AZ-SS Lazio (do 16 maa, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

DeZuivelDuivel schreef: 18 mar 2023, 14:51 Omdat je overduidelijk de emotie achteraf niet kunt scheiden van de emotie in het moment.
Is niet erg, is ook maar een vaardigheid die niet iedereen bezit.
:lol:

Ik denk een verschil van tactisch inzicht! Het rondspelen in het begin, het lokken van Lazio, beleefde ik, en velen met mij, als iets positiefs.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Sir Robbert schreef: 18 mar 2023, 16:46 :lol:

Ik denk een verschil van tactisch inzicht! Het rondspelen in het begin, het lokken van Lazio, beleefde ik, en velen met mij, als iets positiefs.
Ja ik zag het ook als positief, de bal ging goed rond er was veel focus. Hiermee is voorkomen dat Lazio in zijn spel kon komen zoals ze in Rome hebben laten zien. Vooral het geduld en het steeds opschuiven en afwisselen met goede (lange) inspeelballen maakte dat Lazio geen grip op de wedstrijd kon krijgen. AZ was zelfs tijdens het rondspelen achterin stesds heel dreigend want Rome had geen idee welke op variatie ze nu weer moesten anticiperen. Het ging over links, over rechts, door het midden, via de lange bal via de tweede, in het afjagen. Het was echt een voetbalmachine, ik heb echt genoten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

galblazer schreef: 18 mar 2023, 16:46 Je kan voortaan maar beter voetbal kijken, dan kun je je ook niet ergeren
Volgens mij moet dat tegen die idioten gezegd worden.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 18 mar 2023, 14:51 Omdat je overduidelijk de emotie achteraf niet kunt scheiden van de emotie in het moment.
Is niet erg, is ook maar een vaardigheid die niet iedereen bezit.
Een beetje emotie bij jou zou ook geen kwaad kunnen. Altijd die analyse-knop aan i.p.v. lekker van een spannende pot voetbal genieten.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

salmonyappi schreef: 18 mar 2023, 17:28 Volgens mij moet dat tegen die idioten gezegd worden.
Nutteloos,die zijn dronken of zoiets. Ik begrijp trouwens niet dat mensen nog steward willen zijn
Volgend jaar april weten we meer
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 18 mar 2023, 17:30 Een beetje emotie bij jou zou ook geen kwaad kunnen. Altijd die analyse-knop aan i.p.v. lekker van een spannende pot voetbal genieten.
Ik geniet ook, maar ik discusssieer ook graag.

Daarom ben ik zo lekker fel in het Pavlidis topic, het Kerkez topic (daar is het alleen niet nodig, maar daarom extra kritisch op Mees de Wit ;) ) of het Sugawara topic.
Omdat ik geniet van de dingen die ik die spelers zie doen.
Sta ook juichend vooraan voor de winsten in de Youth League of de soms zwaarbevochten partijen van Jong AZ.

Het is maar waar je op let :wink:
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 18 mar 2023, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Sir Robbert schreef: 18 mar 2023, 16:46 :lol:

Ik denk een verschil van tactisch inzicht! Het rondspelen in het begin, het lokken van Lazio, beleefde ik, en velen met mij, als iets positiefs.
Dat kan ook natuurlijk, het is een kwestie van smaak :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

DeZuivelDuivel schreef: 18 mar 2023, 18:51 Dat kan ook natuurlijk, het is een kwestie van smaak :wink:
Wil niet mierenneuken, maar.. Nee, ook dat niet zozeer! Wanneer ze dit doen tegen een team in de eredivisie (zwakker), over een enkele wedstrijd, is de situatie ook heel anders dan dat nu het geval was, met tegenstand en het tweeluik. Dus ja, zo rondspelen tegen Excelsior bij 0-0. dan zou ik het ook vervelend vinden. Maar volgens mij is deze discussie al een beetje gevoerd in het Jansen topic. En wellicht zou het ook anders kunnen, maar hier was wel echt voor gekozen, en dat voerde ze m.i. prima uit, zag echt wel de frustratie bij de Lazio aanvallers wanneer ze weer voor niks aan het lopen waren.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

FugAZi schreef: 18 mar 2023, 17:10 AZ was zelfs tijdens het rondspelen achterin stesds heel dreigend want Rome had geen idee welke op variatie ze nu weer moesten anticiperen.
'Lazio', of de 'plaatselijke SS', maar niet 'Rome'. Want daarmee bedoel je een hele andere club, één welke een hekel heeft aan de club die jij bedoelt en waarmee mijn Roma-hart toch een beetje pijn lijdt.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Grifo schreef: 23 mar 2023, 23:22 'Lazio', of de 'plaatselijke SS', maar niet 'Rome'. Want daarmee bedoel je een hele andere club, één welke een hekel heeft aan de club die jij bedoelt en waarmee mijn Roma-hart toch een beetje pijn lijdt.
Lazio of AS? :lol:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Plaats reactie