AZ-Manchester United FC (do 3 okt, 18.55u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Verwacht dat AZ eerst met passe par-tout voor alle 3 de wedstrijden komt en pas daarna (als er nog plek over mocht zijn), losse verkoop.
1e wedstrijd is ManU dus zou in theorie 3x vol huis opleveren (met veel thuisblijvers bij andere 2)
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

galblazer schreef: 31 aug 2019, 15:51 Drie seizoenkaarten kopen
Van Man U :wink:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Jack schreef: 30 aug 2019, 19:17 Ik denk dat het best wel belangrijk is hoe je naar zo'n wedstrijd kijkt. Op 24-10-2012 speelde ajax tegen Manchester City: Hart, Richards, Kompany, Lescott (63. Kolarov), Clichy, Milner (77. Balotelli), Barry (71. Tevez), Nasri, Y.Toure, Aguero, Dzeko. ajax won met 3-1. Hoe kon dat? Wil je winnen en iets betekenen, of maak je jezelf klein.

Feyenoord - Manchester United: 1 - 0 (15 september 2016)
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Ik zou als ik AZ was deze wedstrijd loskoppelen en de andere twee in een passpartoutvorm gieten. Mensen vroegtijdig laten inschrijven voor deze wedstrijd en daarna kijken naar de belangstelling. Vervolgens het stadion uitzoeken waar de capaciteit van de inschrijving geherbergd kan worden.

Zo pak je maximaal aan financiën. Plus dat de sfeer lijkt op dat van een bekerfinale. Zo geef je de kans aan zoveel mogelijk supporters om deze wedstrijd bij te kunnen wonen.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

sister of mercy schreef: 31 aug 2019, 17:44 Ik zou als ik AZ was deze wedstrijd loskoppelen en de andere twee in een passpartoutvorm gieten. Mensen vroegtijdig laten inschrijven voor deze wedstrijd en daarna kijken naar de belangstelling. Vervolgens het stadion uitzoeken waar de capaciteit van de inschrijving geherbergd kan worden.
Alle 3 de thuiswedstrijden moeten van de UEFA in hetzelfde stadion gespeeld worden. En dat stadion moest AZ afgelopen woensdag al doorgeven aan de UEFA, en dat is dus het stadion van ADO Den Haag.
fanvanvoetbal
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2019, 17:21

FugAZi schreef: 31 aug 2019, 11:18 Deze wedstrijd heeft de potentie het AZ stadion met een extra ring uit te verkopen. 18.000 supporters zullen dus naast het net vissen in Den Haag. Waarschijnlijk wil de gemeente Den Haag alle kaarten op naam zodat je maar 1 kaart per seizoenskaart of clubkaart kan bemachtigen. Het beste kan je nu clubkaarten bestellen om een kleine kans te maken, als je zeker wil zijn van een plek neem je gewoon nu 3 seizoenskaarten.
Ik begrijp dat de kans heel erg klein is. Maar niet geschoten is altijd mis. Het zou een cadeau zijn om even iemand een leuke voetbalavond te bezorgen. Maar ik snap het punt van je. Zal eens gaan kijken wat seizoenkaarten kosten bij jullie.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Smit260 schreef: 19 sep 2019, 23:27 Nog 7 punten en we zijn denk ik wel door. Ik sluit ook niet uit dat AZ kan stunten tegen Manchester United door thuis een héél belangrijke punt te pakken, ze spelen namelijk met hun C-keus...
Na de magere 1-0 tegen Astana sluit ik dat ook zeker niet uit.
Toen ajax met een B-keus in de arena tegen AZ speelde in de halve finale van de beker kregen ze 0-3 klop.
Toen Zenith met een B-keus speelde won AZ met 3-2 nadat ze eerder van de A-keus 5-0 verloren.
Ook PSV-RKC van vorig seizoen staat me nog helder voor de geest.
We gaan het mee maken.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Vol voor de winst gaan. Dit zijn de waardevolste wedstrijden om te winnen. Making a NAME.
Geen calimero gedrag maar professioneel voetbal. Dit is een enorme kans om AZ te profileren als serieuze tegenstander voor de top.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZA'dam schreef: 20 sep 2019, 23:59 Na de magere 1-0 tegen Astana sluit ik dat ook zeker niet uit.
Toen ajax met een B-keus in de arena tegen AZ speelde in de halve finale van de beker kregen ze 0-3 klop.
Toen Zenith met een B-keus speelde won AZ met 3-2 nadat ze eerder van de A-keus 5-0 verloren.
Ook PSV-RKC van vorig seizoen staat me nog helder voor de geest.
We gaan het mee maken.
En laten we wel wezen: MU heeft nooit meer het niveau gehaald als onder Ferguson en is een stuk minder dan Liverpool, City en Chelsea. Het is gewoon een te kloppen club, weinig bijzonders meer aan.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Alleen met een budget van 732x het onze. Opmerkingen hierboven vind ik heel dom. Of arrogant. Je mag kiezen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 21 sep 2019, 15:16 Alleen met een budget van 732x het onze. Opmerkingen hierboven vind ik heel dom. Of arrogant. Je mag kiezen.
Super naïef? :lol:
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Feit is wel dat ze tegen Astana met een veredeld jeugdteam speelden. Veel zal afhangen wat ze tegen AZ doen. Als ze weer met een jeugdteam komen, dan liggen er goede kansen voor AZ om van MU te winnen. Als ze met het A-team komen, is de kans om te winnen nihil.

