FC Astana-AZ (do 7 nov, 21.50u (Kaz) / 16.50u (Ned))

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Paul schreef: 05 nov 2019, 14:12 Gelukkig heeft AZ wel een Transavia toestelletje afgehuurd zodat de selectie rechtstreeks kan vliegen. Alsnog 5u15m, maar scheelt een hoop.
AZ vliegt altijd met een charter. Alleen de eerste wedstrijd tegen PAOK in 2004 gingen ze met een lijnvlucht.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Sneeuwt het nou daar!?
FC Astana heeft overigens niets meer te verliezen en wil hun kampioenschap nog meer cachet geven door een goede wedstrijd te spelen.
Kan best lastig worden daar, maar daar in tegen, mochten ze wat vrijer gaan spelen is er wel meer ruimte dan tegen zo'n dicht gemetselde muur aan te lopen.
Ik denk niet dat het zo eenvoudig gaat worden als in Den haag.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

handelaar schreef: 06 nov 2019, 11:59 Sneeuwt het nou daar!?
Ja, dat is niet zo gek begin november in die regio. Het is nu rond het vriespunt daar en dat valt nog mee. De voorspelling voor volgende week is een maximum van -10.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Forza AZ schreef: 06 nov 2019, 12:14 Ja, dat is niet zo gek begin november in die regio. Het is nu rond het vriespunt daar en dat valt nog mee. De voorspelling voor volgende week is een maximum van -10.
Hopelijk wel een goed (bespeelbaar)veld.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

handelaar schreef: 06 nov 2019, 12:17 Hopelijk wel een goed (bespeelbaar)veld.
Het stadion is overdekt, dus met de wedstrijd heb je geen last van deze weersomstandigheden.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

We zitten wel wat krap in de centrale verdedigers nu Vlaar en Kramer niet mee zijn. Naast het terughalen van Koopmeiners van het middenveld, wat een aderlating zou zijn, is er eigenlijk niemand voor die positie meer. Bovendien is Koopmeiners nou niet bepaald op z'n sterkst als het op echt verdedigen aan komt. Laten we maar hopen dat Panta en Stijn Wuytens de 90+ minuten volmaken.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

pAZcal schreef: 30 okt 2019, 21:51 Livetv.sx dan maar?
sport365.sx is op zich de beste (HD kwaliteit streams)
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

handelaar schreef: 07 nov 2019, 09:26 sport365.sx is op zich de beste (HD kwaliteit streams)
Top eiland dat Sint Maarten met z'n sites. =D>
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 06 nov 2019, 13:59 We zitten wel wat krap in de centrale verdedigers nu Vlaar en Kramer niet mee zijn. Naast het terughalen van Koopmeiners van het middenveld, wat een aderlating zou zijn, is er eigenlijk niemand voor die positie meer. Bovendien is Koopmeiners nou niet bepaald op z'n sterkst als het op echt verdedigen aan komt. Laten we maar hopen dat Panta en Stijn Wuytens de 90+ minuten volmaken.
Veelzeggend dat Bergsma nog niet eens bij de selectie zit dan. Al moet ik zeggen dat hij de laatste twee keer ook al ontbrak bij Jong. Wat daar de reden voor is weet ik niet, hij stond niet bij de medische gevallen. Ik zal dat morgen eens proberen te achterhalen.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

AZ 4 Life schreef: 07 nov 2019, 13:06 Veelzeggend dat Bergsma nog niet eens bij de selectie zit dan. Al moet ik zeggen dat hij de laatste twee keer ook al ontbrak bij Jong. Wat daar de reden voor is weet ik niet, hij stond niet bij de medische gevallen. Ik zal dat morgen eens proberen te achterhalen.
Dat is wel interessant inderdaad, als hij niet geblesseerd is. Hij zit toch officieel bij de A-selectie en heeft in Jong de meeste wedstrijden gespeeld in het vorige en huidige seizoen.
Maar waar laat je ons dat weten ? Er is geen Bergsma topic.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ze zijn begonnen. Spannend.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ speelt goed.
Glory Hunter
Swami
Supporter
Berichten: 100
Lid geworden op: 31 aug 2007, 07:34
Locatie: Alkmaar

handelaar schreef: 07 nov 2019, 09:26 sport365.sx is op zich de beste (HD kwaliteit streams)
Sport365.sx zegt tegenwoordig dat ik 1 of ander drivertje of playertje moet installeren. Hebben meer mensen hier ervaring mee en zo ja kan het kwaad?
Je staat ermee op ......
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wat een zwak en zwalkend team dat Astana, met afstand kampioen van Kazachstan. Wat voor competitie is dat dan? 🤨
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Een logische goal. AZ is veel sterker dan Astana. Goed voetbal en een mooie goal van Boadu.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Wat speelt Idrissi weer verschrikkelijk slecht. Je zou bijna zeggen; maar dat Albert Gudmundsson geblesseerd is. Hij heeft soms een geniale actie en dat er nog wel redelijk wat dreiging van hem af komt. Maar met een goed alternatief op links had hij inmiddels in aanmerking gekomen voor een plaats op de bank.
Paul
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 sep 2017, 16:33

Boadu had er al drie in moeten liggen, gelukkig in ieder geval één!
Swami schreef: 07 nov 2019, 16:09 Sport365.sx zegt tegenwoordig dat ik 1 of ander drivertje of playertje moet installeren. Hebben meer mensen hier ervaring mee en zo ja kan het kwaad?
Nooit iets installeren van dit soort websites! Beste stream die ik heb gevonden is deze via sport365.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Wissel de Wit maar, ben alweer angstig dat hij een tweede gele kaart krijgt en we straks met tien man de punten uit handen geven tegen deze dramatische tegenstander.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

leszz schreef: 07 nov 2019, 16:34 Wissel de Wit maar, ben alweer angstig dat hij een tweede gele kaart krijgt en we straks met tien man de punten uit handen geven tegen deze dramatische tegenstander.
Eens. Doe Yuki of Aboukhlal er maar in voor hem.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

leszz schreef: 07 nov 2019, 16:25 Wat speelt Idrissi weer verschrikkelijk slecht. Je zou bijna zeggen; maar dat Albert Gudmundsson geblesseerd is. Hij heeft soms een geniale actie en dat er nog wel redelijk wat dreiging van hem af komt. Maar met een goed alternatief op links had hij inmiddels in aanmerking gekomen voor een plaats op de bank.
Eens.
Ook Koopmeiners erg slordig.
Hatzidiakos speelt weer foutloos, alhoewel dat tegen deze tegenstander niet zo moeilijk is 😏
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie