AZ-FK Jablonec (do 30 sep, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

galblazer schreef: 30 sep 2021, 09:17 In de voorbeschouwing op deze wedstrijd gisteren zegt Wijndal dat hij Jablonec niet heel goed kent. In dezelfde voorbeschouwing zegt Jansen dat ze genoeg weten van de tegenstander. Heeft Jansen deze kennis dan niet gedeeld met de selectie of heeft Wijndal zitten slapen. Allemaal weer eg amateuristisch. Je zou denken dat de hele selectie gewoon de wedstrijd Jablonec-Cluj terugkijkt en dan een strijdplan maakt. Jansen vindt dat schijnbaar niet nodig. Ik houd mijn hart alweer vast voor vanavond
Die beelden zijn gistermiddag opgenomen voor de wedstrijdbespreking. In de avond is er nog een besloten training geweest.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

galblazer schreef: 30 sep 2021, 09:17 In de voorbeschouwing op deze wedstrijd gisteren zegt Wijndal dat hij Jablonec niet heel goed kent. In dezelfde voorbeschouwing zegt Jansen dat ze genoeg weten van de tegenstander. Heeft Jansen deze kennis dan niet gedeeld met de selectie of heeft Wijndal zitten slapen. Allemaal weer eg amateuristisch. Je zou denken dat de hele selectie gewoon de wedstrijd Jablonec-Cluj terugkijkt en dan een strijdplan maakt. Jansen vindt dat schijnbaar niet nodig. Ik houd mijn hart alweer vast voor vanavond
Je kunt het ook lezen als dat Wijndal niets van Jablonec wist voor deze week. Je ziet normaal gesproken natuurlijk ook geen beelden van hun wedstrijden hier in Nederland. Ik neem toch wel aan dat ze in de voorbereiding op de wedstrijd van vandaag wel beelden hebben gezien van Jablonec.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Forza AZ schreef: 30 sep 2021, 10:10 Je kunt het ook lezen als dat Wijndal niets van Jablonec wist voor deze week. Je ziet normaal gesproken natuurlijk ook geen beelden van hun wedstrijden hier in Nederland. Ik neem toch wel aan dat ze in de voorbereiding op de wedstrijd van vandaag wel beelden hebben gezien van Jablonec.
Als de spelers maar niet naar de beelden van Jablonec tegen Celtic gekeken hebben, want daar speelden ze wel heel slecht.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 30 sep 2021, 10:55 Als de spelers maar niet naar de beelden van Jablonec tegen Celtic gekeken hebben, want daar speelden ze wel heel slecht.
Als dat kwam door het spel/de tactiek van Celtic, is het wel degelijk de moeite waard om naar die beelden te kijken.
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
_________________
"I don't know that!"
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Weet iemand toevallig of de pendelbussen vanaf het station vandaag rijden? Kan de info nergens vinden. Dank!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DonnyDelano schreef: 30 sep 2021, 11:54 Weet iemand toevallig of de pendelbussen vanaf het station vandaag rijden? Kan de info nergens vinden. Dank!
Ik ga er van uit dat ze rijden. Maar het staat niet op AZ.nl en als vervoerinformatie had dat er wel bij gemoeten. Ik zou even een belletje aan AZ wagen. Zelf pak ik de tweewielert.
_________________
"I don't know that!"
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Kilkenny schreef: 30 sep 2021, 12:08 Ik ga er van uit dat ze rijden. Maar het staat niet op AZ.nl en als vervoerinformatie had dat er wel bij gemoeten. Ik zou even een belletje aan AZ wagen. Zelf pak ik de tweewielert.
Thanks! Ik heb inderdaad maar even gebeld, de bussen rijden. Nu het weerbericht in de gaten houden, als we het droog houden kan ik alsnog op de fiets.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 30 sep 2021, 11:46 Als dat kwam door het spel/de tactiek van Celtic, is het wel degelijk de moeite waard om naar die beelden te kijken.
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Nee dat was omdat Jablonec als een stel amateurs speelden. Celtic speelde nog slechter dan dat ze tegen AZ deden. Op basis van die beelden wordt het een makkelijke overwinning voor AZ, maar zul je net zien dat ze nu beter spelen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 30 sep 2021, 12:28 Nee dat was omdat Jablonec als een stel amateurs speelden. Celtic speelde nog slechter dan dat ze tegen AZ deden. Op basis van die beelden wordt het een makkelijke overwinning voor AZ, maar zul je net zien dat ze nu beter spelen.
Laten we er maar vanuit gaan dat AZ zich niet op 1 potje baseert. Zeker niet dit potje, want dan heeft AZ zich er al eerder in vergist tegen Celtic.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

azjab.png
azjab.png (267.75 KiB) 2303 keer bekeken

Taabouni op de bank.
Glory Hunter
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Reijnders op de bank… hij is de toekomst (financieel en sportief) terwijl Clasie slechts leuk voor erbij is.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

MB80 schreef: 30 sep 2021, 16:03 Reijnders op de bank… hij is de toekomst (financieel en sportief) terwijl Clasie slechts leuk voor erbij is.
Clasie heeft een langdurige verlenging van zijn contract gekregen. Reijnders is eigen opleiding.
Technische directeur Huiberts is verantwoordelijk lijkt mij.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Volgens Pascal Jansen is de balans in het team beter met Clasie dan met Reijnders.

Wat is dat? de balans?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Lekker verdedigd door de CV's. pfff.
Gebruikersavatar
thelattatouch
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 feb 2010, 21:12
Locatie: Roermond

Hatzidiakos heeft de allure van een Beckenbauer maar verdedigd als een onderklasse verdediger
Heute ist nicht alle Tage, ich komme wieder keine Frage
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Staat de veldverwarming aan? Gudmundsson ligt alleen maar
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Wijndal loopt alleen Karlsson maar in de weg
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Je mist aanvallende middenvelder
Gebruikersavatar
thelattatouch
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 feb 2010, 21:12
Locatie: Roermond

Rjansen17 schreef: 30 sep 2021, 17:10 Wijndal loopt alleen Karlsson maar in de weg
Wijndal voegt momenteel helemaal niets toe aan dit AZ
Tijd voor Witry
Heute ist nicht alle Tage, ich komme wieder keine Frage
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6542
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Gruwelijk voorspelbaar aanvalsspel met niemand op rechts.
Gudmunddson loopt vooral in de as en heeft het nog niet. De rest kan het niet of heeft dubbele dekking.


Maarja dat moet met deze samenstelling onderhand toch wel duidelijk zijn, niet voor het eerst. Veel te weinig voetbal met Clasie+deWit+Indi+Panta in je as.
Plaats reactie