Schop een forummer

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

De realiteitszin is inderdaad ver te zoeken en het lijkt ook of de negativiteit de laatste jaren erger is geworden, in elk geval op het forum. De AZ-supporter is nooit overdreven positief geweest, laat staan trots, maar ik sla de wedstrijdtopics tegenwoordig over omdat er alleen maar kritiek wordt geleverd - of het spel en resultaat nou goed of slecht was. Ik mag hopen dat sommigen er gewoon nog even aan moeten wennen dat we niet lachend kampioen meer worden, maar anders is het wel treurig dat spelers om het minst afgebrand worden en goede wedstrijd op z'n best niet meer dan normaal gevonden worden.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef:Huub is dood...
Wie organiseert de stille tocht?
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Renestyle
Glory-hunter
Berichten: 76
Lid geworden op: 17 jul 2013, 15:26
Locatie: Alkmaar

In Huubs geval zal er alleen een biertje in de kroeg zijn en vervolgens een spuug wedstrijd op een nader te bepalen object (ik hoorde dat Huub zich al had aangeboden)
If somewhon says you're one in a million ''ther're telling you that there are 7,038 people just like you. How is that a compliment?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

j :-& osje.....
Ik lees alleen per ongeluk maar iets van je als iemand zo vervelend is om je te quoten, maar dat is al voldoende om mij flink te irriteren.

Maar maak je niet druk, ik reageer verder toch niet op je en bovenstaande geldt ook voor een reeks andere forummers.... :cry:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik schop alle forummers die te beroerd zijn om, bij twijfel hoe een uitdrukking ook al weer was of hoe je een woord schrijft, even google te raadplegen. Ik erger me enorm aan al die onnodige en domme fouten en/of verschrijvingen.
Lees je stukje even terug voor je deze post. Scheelt veel ergernis.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

vaak hebben ze de kok wel horen roepen maar weten niet waar de lepel hangt. :mrgreen:
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

RULEAZ schreef:vaak hebben ze de kok wel horen roepen maar weten niet waar de lepel hangt. :mrgreen:
:lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Hahaha, wat kun je met sommige forummers toch lachen. :cry:
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

galblazer schreef:Hahaha, wat kun je met sommige forummers toch lachen. :cry:
Nou, fijn dat je geniet!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Beste medeforummers,

ik wil een groot deel van u schoppen (niet allemaal). Normaal lees ik er blijkbaar grotendeels doorheen, maar vandaag is een dag dat het me opvalt dat veel forumbijdragen doordrenkt zijn met het gezeur en gezuur en dat stemt me moe. Ik weet dat het forum een bepaald publiek selecteert, maar wees er ook eens bewust van, doe wat reflectie en maak de wereld, vooral de uwe, een beetje beter.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Misschien moet je, als je het noodzakelijk vindt de hele goegemeente op gedrag aan te spreken, jezelf afvragen of het wel een plek is waar je wilt vertoeven.

Het (re)ageren tegen mensen met een (te) uitgesproken mening, constant politieagentje spelen als iemand een in jouw ogen te boute uitspraak doet, het opnemen voor arme zieltjes als Brom.......

Tja, tenzij je daar ontzettend van geniet natuurlijk.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ik ben inmiddels afgehaakt. De groeten.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

vriend schreef: 17 jul 2017, 20:27 Ik ben inmiddels afgehaakt. De groeten.
Jammer.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

vriend schreef: 17 jul 2017, 20:27 Ik ben inmiddels afgehaakt. De groeten.
Was volgens mij al een tijdje niet actief. Overigens wel aparte thread dit: aan de ene kant aangeven om een beetje minder te zeuren/bashen en hier volop de mogelijkheid om anderen te bashen? #-o
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Tijd om dit topic af te stoffen. Even een flinke schop aan LastScout, die de officiële berichtgeving van AZ.nl over het aantrekken van De Boer als tweede keeper tegenspreekt en daarop vol in discussie gaat met medeforummerts. Vreselijk irritant.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

zeekomkommer schreef: 05 aug 2018, 09:56 Mijn advies: maak geen selectie om je ego te ondersteunen, maar wees reeel.
Ik vraag mij af of je de strekking van die post wel begrepen hebt?

