jong ook sporadisch opdraven bij een veilige voorsprong. Doe dan Bullaude maar.
Klopt, Bullaude hoeft echt niet de ontwikkeling van De Jong in de weg staan als je meedoet op 2/3 fronten. De Wit heeft concurrentie nodig en Jansen meer smaken voor wanneer de tegenstander het dichtgooit. De Jong kwam er nu ook in toen het al gespeeld was.
Plaats reactie