AZ-FC Astana (do 24 okt, 18.55u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding

Kaartverkoop

Informatie volgt later.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ik kwam er net achter dat je bij het bestellen voor gratis buskaarten geen code meer krijgt toegestuurd, maar via je account direct buskaarten kunt bestellen. Dat geldt ook al voor de wedstrijden tegen Heerenveen, Twente, Emmen en Partizan.

En AZ heeft geleerd van AZ-Manchester United en laat de bussen 30 minuten eerder vertrekken.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Belangrijke wedstrijd. Als je deze niet wint, wordt overwinteren lastig. Tot nog toe ook matige belangstelling qua kaartverkoop. Enigszins begrijpelijk gezien de file-narigheid op de A4. Maar het is herfstvakantie, dus je kan er een dagje van maken. Astana heeft thuis verloren van Partizan dan moet er toch wat mogelijk zijn donderdag
Volgend jaar april weten we meer
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Zeker een belangrijke wedstrijd. Dat Astana is toch een heel verdedigende ploeg? Dan hebben we aan een puntje toch niet genoeg denk ik.

Met Boadu terug in de basis en een scherper AZ dan tegen Heerenveen moeten we de punten in Alkmaar kunnen houden.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Deze ronde is essentieel. Als AZ wint en Partizan geen punt (en) pakt tegen ManU zet je een grote stap richting Europees voetbal in eigen stadion.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Lekker, een scheidsrechter uit Albanië. Een land waar de corruptie hoog is. [-o<
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Vorige keer met de bus i.v.m. file te laat aangekomen bij het stadion. Is met de trein gaan een beter idee?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het is herfstvakantie. Misschien scheelt dat een beetje qua drukte op de weg.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZuid-Scharwoude schreef: 22 okt 2019, 17:59 Vorige keer met de bus i.v.m. file te laat aangekomen bij het stadion. Is met de trein gaan een beter idee?
De bussen gaan nu 30 minuten eerder. Dat moet genoeg zijn om (ruim) op tijd te zijn. Tegen Manchester United was het ook wel extreem druk op de A4 mede door een ongeluk. Normaal ben je er in de spits sneller.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 22 okt 2019, 17:59 Vorige keer met de bus i.v.m. file te laat aangekomen bij het stadion. Is met de trein gaan een beter idee?
Ik ga het donderdag voor het eerst met de trein proberen. Ik vertrouw die A4/A5 niet zo op donderdag rond 17.00u , en zeker niet na de Man U zeperd (3 uur file rijden).........Daarom ook geen bus.

Normaliter is de bus een prima en gezellig alternatief.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Bedankt voor de antwoorden. Ik ga het donderdag nog een keer met de bus proberen maar tegen Partizan (als het geen herfstvakantie is) wellicht met de trein als dat een goede verbinding is.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZuid-Scharwoude schreef: 23 okt 2019, 07:26 Bedankt voor de antwoorden. Ik ga het donderdag nog een keer met de bus proberen maar tegen Partizan (als het geen herfstvakantie is) wellicht met de trein als dat een goede verbinding is.
Vanaf het treinstation moet je weer een slome tram pakken en dan weer een kwartier lopen.

Qua (on)bereikbaarheid doet het erg denken aan het AFAS stadion.

Ik heb wel een kaartje voor deze wedstrijd, maar moet het door deze gekkigheid waarschijnlijk aan me voorbij laten gaan.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Antti Opdam schreef: 23 okt 2019, 12:04 Vanaf het treinstation moet je weer een slome tram pakken en dan weer een kwartier lopen.
Ik parkeer tegenover station Ypenburg, is ook +/- 15 minuten lopen
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Forza AZ schreef: 22 okt 2019, 21:18 De bussen gaan nu 30 minuten eerder. Dat moet genoeg zijn om (ruim) op tijd te zijn. Tegen Manchester United was het ook wel extreem druk op de A4 mede door een ongeluk. Normaal ben je er in de spits sneller.
Vorige week zaterdag was het ook file rijden en vandaag stond er om half vijf 15 km file. De A4 is een groot drama. Ik ga morgen om 2 uur weg, en drink wel een biertje in de stad
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Forza AZ schreef: 22 okt 2019, 21:18 De bussen gaan nu 30 minuten eerder. Dat moet genoeg zijn om (ruim) op tijd te zijn. Tegen Manchester United was het ook wel extreem druk op de A4 mede door een ongeluk. Normaal ben je er in de spits sneller.
Daarnaast gingen er tegen Manchester United denk ik 4000 Alkmaarders extra richting Den Haag; stel 3 personen per auto gemiddeld, dan heb je 1333 auto's nodig; gemiddelde autolengte een meter of 6 ; is 8000 meter ofterwijl 8 km file minder dan tegen United.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

En Feyenoord speelde gelijktijdig thuis, en het was Leids ontzet.

Maar wij gaan iig eerder weg uit Alkmaar :twisted:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Veel over vervoer ed, maar nauwelijks over deze best belangrijke wedstrijd.
Ben benieuwd hoe AZ het probleem met de standaardsituaties verdedigend oplost. Als dat lukt heb ik er best vertrouwen in.
Come on you boys in Red!
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Deze wedstrijd moet gewonnen worden, anders kan je net zo goed Jong AZ de resterende wedstrijden laten spelen en je helemaal focussen op de competitie.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

AZ-073 schreef: 24 okt 2019, 08:32 Veel over vervoer ed, maar nauwelijks over deze best belangrijke wedstrijd.
Ben benieuwd hoe AZ het probleem met de standaardsituaties verdedigend oplost. Als dat lukt heb ik er best vertrouwen in.
Come on you boys in Red!
Ze moeten gewoon meer rendement uit de eigen kansen halen en voorkomen dat er standaardsituaties ontstaan. Astana schijnt veel lengte te hebben. Rotariu op de flank en lekker hoge ballen voor de pot; ik zie er wel eentje binnen vliegen dus 2x scoren is een vereiste. Misschien Hatzidiakos opstellen voor meer snelheid achterin? Iets meer lengte ten opzichte van Wuytens? Een snelle openingsgoal zal AZ helpen. Astana weet ook dat bij een verlies hun Europese avontuur afgelopen is, eigenlijk hebben ze aan een gelijkspel ook geen genoeg. Wijzigingen in de opstelling verwacht ik niet of Stengs moet op 10 gaan spelen met Sugawara op rechts. Laten we gewoon hopen dat het loopt vanavond dan zie ik het wel goed komen
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

DeZuivelDuivel schreef: 24 okt 2019, 09:23 Deze wedstrijd moet gewonnen worden, anders kan je net zo goed Jong AZ de resterende wedstrijden laten spelen en je helemaal focussen op de competitie.
Dat kun je niet niet net zo goed doen. De heren moeten voor hun kans blijven gaan (daar ben je sportman voor), inhoud krijgen, ervaringen op blijven doen en vooral aan de magere Europese coefficient van AZ blijven werken. Daarnaast staat het nogal klantonvriendelijk richting de 3000 man die naar Manchester afreizen.
Plaats reactie