Loting groepsfase Conference League (vr 1 sep, 14.30u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Gatalin schreef: 25 feb 2022, 07:58 Ik hoop dus op Slavia!
Dat zijn racisten en fascisten dus doe maar niet. Het moet wel gezellig blijven. Marseille is goedkoop aan te vliegen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Mooi toch tegen Bodo?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Haha en toen hadden we bodo te pakken.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Mooie loting. Leuk om die ploeg live aan het werk te kunnen zien. En kans om door te gaan al zal het niet makkelijk zijn.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Zeker mooie loting maar hoe kom je daar :)
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Joostess schreef: 25 feb 2022, 12:26 Zeker mooie loting maar hoe kom je daar :)
Met de arrenslee.
Gebruikersavatar
palaver
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 30 mei 2019, 11:00

Lijkt me echt geen makkie.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ wacht een duel met het verrassende Bodø/Glimt uit Noorwegen. Die ploeg werd tweede in de groepsfase van de Conference League, maar won in eigen huis wel met 6-1 van AS Roma. In de tussenronde waren de Noren veel te sterk voor Celtic (3-1 en 2-0), nota bene de club die AZ dit seizoen uit de Europa League hield.(A.D.)
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Leuke loting omdat het een interessante ploeg is waar momenteel veel om te doen is en ergens valt een parallel te trekken met AZ

Wat betreft supporters en stadion helaas geen mooie loting, maar wel een reele kans om een ronde verder te komen, dan kan die grote tegenstander altijd nog komen. Zou mooi zijn als we met 1 of 2 NL teams in de halve finale staan, kan best lukken.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Gewoon een zware tegenstander.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Prima loting. Mooie testcase om te kijken hoe we staan ten opzichte van een club die min of meer dezelfde methodieken richting sportief succes gebruikt.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Geen leuke trip en evengoed een pittige tegenstander. :(
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Op voorhand verwacht ik dat we klop krijgen.
Al is het maar vanwege het momentum dat deze club heeft.
Bodo/Glimt doet mij in bepaalde zin denken aan LASK, maar misschien nog wel meer aan de AZ ploegen die best ver wisten te komen in Europa en ik zie in ons nou niet echt een Sporting Lissabon die de opmars weten te stuiten.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Wel met als verschil dat AZ deze ploeg niet kan, mag en zal onderschatten waar dat voor een AS Roma en wellicht ook Celtic wel eerder het geval kon zijn.

Bodø doet mij denken aan AZ onder Adriaanse in de Alkmaarderhout, waar tegenstanders ook wel eens zand in de ogen werd gestrooid door bijvoorbeeld het stadion.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

AZuid-Scharwoude schreef: 25 feb 2022, 14:08 Wel met als verschil dat AZ deze ploeg niet kan, mag en zal onderschatten waar dat voor een AS Roma en wellicht ook Celtic wel eerder het geval kon zijn.

Bodø doet mij denken aan AZ onder Adriaanse in de Alkmaarderhout, waar tegenstanders ook wel eens zand in de ogen werd gestrooid door bijvoorbeeld het stadion.
Het zal voor hun wellicht zelfs de eerste keer zijn deze Europese campagne dat ze licht favoriet zijn. Dat doet wat met een underdog en we weten hier heel goed hoe dat kan aflopen ;)
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Leeuwenhart schreef: 25 feb 2022, 14:26 Het zal voor hun wellicht zelfs de eerste keer zijn deze Europese campagne dat ze licht favoriet zijn. Dat doet wat met een underdog en we weten hier heel goed hoe dat kan aflopen ;)
Zij zullen zichzelf niet als favoriet zien, AZ heeft bij die ploegen een goede naam en winkelt normaliter ook wel eens bij hun en hun concurrenten in de competitie
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ben benieuwd hoe AZ het gaat doen tegen dit wereldwonder.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

We voetballen dit seizoen niet echt des AZ's, maar het voordeel daarvan is, is dat we het voetballende ploegen wel heel moeilijk kunnen maken. Ik zie dus wel kansen voor ons, we kunnen een vervelende ploeg zijn voor een team zoals Bodo.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Zijn lid van de NATO.. dus, dan is het wel okay.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Leuke loting, maar zeker niet de makkelijkste. Eén van de weinige echte voordelen die ik zie, is dat we de tweede wedstrijd thuis spelen. Mocht het een verlenging worden, dan heb je in ieder geval thuisvoordeel.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Plaats reactie