LASK Linz-AZ (do 27 feb, 18.55u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding

Geen historie tussen LASK Linz en AZ

Kaartverkoop

Maximaal 690 plaatsen beschikbaar
Voorrangsregeling
Voor het bepalen van het voorrangsrecht tellen mee:
- De aankopen voor de uitwedstrijden in de Competitie, KNVB Beker en Europa League (vanaf 1-7-2018 tot en met 31-12-2019)
- Het bezit van een AZ Seizoenkaart

Verkoopoverzicht:
AZ'ers voorrangsrecht exclusief tot en met maandag 13 januari
De eerste groep van 667 AZ'ers heeft voorrangsrecht en kan hier tot en met maandag 13 januari exclusief een voucher bestellen en daarna weer vanaf dinsdag 14 januari 2020 9.00 uur.De klant/relatienummers van de groep AZ'ers met het hoogste voorrangsrecht vind je hier.

AZ Seizoenkaarthouders vanaf dinsdag 14 januari 9:00 uur
AZ Seizoenkaarthouders kunnen vanaf dinsdag 14 januari 9.00 uur één voucher per AZ Seizoenkaart bestellen, zo lang de voorraad strekt.
AZ Clubkaarthouders (iDin geverifieerd, clubkaart besteld voor 28-8-19) vanaf dinsdag 1 oktober 9:00 uur
Mochten er nog kaarten over zijn, dan kunnen AZ Clubkaarthouders vanaf woensdag 15 januari vanaf 09:00 uur 1 voucher bestellen.
Je kunt alleen kaarten bestellen met een account met aankooprecht. Uitsluitend AZ'ers met voorrangsrecht hebben de eerste voorrangsperiode (tot en met 13 januari) toegang tot de verkoop. Vanaf dinsdag 14 januari 9.00 hebben alle AZ Seizoenkaarthouders toegang tot de verkoop. Vanaf woensdag 15 januari 9.00 uur hebben ook AZ Clubkaarthouders toegang tot de verkoop. Als je voor mede AZ'ers wilt bestellen, kun je alleen bestellen als die betreffende relatie aankooprecht heeft.
Eigen vervoer
€ 42,50
Omwisselen
Hoe, waar en wanneer de vouchers kunnen worden omgewisseld voor de wedstrijdkaart wordt later via AZ.nl bekend gemaakt.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Vlucht geboekt naar Wenen voor 127 euro (woensdag-vrijdag). Vandaar met de trein naar Linz waarschijnlijk.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

We kunnen wel de scoutingsrapporten opvragen bij PSV maar gezien de kwaliteit van de technische staf daar heeft dat ook weinig zin.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

LASK heeft alle ongeveer 13.000 kaarten voor de thuisvakken al verkocht. Dus meer dan de standaard 690 kaarten krijgt AZ zeker niet.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Wanneer gaan ze in de verkoop?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Denniz schreef: 21 dec 2019, 00:52 Wanneer gaan ze in de verkoop?
Ik vermoed pas ergens in januari, maar wil je echt antwoord dan zul je bij AZ zelf moeten zijn.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Denniz schreef: 21 dec 2019, 00:52 Wanneer gaan ze in de verkoop?
De kaartverkoop is gestart voor de voorrangsgroep (667 personen). Vanaf dinsdag ook voor overige seizoenkaarthouders, en vanaf woensdag voor overige clubcardhouders.
Kaarten zijn €42,50 per stuk.
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

Ik vind het een rare voorrangsregeling. Ik heb 18 van de laatste 20 Europese uitwedstrijden bezocht, maar moet nu hopen dat er woensdag nog kaarten zijn, omdat ik geen seizoenkaart meer heb. Waarom wordt dat überhaupt meegenomen in een voorrangsregeling voor een Europese uitwedstrijd?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Gatalin schreef: 10 jan 2020, 13:09 Ik vind het een rare voorrangsregeling. Ik heb 18 van de laatste 20 Europese uitwedstrijden bezocht, maar moet nu hopen dat er woensdag nog kaarten zijn, omdat ik geen seizoenkaart meer heb. Waarom wordt dat überhaupt meegenomen in een voorrangsregeling voor een Europese uitwedstrijd?
Alleen wedstrijden vanaf 1 juli 2018 tellen mee, dus dat zijn 7 Europese uitwedstrijden. Dat je van die andere 13 er veel hebt bezocht is dus niet van belang.
Ik heb geen idee hoeveel waarde er voor de voorrangsgroep aan een seizoenkaart wordt gegeven, maar dat zou inderdaad helemaal niet mee moeten tellen. En met alleen (minimaal) 5 Europese uitwedstrijden plus eventueel een paar nationale uitwedstrijden zou je toch wel bij de voorrangsgroep moeten zitten (?).
Ik heb zelf 4 van die 7 Europese uitwedstrijden bezocht. Daarnaast ook op 1 na alle nationale uitwedstrijden (maar die tellen bij mij waarschijnlijk niet, omdat ik kaarten krijg als vertegenwoordiger van de supportersvereniging). Ik heb wel een seizoenkaart. En zit daarmee bij de voorrangsgroep.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Gatalin schreef: 10 jan 2020, 13:09 Ik vind het een rare voorrangsregeling. Ik heb 18 van de laatste 20 Europese uitwedstrijden bezocht, maar moet nu hopen dat er woensdag nog kaarten zijn, omdat ik geen seizoenkaart meer heb. Waarom wordt dat überhaupt meegenomen in een voorrangsregeling voor een Europese uitwedstrijd?
Ik denk dat het wel meevalt voor je. Het lijkt er op dat de "Manchester" supporters het massaal laten afweten. Ik kreeg vanmiddag het aanbod om nog een kaartje te kopen, terwijl ik er al een heb. Dus het komt wel goed,
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

galblazer schreef: 13 jan 2020, 17:59 Ik denk dat het wel meevalt voor je. Het lijkt er op dat de "Manchester" supporters het massaal laten afweten. Ik kreeg vanmiddag het aanbod om nog een kaartje te kopen, terwijl ik er al een heb. Dus het komt wel goed,
Van de 1e groep van 667 personen hebben er 245 een kaart gekocht. Nog meer dan genoeg kaarten over dus voor de seizoenkaarthouders. Ik vraag me af of het überhaupt wel uitverkocht raakt.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Fijn. Dan kan ik met mijn maten gewoon heen. Niet naar Manchester geweest wegens werk, en de anderen hebben geen ssc meer door werk en andere hobby's. Dus (terecht) geen voorrang deze keer.

Maar ik zit om 08:55 klaar en F5 gaat weer een beetje slijten vandaag :twisted:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
snake
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 okt 2005, 14:38

Vanochtend vijf voor negen zonder probleem kaarten gekocht op mijn cc. Ik had niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan nadat 3600 naar Manchester ging, maar ik klaag niet :D
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

snake schreef: 15 jan 2020, 08:59 Vanochtend vijf voor negen zonder probleem kaarten gekocht op mijn cc. Ik had niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan nadat 3600 naar Manchester ging, maar ik klaag niet :D
Van die 3600 in Manchester was het grootste gedeelte natuurlijk op de grote naam van de tegenstander en het stadion afgekomen. LASK Linz spreekt voor diegenen niet aan. Ik had van te voren al niet het idee dat de 690 kaarten (snel) uitverkocht zouden raken.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Forza AZ schreef: 15 jan 2020, 11:09 Van die 3600 in Manchester was het grootste gedeelte natuurlijk op de grote naam van de tegenstander en het stadion afgekomen. LASK Linz spreekt voor diegenen niet aan. Ik had van te voren al niet het idee dat de 690 kaarten (snel) uitverkocht zouden raken.
Ik zit die week ervoor al in Oostenrijk vanwege de wintersport. Moet dus ook al de thuiswedstrijd helaas aan me voorbij laten gaan. Dat zal wel bij meer mensen het geval zijn gezien de vakantieweek in onze regio.
keuzes, keuzes.....zou wel een paar dagen langer in Oostenrijk willen blijven hangen maar dat gaat 'm niet worden.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Metalingus schreef: 16 jan 2020, 14:41 Ik zit die week ervoor al in Oostenrijk vanwege de wintersport. Moet dus ook al de thuiswedstrijd helaas aan me voorbij laten gaan. Dat zal wel bij meer mensen het geval zijn gezien de vakantieweek in onze regio.
keuzes, keuzes.....zou wel een paar dagen langer in Oostenrijk willen blijven hangen maar dat gaat 'm niet worden.
Is ook logisch dat niet iedereen naar alle Europese uitwedstrijden kan gaan, en dan mensen dan een keus maken voor een wedstrijd tegen een tegenstander die AZ niet vaak treft, zoals Manchester United.

Tot nu toe 431 kaarten verkocht voor LASK-AZ. Daar zullen er vast nog wel een paar bijkomen, door mensen die laat beslissen toch nog naar Oostenrijk te gaan. Uitverkocht zal het niet raken, maar ik vind dat toch een mooi aantal.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Forza AZ schreef: 16 jan 2020, 15:42 Is ook logisch dat niet iedereen naar alle Europese uitwedstrijden kan gaan, en dan mensen dan een keus maken voor een wedstrijd tegen een tegenstander die AZ niet vaak treft, zoals Manchester United.

Tot nu toe 431 kaarten verkocht voor LASK-AZ. Daar zullen er vast nog wel een paar bijkomen, door mensen die laat beslissen toch nog naar Oostenrijk te gaan. Uitverkocht zal het niet raken, maar ik vind dat toch een mooi aantal.
Ik denk dat er nu wel meer zijn
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

schoorl schreef: 06 feb 2020, 11:57 Ik denk dat er nu wel meer zijn
Laatst gemelde tussenstand van de verkoop was 457 op 23 januari.

Edit: Nu zijn er 476 kaarten verkocht.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Mooi groepie.

Wij gaan met 3 (of 4, hangt er nog even om) woensdag met de auto heen, en vrijdag weer terug. Viel net binnen onze 1000 km range (of nu ja, 1044 eigenlijk) die wij nog met de auto willen rijden. Waren ook wat laat met een vlucht, die werd al serieus aan de prijs.

De keuze voor de auto werd makkelijker omdat we dat eerst nog 60 km naar Schiphol moeten, en in Oostenrijk nog een end met de trein. Anderhalf uur eerder op Schiphol aanwezig, nog ff wachten op de trein in Oostenrijk, en we waren vanaf dorp ook al een uurtje of 6 onderweg voor we in Linz zouden zijn.

Nu verwacht ik er met een uurtje of 10 te zijn, als het weer ff mee zit. Zin in!
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Plaats reactie