FK Bodø/Glimt-AZ (do 10 maa, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11178
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Zwaar genaaid. En dan vergeet ie Hatzidiakos nog geel te geven ook voor een schorsing in de return.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

differentcook schreef: 10 mar 2022, 21:53 Dit is niet goed te verteren op deze manier en in deze tijd
Gast, wat maakt het nou uit? We hebben het compleet aan onszelf te danken en je zag het allang aankomen.
Als we een normaal niveau halen en we spelen volgens een goed tactisch plan dan winnen we deze gewoon.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ja maar dit krijg je dus, tegenstander veel feller in de slotfase en AZ liet het allemaal toe. Wat treurig.

Zo een sliding als die van Hatzidiakos is zo risicovol
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Kermis op allerlei vlakken
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SchoorlAZ schreef: 10 mar 2022, 21:55 Gast, wat maakt het nou uit? We hebben het compleet aan onszelf te danken en je zag het allang aankomen.
Als we een normaal niveau halen en we spelen volgens een goed tactisch plan dan winnen we deze gewoon.
Ik ga niet anticiperen op volgende week en maak me druk, ja, om onrecht (ongeacht hoe goed of slecht AZ speelt)
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Volgende keer met Midtsjo, Clasie en Beukema hopelijk. Dan heb je een andere wedstrijd.

Maar alsnog: wij hebben gewoon geen geslepen aanvalsplan, het is echt armoedig voorin. Zit zo weinig voetbal in AZ.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16254
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 10 mar 2022, 21:55

Zo een sliding als die van Hatzidiakos is zo risicovol
Hij deed het gewoon goed. Wat moet ie dan? Prima sliding. Doet ie het niet en hij hangt, komt de strontkar weer.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 10 mar 2022, 21:57 Hij deed het gewoon goed. Wat moet ie dan? Prima sliding. Doet ie het niet en hij hangt, komt de strontkar weer.
Eens
we can come an end
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Wildcat schreef: 10 mar 2022, 21:57 Volgende keer met Midtsjo, Clasie en Beukema hopelijk. Dan heb je een andere wedstrijd.

Maar alsnog: wij hebben gewoon geen geslepen aanvalsplan, het is echt armoedig voorin. Zit zo weinig voetbal in AZ.
Dit is al maanden zo!
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 10 mar 2022, 21:57 Volgende keer met Midtsjo, Clasie en Beukema hopelijk. Dan heb je een andere wedstrijd.

Maar alsnog: wij hebben gewoon geen geslepen aanvalsplan, het is echt armoedig voorin. Zit zo weinig voetbal in AZ.
Het is niet per sé armoedig qua spelers. We moeten de poppetjes gewoon op de goede plek zetten. Daar was deze wedstrijd (weer) geen sprake van.
Uiteindelijk komt Evjen al 20/30 wedstrijden geen lantaarnpaal voorbij en zorgt voor geen dreiging.
Als je de enige een beetje presterende rechtsbuiten (Sugawara) dan op linksmidden zet, dan is dit een wéér een tactische keuze gebleken van onze trainer die niet goed uitpakt. Eén waarvan op voorhand al door veel mensen over getwijfeld wordt. Dit is naderhand in de wedstrijd ook niet aangepakt.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Evjen was voor mij man van de wedstrijd.
Paar mooie veroveringen, speelde in dienst van AZ en een prima assist.

Ja Hatsidiakos:… niet mijn man, maar sta wel achter die sliding.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Nou. Hopelijk tegen Twente beter.
Laatst gewijzigd door Jack op 11 mar 2022, 07:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Denniz schreef: 10 mar 2022, 22:12 Evjen was voor mij man van de wedstrijd.
Paar mooie veroveringen, speelde in dienst van AZ en een prima assist.

