Forum technische zaken (inlogproblemen? info@azfanpage.nl)

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Jim Beam
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:05
Locatie: Niedorp

Dat is aardig moet wennen aan het nieuwe forum.
We don't care.
Gebruikersavatar
Branie
Supporter
Berichten: 114
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:12
Locatie: Alkmaar..

Jim Beam schreef:Dat is aardig moet wennen aan het nieuwe forum.
Ik ken er nog 1.
Vak je W toch!
Gebruikersavatar
Mini-Padre
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:53
Locatie: alkmaar

Aardig wennen hoor. Ik zag net dat de linkjes van youtube nu weer gewoon linkjes zijn ipv een schermpje van het filmpje, blijft dat zo?
alkmaarderhout. 't ijzer !

Pellè Loverboy!
Gebruikersavatar
oboema
Seizoenkaarthouder
Berichten: 469
Lid geworden op: 28 dec 2006, 10:44
Locatie: Alkmaar

Ik vind het een hele verbetering. =D> Het ziet er allemaal goed uit en toch heb ik een maar.
1 postbericht neemt bijna mijn hele scherm in. Scrollen voor je leven. :shock:
Schemerlamp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 25 dec 2003, 15:20
Locatie: Overal en nergens
Contacteer:

oboema schreef:Ik vind het een hele verbetering. =D> Het ziet er allemaal goed uit en toch heb ik een maar.
1 postbericht neemt bijna mijn hele scherm in. Scrollen voor je leven. :shock:
Bij mij is het ongeveer hetzelfde als bij het 'oude' forum. Misschien de instellingen van je beeldscherm?
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Prima dit vernieuwde forum, nog even wennen maar dat komt vast goed.
Gebruikersavatar
The North Shield
Seizoenkaarthouder
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 feb 2007, 18:32
Locatie: Noord Hollands Dorp met een L.

Wel erg wennen maar dat zal ook wel weer snel zijn.

Hoe zie nu wie er allemaal online zijn ? dat staat nu blanco bij mij. Ook werd je voorheen met je forumnaam welkom geheten nu met forum bezoeker. Blijft dit zo?
Wil weer naar een AZ voetbalwedstrijd ........ en snel !
Schemerlamp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 25 dec 2003, 15:20
Locatie: Overal en nergens
Contacteer:

The North Shield schreef:Wel erg wennen maar dat zal ook wel weer snel zijn.

Hoe zie nu wie er allemaal online zijn ? dat staat nu blanco bij mij. Ook werd je voorheen met je forumnaam welkom geheten nu met forum bezoeker. Blijft dit zo?
Wie is er allemaal online: onderaan op de forumindex. Tevens staat naast elk geplaatst bericht of de poster online of offline is. De frontpage van de Fanpage wordt vanmiddag weer helemaal up to speed gebracht.
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

Zo dit is echt wel even wennen!

Ook met die tekstkleuren naast het reply-venster, dat gaat een hoop irritatie opleveren denk ik ;)

Maar al met al ziet het er mooi uit!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Dat als je alle berichten van jezelf (toon eigen berichten in gebruikerspaneel) wil opzoeken om wat terug te lezen, je alle topics in een lijst krijgt waar je gepost hebt. Dat is niet heel handig. Of doe ik iets verkeerd?

Als je via het gebruikerspaneel van een medeforumgebruiker ga kijken naar zijn berichten krijg je wel alle berichten keurig op een rij. En dat daar de optie "spring naar bericht" wel heel lekker werkt!

Verder wil ik even melden dat het er goed uitziet en dat het wel snel zal wennen =D>
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
oboema
Seizoenkaarthouder
Berichten: 469
Lid geworden op: 28 dec 2006, 10:44
Locatie: Alkmaar

Schemerlamp schreef:
Bij mij is het ongeveer hetzelfde als bij het 'oude' forum. Misschien de instellingen van je beeldscherm?
Die staan op al max. 1280*800, laptopje he`. Ik leer er wel mee leven. :D
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ik kon geen speciaal topic vinden voor het Forum zelf alleen van de Fanpage (is niet helemaal hetzelfde lijkt me) dus maar een nieuwe.
Schemerlamp schreef: - De lijst met verjaardagen is opgeschoond. Om je verjaardag weer terug te krijgen in de lijst is het voldoende om in je Gebruikerspaneel je verjaardag te bevestigen.
Geprobeerd, lijkt echter niet goed te werken.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Schemerlamp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 25 dec 2003, 15:20
Locatie: Overal en nergens
Contacteer:

Gebruikerspaneel: profiel->wijzig profiel->bij verjaardag de juiste datum instellen en op OK klikken. Mocht je twijfelen: datum in vandaag veranderen en je staat op de lijst onderaan op dit forum. Ik ga het nu zelf ook even doen ;-)
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Schemerlamp schreef:Gebruikerspaneel: profiel->wijzig profiel->bij verjaardag de juiste datum instellen en op OK klikken. Mocht je twijfelen: datum in vandaag veranderen en je staat op de lijst onderaan op dit forum. Ik ga het nu zelf ook even doen ;-)
Ik had verwacht dat het ook onder je avatar kwam te staan, dit is blijkbaar niet zo.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Oltretomba
Supporter
Berichten: 158
Lid geworden op: 23 sep 2005, 15:32
Locatie: The Jolly Wanker Inn.
Contacteer:

Kunnen andere forumgebruikers zien wie jouw vriend(en) en/of vijand(en) is/zijn?
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

Mini-Padre schreef:Aardig wennen hoor. Ik zag net dat de linkjes van youtube nu weer gewoon linkjes zijn ipv een schermpje van het filmpje, blijft dat zo?
Als je een nieuwe post maakt kun je nu ook kiezen voor "youtube". Dus dan wordt het zoiets:

[ youtube]...[ /youtube] --> Op de plaats van de puntjes zet je dan de link van het youtube filmpje neer. Let op: Alléén de code van het filmpje, hier vet gedrukt:

http://www.youtube.com/watch?v=z4ZJDp6bYxw
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Volgens mij staat de tijd ook nog niet helemaal goed. Ingeteld op GMT+2 uur. Echter komen de minuten niet helemaal overeen met mijn PC. Die heb ik ingesteld met time.windows.com en zou dus goed moeten zijn.

Ook zie ik dat de nieuwe berichten die geplaatst zijn in het topic waar je zelf een bericht aan het plaatsen bent na het aanklikken van voorbeeld in het scherm verschijnen =D>
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Klopt het dat de leeftijd van de forummers zijn verwijderd onder de avatars?
Underground

Wow! Ziet er top uit. Wel even wennen inderdaad. =D>
Gebruikersavatar
Oltretomba
Supporter
Berichten: 158
Lid geworden op: 23 sep 2005, 15:32
Locatie: The Jolly Wanker Inn.
Contacteer:

dirkjan schreef:Volgens mij staat de tijd ook nog niet helemaal goed. Ingeteld op GMT+2 uur. Echter komen de minuten niet helemaal overeen met mijn PC. Die heb ik ingesteld met time.windows.com en zou dus goed moeten zijn.
Je moet hem welop GMT+1 zetten, en zomertijd aanvinken.
My mother can hold her head up in any
neighborhood in the city when she
walks down the block. In all the
Five Boroughs I'm known,
fuggedaboudit..I'm known all over
the fucking world. You ask around..ask
anybody about Lefty from Mulberry
Street.
Plaats reactie