Dus wat hebben we liever? AZ zien spelen tegen het A-team van het grote Manchester United? of een jeugdteam waardoor we een grotere kans hebben om door te gaan in de groep?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

multatuli schreef: 22 sep 2019, 06:52 Dus wat hebben we liever? AZ zien spelen tegen het A-team van het grote Manchester United? of een jeugdteam waardoor we een grotere kans hebben om door te gaan in de groep?
Je moet AZ altijd zo ver mogelijk in het toernooi willen laten komen. Dus als een tegenstander dan niet in de beste opstelling start is dat beter.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

MO7 schreef: 21 sep 2019, 15:16 Alleen met een budget van 732x het onze. Opmerkingen hierboven vind ik heel dom. Of arrogant. Je mag kiezen.
Ik zou zeggen niet realistisch; Manchester United met B/C keus kan door AZ verslagen worden mits AZ zelf top speelt. Tuurlijk is het leuk om de grote namen van United te zien spelen maar ik zit echt niet te wachten op een afstraffing net zo als tegen Olympique Lyon
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

MO7 schreef: 21 sep 2019, 15:16 Alleen met een budget van 732x het onze. Opmerkingen hierboven vind ik heel dom. Of arrogant. Je mag kiezen.
De opmerking waarmee deze thread begon was "Ik sluit ook niet uit dat AZ kan stunten tegen Manchester United door thuis een héél belangrijke punt te pakken, ze spelen namelijk met hun C-keus... "
Dat AZ gelijk kan spelen tegen de MU's C-keus, en dat zelfs dat nog een stunt zou zijn, lijkt me wel realistisch. Feyenoord won ook thuis met 1-0 van ze in 2016.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Roy Keane steekt zijn mening niet onder stoelen of banken. De analist haalt hard uit naar Manchester United, die zondag onderuit ging tegen West Ham (2-0).
„Ik ben geschokt en bedroefd van wat ik heb gezien”, vertelt Keane tegen Sky Sports over de club waar hij tussen 1994 en 2006 als speler 464 wedstrijden voor speelde.
United ging zondag op bezoek bij West Ham en leed een nogal kansloze nederlaag in Londen. „Ik weet niet eens waar ik moet beginnen”, gaat Keane zijn tirade verder. „Het spel is dof. Er is een gebrek aan kwaliteit en wilskracht. De echte wil om te winnen ontbreekt. Ik zie geen leiders of persoonlijkheden. Het is eng hoe ver United is weggezakt en ze moeten van heel ver komen om dit te herstellen.”

En dat gaat nog wel over de A-keus !

bron: https://www.telegraaf.nl/sport/47640291 ... aar-united
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Een prachtige club die door mensen wordt geleid die van toeten nog blazen weten. Zelfs met bakken met geld maak je dan niets klaar.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Sinds Solskjaer van interim trainer tot vaste trainer benoemd is, hebben ze geen uitwedstrijd meer gewonnen. :-"
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

United heeft 'gelukkig' maandag nog een thuiswedstrijd tegen Arsenal. Dus die zijn donderdag niet topfit.

Wij moeten vooral genieten van die wedstrijd en de punten in de andere wedstrijden pakken. Met een beetje geluk zit er een stunt in.

Overigens heeft het faillissement van Thomas Cook ook gevolgen voor de Engelse supporters die naar NL komen. Hopen dat dit nog opgelost wordt voor ze
Danish Dynamite
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 feb 2018, 10:18
Locatie: Delft

Joostess schreef: 23 sep 2019, 18:51 United heeft 'gelukkig' maandag nog een thuiswedstrijd tegen Arsenal. Dus die zijn donderdag niet topfit.

Wij moeten vooral genieten van die wedstrijd en de punten in de andere wedstrijden pakken. Met een beetje geluk zit er een stunt in.

Overigens heeft het faillissement van Thomas Cook ook gevolgen voor de Engelse supporters die naar NL komen. Hopen dat dit nog opgelost wordt voor ze
Voor de wedstrijd volgende week bood Thomas Cook volgens mij geen vluchten aan, onder andere door minder beschikbare vliegtuigen deze periode en door het kleinere aanbod kaarten.
Plaats reactie