Celtic FC-AZ (wo 18 aug, 19.45u (Sch)/20.45u (Ned))

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Hobie mag blijven!
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

Verhulst een paar goede reddingen vandaag. Letschert daarentegen speelt als een natte krant.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

“We gaan de verdediging sterker maken om zo minder tegengoals te krijgen”. God oh god wat staan we te schutteren…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De eerste goal in een officiële wedstrijd moet nog gemaakt worden dit seizoen…….wat zijn ze ontiechelijk slordig in de afwerking, ongelooflijk.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Thuis met 3 goals winnen van Celtic. Waarom niet? >zucht<
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ik ben die domme overtredingen van de wit helemaal zat. Kost ons alleen maar tijd..
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Celtic speelt ook niet bepaald rustig.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DiepeMast schreef: 18 aug 2021, 20:37 Thuis met 3 goals winnen van Celtic. Waarom niet? >zucht<
Omdat ze niet scoren…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Na die gemiste kans van Oosting wist ik het zeker: AZ zou niet gaan scoren.
Uiteindelijk werd Sugawara nog een van de betere.
Na twee wedstrijden nog niet gescoord.
Pavlidis liet ook erg weinig zien.
Gelukkig dat Teun er nog bij was vanavond anders zou het niveau helemaal bedenkelijk zijn geworden.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Bedroevend. Op alle fronten afgetroefd.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wat wil je met dit elftal. De wissels die worden gebracht zeggen genoeg, middelmaat.

Ik hoor Jansen alweer aankomen met zn lulkoek. "we hebben wat kansen gehad en die moet je maken" " de jongens hebben onder hun kunnen gespeeld"
Of de klassieker: " De jongens krijgen 24 uur om te rouwen na deze nederlaag, daarna gaan we er alles aan doen om ons voor te bereiden op Celtic thuis". Zeg gewoon eerlijk dat er kwaliteit mist.

Ze staan continu lange ballen en voorzetten te geven op Poku, Evjen en Aboukhlal :roll:
DeWit voor de zoveelste pot op rij totaal nutteloos, domme kracht
Achterhoede labiel
Verhulst prima
Midtsjo en Gudmundsson eindeloos balverlies.
Teun niet op zn best (zou het door de transfer komen :lol: ?)

Maar de aller slechtste is de heer Huiberts; Wat een wanprestatie van hem.
Léé vd Béé
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 21 dec 2004, 18:52
Locatie: Schagen

SimonPoulsen schreef: 18 aug 2021, 20:54 Wat wil je met dit elftal. De wissels die worden gebracht zeggen genoeg, middelmaat.

Ik hoor Jansen alweer aankomen met zn lulkoek. "we hebben wat kansen gehad en die moet je maken" " de jongens hebben onder hun kunnen gespeeld"
Of de klassieker: " De jongens krijgen 24 uur om te rouwen na deze nederlaag, daarna gaan we er alles aan doen om ons voor te bereiden op Celtic thuis". Zeg gewoon eerlijk dat er kwaliteit mist.

Ze staan continu lange ballen en voorzetten te geven op Poku, Evjen en Aboukhlal :roll:
DeWit voor de zoveelste pot op rij totaal nutteloos, domme kracht
Achterhoede labiel
Verhulst prima
Midtsjo en Gudmundsson eindeloos balverlies.
Teun niet op zn best (zou het door de transfer komen :lol: ?)

Maar de aller slechtste is de heer Huiberts; Wat een wanprestatie van hem.
Helemaal mee eens. Alleen zijn de wissels slecht en de basisspelers middelmaat.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 18 aug 2021, 20:50 Na die gemiste kans van Oosting wist ik het zeker: AZ zou niet gaan scoren.
Uiteindelijk werd Sugawara nog een van de betere.
Na twee wedstrijden nog niet gescoord.
Pavlidis liet ook erg weinig zien.
Gelukkig dat Teun er nog bij was vanavond anders zou het niveau helemaal bedenkelijk zijn geworden.
Ik heb 2 Teuns gezien, 1 die alles net niet zo goed deed als hij normaal zou doen. 2 iemand die speelt als krant 2-0 was zijn schuld en het balverlies was niet te geloven.
Alsjeblieft laat Guðmundsson nog even een transfer maken, hij vertraagd het spel constant met zijn gebrei.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Nou, Celtic speelde bij tijd en wijle behoorlijk paniekerig. AZ heeft echt wel een paar grote kansen gehad. En AZ combineerde af en toe gewoon heel mooi. Snelle driehoekjes. Er is nog hoop.
Laatst gewijzigd door Jack op 18 aug 2021, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Zo onnodig dit, de eerste helft was matig, teveel ontzag voor de tegenstander. De tweede helft speel je zoveel beter, en dan geeft Letschert die ziekenhuis bal, vervolgens Teun met een getelefoneerde actie, zucht. Moeten hier natuurlijk minimaal een goal maken, al is het ook een wonder dat die scrimmage er niet inging. Wel opvallend dat Celtic vrij makkelijk voorzetten mag geven, en ook in de tweede lijn mochten ze rustig op doel schieten omdat het middenveld onze 16 in loopt.

Echt, wij zijn natuurlijk niet heel best. Maar dat Celtic kan er toch ook geen kut van, hopen op een klein wonder thuis, vol gas erop met Karlsson erbij. En Yuki deed het de 2de helft aardig, maar blijft toch labiel. Hoe slecht is die Witry dan hij geeneens minuten krijgt?

Goed, nu ga ik even naar het Dani de Wit topic om mijn frustratie te botvieren.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

FugAZi schreef:
Alsjeblieft laat Guðmundsson nog even een transfer maken, hij vertraagd het spel constant met zijn gebrei.
Kijk nog even terug hoe Gudmundsson die aanval opzette waarbij Oosting die 100 procent kans kreeg. Als Stengs 1x zon pass gaf stond de hele Stengs fanclub op de banken te juichen.
Laatst gewijzigd door multatuli op 18 aug 2021, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Wat een gebrek aan kwaliteit.

De Wit - direct in de verkoop, ieder aannemelijk bod, doei! Wat een armzalige tikjes breed prutser is dit.

Poku - Lekker over een jaar nog eens proberen, die jongen is er in de verste verte nog niet klaar voor.

Aboukhlal - komt toch niks uit, iedere keer in kansrijke positie struikelt ie.

Huiberts - Klaar nu, van die 40 miljoen had je toch 1 hele goede aanvaller kunnen kopen krent dat ke er bent?

salmonyappi is het helemaal eens met zijn zuinige beleid, nou bedankt voor deze geweldige zeperd weer!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

multatuli schreef: 18 aug 2021, 21:10 [quote=FugAZi post_id=724263
Alsjeblieft laat Guðmundsson nog even een transfer maken, hij vertraagd het spel constant met zijn gebrei.
Kijk nog even terug hoe Gudmundsson die aanval opzette waarbij Oosting die 100 procent kans kreeg. Als Stengs 1x zon pass gaf stond de hele Stengs fanclub op de banken te juichen.
[/quote]
Ik ben fan van Gudmundsson maar ook van Stengs, wat sneu om telkens over Stengs te beginnen trouwens. Net zo sneu als mensen die je op ignore heb in je voetnoot te zegten trouwens.

En Stengs had je er vanavond maar wat graag bij gehad!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Een paar redelijke middenvelders, meer is het niet. Voorin kut, achterin kut en een middelmatige keeper. Wisselen na 72 minuten en dan een aanvaller voor een aanvaller en 2 middenvelders voor 2 middenvelders. Die fucking Aboukhlal die na 20 wanvertoningen vorig seizoen 90 minuten mag blijven staan. Waarom Letschert als je Beukema haalt? Waarom die Japanner handhaven? Ach, ik kan nog wel 30 vragen bedenken. We hebben een bedroevende selectie en een onbenul aan het roer. Het zoveelste jaar dat de technische zaken niet op orde zijn in augustus. Te beroerd om een euro uit te geven terwijl er al 40 miljoen binnen is geharkt. Het missen van de CL vorig jaar en groepsfase EL dit jaar kost veel meer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Niks meer aan toe te voegen. We gaan aan onze eigen zuinigheid ten onder. Zal me eigenlijk weinig verbazen als Janssen als trainer is gekozen omdat hij een stuk goedkoper was dan een toptrainer.
Plaats reactie