AZ-Randers FC (do 9 dec, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Kilkenny schreef: 08 dec 2021, 18:37 https://www.youtube.com/watch?v=T6fuy1dsYHw

Evjen is nog geblesseerd.
Dan toch maar Witry erbij.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

_________________
"I don't know that!"
Evjen fan
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 dec 2020, 11:16

Afgaande op het interview van Jansen denk ik dat dit hem wordt.

Vindahl; Witry, Beukema, BMI, Oosting; Koopmeiners, Reijnders, Gudmundsson; Sugawara, Pavlidis, Aboukhlal.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Gek gevoel, al een wedstrijd voor het einde van de groepsfase zeker zijn van de eerste plaats waardoor deze wedstrijd van alle spanning ontdaan is.

Nu had ik vanwege het spel van AZ én het niveau van de Conference League veel minder het typische Europese wedstrijdgevoel bij de voorgaande wedstrijden, maar nu is dat met een ongebruikt wedstrijdtcket en zonder spanning helemaal weg. Hoop dat de jongens zich een beetje beter kunnen opladen voor deze wedstrijd dan ik ;)
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Grifo schreef: 08 dec 2021, 22:29 Gek gevoel, al een wedstrijd voor het einde van de groepsfase zeker zijn van de eerste plaats waardoor deze wedstrijd van alle spanning ontdaan is.

Nu had ik vanwege het spel van AZ én het niveau van de Conference League veel minder het typische Europese wedstrijdgevoel bij de voorgaande wedstrijden, maar nu is dat met een ongebruikt wedstrijdtcket en zonder spanning helemaal weg. Hoop dat de jongens zich een beetje beter kunnen opladen voor deze wedstrijd dan ik ;)
Ik zie het als een veredelde oefenpot en verwacht er daarom weinig van.
Hopelijk durft ie de bankzitters een kans te geven, en dat die de kans zien zich in de kijker te spelen, dán kan het nog wat worden wellicht.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Evjen fan schreef: 08 dec 2021, 20:06 Afgaande op het interview van Jansen denk ik dat dit hem wordt.

Vindahl; Witry, Beukema, BMI, Oosting; Koopmeiners, Reijnders, Gudmundsson; Sugawara, Pavlidis, Aboukhlal.
Denk hetzelfde als Sparta met enig verschil Beukema ipv Panta.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 09 dec 2021, 12:07 Denk hetzelfde als Sparta met enig verschil Beukema ipv Panta.
Waarom denk je dat?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Alleen Beukema en Reijnders. Gemiste kans van Jansen. Geen excuus dan ook komend weekend tegen ajax dat spelers moe zijn
Evjen fan
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 dec 2020, 11:16

Jansen vindt dus alleen Beukema, Reijnders en Gudmundsson tegen een basisplaats aan zitten. Dat is dan ook weer duidelijk.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Wat een slapjanus die Jansen. Jeugd AZ stelt duidelijk weinig voor in de ogen van de hoofdcoach. Dit was het moment om een paar te testen. Jansen (aan zien modderen) zal wel een paar 5 minuten voor het einde wat speeltijd geven.
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

opstelling van az tegen randers.jpg
opstelling van az tegen randers.jpg (48.64 KiB) 2218 keer bekeken

Mooie foto van De Wit !

Pascal Jansen stelt maar één AZ speler op.. Reijnders.
Laatst gewijzigd door Jack op 09 dec 2021, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Evjen fan schreef: 09 dec 2021, 16:49 Jansen vindt dus alleen Beukema, Reijnders en Gudmundsson tegen een basisplaats aan zitten. Dat is dan ook weer duidelijk.
Dat had hij al in voorbeschouwingen aangegeven, dus dit was te verwachten. Ik ga er van uit dat een aantal jeugdspelers wel langer mogen invallen, tot hoogstens een half uur. Maar that's it.

Ik snap het wel, Jansen kan elke overwinning goed gebruiken en voor de Uefa premie en de coëfficiënt punten voor de Uefa ranglijst telt deze wedstrijd ook gewoon mee. Er valt wat voor te zeggen.

Toch veel plezier gewenst allen en tot na de wedstrijd. Kilkenny out. (of #kilkennyout, whatever :D )
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

restverzameling.PNG
restverzameling.PNG (71.57 KiB) 2206 keer bekeken
.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Met deze 11 word je nauwelijks minder dan normaal. Sterker zelfs volgens veel forummers. Je neemt dus nu 0,0 risico terwijl je weet dat je tegen ajax 100% fit moet zijn om met kleine cijfers te verliezen. De Wit in de spits is wel echt een zwaktebod en geeft weinig vertrouwen naar Barasi.
Laten we hopen dat Jansen een aantal jonge spelers nog een serieuze kans geeft. Al zou het me niet verbazen dat die in de 2e helft 'gewoon' met Pavlidis, Hatzidiakos, Sugawara en Aboukhlal komt
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Opvallend hoe veel eigen opgeleide spelers op de bank zitten en hoe weinig er in de basis staan.

Eigenlijk ongelooflijk ! Echt alleen Reijnders.

Er is geen technische directie.
Glory Hunter
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

Jack schreef: 09 dec 2021, 17:30 Opvallend hoe veel eigen opgeleide spelers op de bank zitten en hoe weinig er in de basis staan.

Eigenlijk ongelooflijk ! Echt alleen Reijnders.

Er is geen technische directie.
Je kent Wijndal nog niet?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Gatalin schreef: 09 dec 2021, 17:33 Je kent Wijndal nog niet?
oh ja. Maar dan nog. Eigenlijk probeer ik de namen van spelers wat te vergeten.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Geen goed voetbal van AZ.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ik vind deze opstelling logischer en veiliger dan de standaard opstelling en veel frisser ogen.

Laat Dani de Wit maar lekker beulen daar in de spits. Kan niet goed afronden maar is daar wel veel nuttiger dan Pavlidis momenteel is.

Middenveld met Reijnders en Gudmundsson op rechts geeft veel meer voetbal.

Beukema staat daar als een baas, voelt veel zelfverzekerder dan BMI en Hatzidiakos.

Eventueel nog Sugawara voor Witry en dan zijn we er wel.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jack schreef: 09 dec 2021, 17:56 Geen goed voetbal van AZ.
Hou je waffel toch een keer met je eeuwige gejank. AZ speelt die Denen helemaal weg.
Hup AZ.
Plaats reactie