AZ-Celtic FC (do 26 aug, 20.15u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MB80 schreef: 26 aug 2021, 19:52 Beukema in de spits, er is ook niemand anders… karig
Hij doet het wel aardig.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Gudmundsson pannenkoekkk.. maja Poku moet em gewoon maken
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Gewonnen!!! ha.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Beukema in de spits.. tsja...

Poku, heel leuk natuurlijk, maar eerst nog maar twee jaartjes bij Jong AZ
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Aardig gespeeld, maar AZ heeft het in de eerste wedstrijd al laten liggen. Jammer. Beetje pech met de loting, maar AZ had dit kunnen redden.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Nou, verder in de c-klasse.
Glory Hunter
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Zo zonde. Respect voor de inzet mannen.
Maar wederom laatste 20 minuten voorzetten en lange ballen, en er wordt niet één kopduel gewonnen. Vindt ik toch slecht voor een club als AZ dat er geen alles of niets spits voor hande is.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Op basis waarvan zit die Poku bij de selectie?

Nog steeds geen veldgoal gemaakt. Hoge ballen tegen Britten als slotoffensief? Had gewoon die verschrikkelijke Aboukhlal eraf gehaald en was blijven voetballen.

Gudmundsson mag weg. Wat een lamlendige en gefrustreerde invalbeurt van meneertje de vedette.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

heeel hard gewerkt, volledige inzet, echter komen bepaalde spelers niet fijn uit de verf. Ze zullen echt anders gebruikt moeten worden of wat anders gaan doen. Teun was veruit de beste. Hij is de baas, pakt ballen af en geeft zulke mooie passes. Hebben jullie Gudmundsson nog gezien? te veel balverlies op rechts door Yuki en Aboukhlal. Wat voegt Dani de Wit toe? niet zo veel.
Maar wat is nu eigenlijk het idee achter onze aanval? bal naar voren en hopen maar. Ik zag wel combi's met Jesper, maar dan?
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Na 3 wedstrijden nog geen uitgespeelde goal.
Er werd hard gewerkt maar het leverde weinig op. Toch wel veel jongens er bij die tekort komen voor het niveau dat je graag ziet bij AZ.
Gudmundsson had verkocht moeten worden. Is volgens mij een probleemgeval. In de speeltijd die hij kreeg viel hij maar één keer op, toen hij een gele kaart kreeg met een dommigheidje.
Laten we hopen dat Teun blijft en Owen Wijndal ook, anders wordt de kwalitatieve armoede nog groter.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ heeft wel gewonnen. dat is toch wel 'n beetje goed?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 26 aug 2021, 17:55 Dan ben je zeker ook Rugby liefhebber? Enige verschil is dat Rugbyers niet alleen kunnen uitdelen, maar ook incasseren zonder op de grond te gaan liggen en klagen tegen de scheidsrechter.
Nou je kan niet zeggen dat ze niet geknokt hebben. Gedegradeerd (Nu Roma loten :D) maar het was zoals ik verwachtte een spannende en leuke pot, ja klote dat we verloren hebben maar tot het einde op mijn puntje van mijn stoel gezeten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik weet niet in hoeverre jullie allemaal in het stadion zaten (lijkt me heel gek om constant te appen in plaats van naar de wedstrijd te kijken….) maar los van niet allemaal geweldige spelers, foute passes, te weinig goals, niet echt goed voetbal de 2e helft, en helaas geen EL, heb ik zeker een uur enorm genoten van een ontzettend hard werkend, goed storend, en positief spelend AZ, het publiek, het prachtige stadion; gewoon weer eens heerlijk live.



Het licht viel me overigens tegen. Ik vond het net iets te fel. Een petje is de oplossing denk ik.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 26 aug 2021, 20:56 Het licht viel me overigens tegen. Ik vond het net iets te fel. Een petje is de oplossing denk ik.
De omroepinstallatie viel ook niet echt mee...vooral voor de rust niets van te horen.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Zo, dat was het dan.....
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Ondanks niet door in Europa League, heerlijke pot. Als de motor loopt (Midsjo), loopt het. Koopmeiners koning en zelfs de Wit voldoende. Helaas geen killer voor de goal. Beukema voor Letchert en Wijndal weer op links en Witry op rechts staat het prima. Evjen mag van mij een kans krijgen op rechts. Lekkere pot om de competitie in te gaan!
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

sister of mercy schreef: 26 aug 2021, 21:09 Zo, dat was het dan.....
Nee joh, jou gal productie houd nooit op :lol:
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Heerlijk weer eens een avondje AZ achter de rug. Dat gevoel overheerst bij mij op dit moment. Op naar de Conference League!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 26 aug 2021, 20:56 Ik weet niet in hoeverre jullie allemaal in het stadion zaten (lijkt me heel gek om constant te appen in plaats van naar de wedstrijd te kijken….) maar los van niet allemaal geweldige spelers, foute passes, te weinig goals, niet echt goed voetbal de 2e helft, en helaas geen EL, heb ik zeker een uur enorm genoten van een ontzettend hard werkend, goed storend, en positief spelend AZ, het publiek, het prachtige stadion; gewoon weer eens heerlijk live.



Het licht viel me overigens tegen. Ik vond het net iets te fel. Een petje is de oplossing denk ik.
Eens. 1e helft was top. Lekker sfeertje, genoeg beleving op de tribune. Er werd inderdaad best hard gewerkt en veel gestoord. Vond Aboukhlal qua werk en storen (zie 1-1) helemaal niet zo slecht als hoe hij door sommigen weer wordt afgefakkeld. Midtsjo was matig. Veel balverlies en speelde ook niet zo gedurfd als we van hem gewend zijn. Teun absolute koning, die gaan we nog wel kwijtraken ben ik bang. Witry in het begin wat angstig en onwennig maar herpakte zichzelt aardig.

2e helft kakte helaas alles in. Vermoeidheid?

Licht heb ik geen last van gehad. Die lampen hangen toch gewoon fucking hoog?

Boven alles gewoon weer een superavond gehad. Stem ligt nog in het stadion geloof ik.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik heb mij wel vermaakt vanavond, maar er was geen tactisch plan en de uitvoering was matig. Celtic stelde ook niks voor. Maar we hebben ons gekwalificeerd voor kermisvoetbal, hoera.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie