AZ-LASK Linz (do 20 feb, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding

Geen historie tussen AZ en LASK Linz

Kaartverkoop

Informatie volgt later.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeRodeBaron1967
Supporter
Berichten: 192
Lid geworden op: 16 jul 2010, 13:07

De UEFA app weet te melden dat er wordt gespeelt in het ADO Den Haag stadion. Ik ga er vanuit dat het gewoon Alkmaar wordt???
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik zat daar dus ook over te twijfelen. Even wachten op de update van Forza / AZ.nl.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeRodeBaron1967 schreef: 16 dec 2019, 22:00 De UEFA app weet te melden dat er wordt gespeelt in het ADO Den Haag stadion. Ik ga er vanuit dat het gewoon Alkmaar wordt???
Het is in ieder geval wel toegestaan om na de groepsfase het stadion te wijzigen. Shakhtar Donetsk deed dat in 2016/17 (van Lviv naar Kharkiv).
Misschien moet de UEFA het stadion in Alkmaar nog keuren, of heeft iemand op de site gewoon zonder nadenken hetzelfde stadion ingevuld als van de groepsfase.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Na 17 wedstrijden stond Lask Linz tweede, met 41 punten, net als AZ nu. De 18e speelden ze gelijk, hopelijk niet net als AZ.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Deze ploeg vaker bekeken. Daarbij ook Peter Michorl al eens aangeraden voor AZ, die man rijgt de assists aaneen alsof er geen morgen is.
LASK heeft in de zomer een jasje uit gedaan door Joao Victor aan Wolfsburg te verkopen en Philip Ullman naar Rapid te laten vertrekken (niet gevolgd waarom dit gebeurde, maar het was een beetje apart).
Waarom ik dacht dat een jongen als Michorl goed bij AZ zou passen? nou omdat LASK Linz een zelfde soort voetbal speelt als AZ (althans vorig seizoen sowieso) Aanvallend, frivool en met strijdlust. Dit is een club die als een soort spiegel voor AZ kan werken.
Maar daar liggen ook de kansen, Goiginger, en Michorl moeten goed bestreden worden en Trauner voornamelijk de speler die omzeilt moet worden in de defensie.

Als we straks flink winnen mogen jullie mij best uitlachen, maar voor nu zeg ik : onderschat deze ploeg niet.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Gezien hun resultaten tegen PSV zal het met die onderschatting wel meevallen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 17 dec 2019, 02:37 Gezien hun resultaten tegen PSV zal het met die onderschatting wel meevallen.
Daar ben ik ook absoluut niet bang voor.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Ivm winterstop spelen ze pas 15 feb hun volgende competitie wedstrijd.

Uit tegen Salzburg...
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ-073 schreef: 17 dec 2019, 08:48 Ivm winterstop spelen ze pas 15 feb hun volgende competitie wedstrijd.

Uit tegen Salzburg...
Op 8 februari spelen ze wel eerst nog de kwartfinale van de beker.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Forza AZ schreef: 16 dec 2019, 22:20Misschien moet de UEFA het stadion in Alkmaar nog keuren, of heeft iemand op de site gewoon zonder nadenken hetzelfde stadion ingevuld als van de groepsfase.
Het was dat laatste. Het is nu aangepast op uefa.com.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

De kaartverkoop is gestart voor seizoenkaarthouders. T/m 9 januari kunnen die hun eigen plaats kopen met 25% korting:

https://www.AZ.nl/nl/wedstrijd/AZ-lask-linz-20-02-2020
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Iets van voorrangsgroepen hebben ze bij LASK niet. Daar zitten nu veel fans zonder kaart voor het uitvak in Alkmaar, omdat de start van de kaartverkoop ineens vervroegd werd van 21 januari naar vandaag (midden op de dag en alleen bij een winkel), wat blijkbaar slecht gecommuniceerd werd. En dus zijn er nu een hoop LASK-fans die al een reis naar Nederland hebben geregeld, maar geen kaarten hebben. Ze hebben al geprobeerd kaarten in andere vakken te kopen, maar dat kan natuurlijk alleen met een Nederlandse bankrekening.

Dan regelt AZ dat toch een stuk beter voor uitwedstrijden waar veel belangstelling voor is.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Lask biedt haar supporters een arrangement aan. Vlucht en ticket voor 259 euro. Voor 699 euro een vlucht, twee hotelovernachtingen, transfer en ticket.

https://www.laola1.at/de/red/fussball/e ... h-alkmaar/
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ferry schreef: 11 jan 2020, 09:53 Lask biedt haar supporters een arrangement aan. Vlucht en ticket voor 259 euro. Voor 699 euro een vlucht, twee hotelovernachtingen, transfer en ticket.

https://www.laola1.at/de/red/fussball/e ... h-alkmaar/
Dat is misschien een idee voor AZ om ook alleen de vlucht en ticket aan te bieden als er weer eens een uitwedstrijd is waar heel veel belangstelling voor is zoals Manchester United, in plaats van alleen zo'n duur compleet arrangement. Want voor veel minder geld kun je zelf ook 2 overnachtingen en vervoer regelen.

AZ had wel een compleet arrangement naar Manchester United, maar dat was ook iets van 500 euro totaal. Het hotel dat daarbij in zat is waarschijnlijk een vrij duur hotel.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

De LASK fans hebben toch een manier gevonden om kaarten voor de thuisvakken te kopen door een bankrekening te openen bij de Bunq bank en daarmee kaartjes te kopen voor vak M.

https://www.austriansoccerboard.at/topi ... /#comments
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

Forza AZ schreef: 11 jan 2020, 11:30 De LASK fans hebben toch een manier gevonden om kaarten voor de thuisvakken te kopen door een bankrekening te openen bij de Bunq bank en daarmee kaartjes te kopen voor vak M.

https://www.austriansoccerboard.at/topi ... /#comments

Heeft dat zin? Ik bedoel tegen Antwerpen zouden ze erop letten dat mensen met een "zuidelijk dialect" er niet in kwamen. Ik kan me voorstellen dat tegen Antwerpen anders wordt gekeken, gezien de voorgeschiedenis van hun, dan Linz. Maar toch....
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MarkusHenriksen19 schreef: 12 jan 2020, 18:29 Heeft dat zin? Ik bedoel tegen Antwerpen zouden ze erop letten dat mensen met een "zuidelijk dialect" er niet in kwamen. Ik kan me voorstellen dat tegen Antwerpen anders wordt gekeken, gezien de voorgeschiedenis van hun, dan Linz. Maar toch....
Er is geen AZ-clubcard verplicht voor deze wedstrijd. Dus in principe mag iedereen kaartjes kopen.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Zoals ik het kan zien is het uitvak al uitverkocht
En reizen er een paar honderd man zonder kaartje naar Alkmaar.
Wel weer zin in een Europees sfeertje in de binnenstad voorafgaand aan de wedstrijd
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Plaats reactie