Ja Hatsidiakos:… niet mijn man, maar sta wel achter die sliding.
Vond Evjen ook vaak weer slap spelen. Het is gewoon geen rechtsbuiten met ook maar enige dreiging of aanvallende kwaliteiten. Kan deze wedstrijd niemand aanwijzen als MOTM eigenlijk.
Vond iedereen heel matig spelen.
Btw, was geen Evjen met een assist maar Suga.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Pff. Het was niet best, maar hier worden we hard genaaid natuurlijk. Goed, vandaag was het matig, we misten Clasie en Midtsjo. Des te meer vertrouwen heb ik volgende week, deze gasten kunnen we echt wel hebben hoor. Wel een hele goede goal trouwens.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 10 mar 2022, 21:55 We hebben het compleet aan onszelf te danken en je zag het allang aankomen.
Eens. Beide tegengoals zag je ook al een eeuw aankomen.

Bij die eerste goal misdraagt Karlsson zich (zoals de hele wedstrijd trouwens) en bij de tweede goal verdedigt Hatzdiakos tot twee keer hondsberoerd uit. Je roept de ellende gewoon op jezelf af.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 10 mar 2022, 23:02 Eens. Beide tegengoals zag je ook al een eeuw aankomen.

Bij die eerste goal misdraagt Karlsson zich (zoals de hele wedstrijd trouwens) en bij de tweede goal verdedigt Hatzdiakos tot twee keer hondsberoerd uit. Je roept de ellende gewoon op jezelf af.
Fijn dat we het vandaag toch zoveel eens zijn. Is zo'n nederlaag toch niet voor niets gebleken :lol:

Ik heb mezelf ook even fijn ge-upt toen we het tegendoelpunt kregen, omdat ik het al 5 minuten van tevoren zei.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Niet dat het bij de Noren allemaal beesten zijn, maar 8 van de 11 hadden meer duelkracht dan AZ. Het gros valt met windkracht 5 spontaan om. Je hoeft overigens geen beer te zijn om duels te winnen, dat kun je met timing en goed gebruik van je gewicht (ga eens judo'en) ook compenseren. Maar dat zal wel niet in het computermodel zitten.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

MB80 schreef: 10 mar 2022, 21:34 Gelukkig is er geen VAR :wink:
Oeps.
____________
Hoc est nihil
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Terechte nederlaag tegen een zwakke ploeg. De tegengoal was weer een fout van hatzidiakos, die ik verder wel aardig vond spelen . Onze keeper blijft enorm kwetsbaar. Zijn uitloop actie de eerste helft was wederom dramatisch. Daar valt veel te winnen. Verder is de selectie zo enorm smal dat je de rechtback, eigenlijk niet eens 100 procent basiswaardig,
ook af en toe rechtsbuiten, rechtshalf en nu weer linkshalf moet zetten. Kennelijk zijn de nr. 12, 13 en 14 te licht. Evjen deed het wederom redelijk zeker tov bijvoorbeeld reijnders, die zijn man keer op keer kwijt was en veel balverlies had. De Wit zonder een spelmaker in de buurt loopt als een blinde rond. Wel heel veel energie in de ploeg, maar verder heel armoedig. Het is steeds meer ongelooflijk hoe hoog AZ met zo weinig kwaliteit staat. Je ziet echt dat wanneer er 2 basisspelers wegvallen er bijna niets overblijft en daar heeft Huiberts Janssen mee opgezadeld.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 475
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Zelfkritisch zijn is goed, het was niet sprankelend Maar ik geef het je te doen. Je hele middenveld is praktisch foetsie (Midtsjö weg en letterlijk vlak voor de wedstrijd dé man in vorm Clasie) en dan verwachten we dat we alsnog die Noren wegblazen. Welke club kan dat moeiteloos opvangen? Zelfs ajax schuttert zonder Timber want de hele organisatie valt weg. Ik vond het plan wél goed. Meerdere keren legden we de bal achter de verdediging en daar hadden ze het zwaar mee. Pavlidis had dat moeten belonen. Je leest nu overal dat wij hun zwaarste tegenstander waren en ik denk eerlijk gezegd dat wij dit prima kunnen afmaken in Alkmaar mét ons middenveld.

Dat publiek daar kunnen we nog een voorbeeld aan nemen, heerlijk sfeertje, kreeg Alkmaarderhout flashbacks.

Die penalty zou hun nog weleens duur komen te staan. Ik zou waanzinnig getergd zijn voor de week erop.
Plaats reactie