FK Bodø/Glimt-AZ (do 10 maa, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 12 mar 2022, 19:56
Nogmaals: die goal kan je geen fout noemen na dat geschutter daarvoor van anderen.
Die ga ik ook eens proberen tegen mijn vrouw. “Sorry dat ik het eten heb laten aanbranden maar het is niet mijn schuld. Want onze dochter heeft de aardappelen slecht geschild.”

Die 1-0 komt gewoon voor 80% op zijn conto en voorafgaande aan de 2-1 loopt hij ook weer te kloten. Maar daar horen we niks over omdat er volledig wordt ingezoomd op die strafschop. En kijk zijn rol nog even terug bij die enorme kans op de 2-0 waar De Wit de meubelen redt.

Daar staat 1 goede pass op Pavlidis tegenover want opbouwend is het verder ook beroerd. En bij elke corner of vrije trap is het chaos. Met dit soort spelers hoef je niet verder omhoog te kijken.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik ben het zeker niet altijd met Langedijk eens, maar bovenstaande weergave is volledig juist. En dat er voor zo'n kneus iemand op de bank word gehouden die nu al aantoonbaar beter is op de bank word gehouden ontneemt mij een groot deel van mijn kijkplezier.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Langedijk schreef: 11 mar 2022, 13:16 Het is een discussieforum. Als iedereen positief is valt er niks te discussiëren. Persoonlijk vind ik het niet om nodig om spelers op te hemelen die overbetaald hun werk goed doen.
Het is een supportersforum waar je met je mede supporters kunt discussieren over alles wat AZ aan gaat. Blind alles afzeiken is wat anders. De activiteit op het forum gedurende een wedstrijd doet mij ook denken dat deze "supporters" maar weinig in de stadions te vinden zijn.
Plaats reactie