Realistisch zijn is aangeven dat spelers die gehaald werden toch echt als toptalenten werden beschouwd of echt hun competitie domineerden op het moment dat AZ ze haalde. daar is niets mis mee, gewoon een feit.
Realistisch zijn is aangeven dat spelers die je binnen de eredivisie haalt natuurlijk wel door scouts bekeken worden, maar niet per definitie de meest creatieve vondsten op aarde zijn.
Realistisch zijn is zien dat AZ geen echte 'beroeps' scouts heeft maar dat het vooral ex-spelers zijn die in dat vak gerold zijn.
Realistisch zijn is weten dat er andere clubs zijn die betere scouts hebben.
Realistisch zijn is onder ogen zien dat de nog enigzins creatief gescoutte spelers die AZ binnengehaald heeft de afgelopen jaren... het allemaal niet gehaald hebben.

Je mag mij zo vaak in dit topic citeren als je wilt, ik ben misschien geen profvoetballer geweest, maar als het aankomt op talenten beoordelen heb ik het ontzettend vaak bij het rechte eind gehad. of al die spelers bij AZ gepast hadden of uiteindelijk haalbaar waren geweest? wie weet, sommige wel, sommige niet.
Maar aangezien er mensen zijn die mij zo vervelend vinden vind ik best dat als mijn conclusie en die van AZ hetzelfde geweest is... ik derhalve niet een al te hoge waarde aan het oordeel van AZ kan hangen, juist omdat ik maar een amateur ben verwacht ik dat AZ mij in die zin overtreft en niet voor de meest voor de hand liggende opties gaat. (of juist wel afhankelijk van de situatie).
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Het probleem is dat jij denkt dat je weet onder welke voorwaarden spelers door AZ gescout zijn.

Je gaat al fout door Svensson, Midtsö en Aaron Johansson samen Segurdarsson, Einarsson en Tankovic op een enkele hoop te gooien. Spelers die gescout zijn als versterking voor het eerste tegen jeugdtalenten, die gescout werden voor de jeugdopleiding of voor de lange termijn bij de A selectie (Tankovic)
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik zeg u allen vaarwel. Na ruim 10 jaar fanpage ben ik er wel een beetje klaar mee. Een aantal van jullie (AZ 4 Life, Last Scout, Langedijk en vooral MO7) zal blij zijn niet meer van die domme onnozele opmerkingen en analyses van me te hoeven lezen.

De houding van onze “beheerder” MO7 is de voornaamste oorzaak.
De negativiteit en betweterigheid (lees maar eens flink wat van zijn reacties terug) die in de meeste van zijn berichten zijn te lezen getuigen van een arrogantie waar ik niet meer tegen kan. Als je een oprechte vraag stelt, of je bent ergens verontwaardigheid over en “meneer” is het er niet mee eens of vindt het in zijn belevingswereld onzin, krijg je een veeg uit de pan waar weinig tot geen respect uit blijkt. Een “beheerder” of “moderator” is er vooral om alles een beetje in de gaten te houden, in goede banen te leiden, maar is er in mijn ogen in principe niet om iedere (van zijn belevingswereld) afwijkende mening of opmerking denigrerend weg te zetten alsof we met een mongool van doen hebben. Een beetje normale gedachtenwisseling zit er niet in. En aangezien hij zich zo’n beetje overal tegenaan bemoeit vind ik het welletjes.
Jammer, want ik heb heel wat uurtjes met plezier op deze site vertoefd. Maar de lol wordt me geheel ontnomen door dit soort types.

Het gaat jullie allen goed!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Je was vanmorgen nog online, leugenaar :wink:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Perry schreef: 20 nov 2018, 07:48 Je was vanmorgen nog online, leugenaar :wink:
Even aandachtshoereren zeker?
Plaats reactie