Darts

Formule 1, Tennis, Fierljeppen, in dit subforum kan erover gepraat worden
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Deze sport verdient uiteraard ook een topic aangezien veel mensen (op dit forum) hierin geinteresseerd zijn.
Zojuist heeft Andre Brantjes op de Lakeside verrassend van Mervyn King gewonnen. Was echt een leuke partij om te zien. Brantjes gooide het ene moment briljante punten terwijl hij op andere momenten echt waardeloos gooide. Gelukkig won hij want ik ben niet echt een fan van King.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Pennywhizdom
Herry en/of Berry
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 apr 2004, 19:07
Locatie: Maassluis (bij Rotterdam)

Moest vanavond zelf ook darten, heb dus weinig gezien van het darten.

Wel weet ik dat de volgende tegenstander van Brantjes een ex-Hell's Angel is. Wat een gruwelijk lelijke kerel zeg!

Overigens mijn wedstrijd verloren :cry:
Everyone's an animal somewhere within.. Some are parasites..
Gebruikersavatar
fanatico
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:00
Locatie: Alkmaar

Moet zeggen dat ik tot nu toe de wedstrijd Hankey tegen Wagner de wedstrijd (tot nu toe) van het lakeside toernooi vind.

Alkmaar , City of Dreams

Ben-Side








Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Fanatico heeft gelijk, dat was een geweldige wedstrijd!!

Qua spanning natuurlijk de wedstrijd van Brantjes tegen King, ik werd helemaal gek thuis. Hou enkel van darten met de Lakeside, de rest van de toernooien kan me niks schelen. Maar elk jaar begin Januari ben ik verslaafd aan dit toernooi, alleen die spanning wordt soms even te gek. Gister met Brantjes al, kan je nagaan in de 2e ronde.

Barney heeft overigens geweldige papieren, de toppers zijn al uitgeschakeld(Hankey en Adams zijn in mijn ogen 'net niet'). Finale Brantjes-Barney zit er nog in, zou leuk zijn!

Trouwens die bek die Brantjes trekt na alke leg/set is echt geweldig!
jelle AZer
Steward
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 aug 2004, 06:49
Locatie: PancrAZ

van berneveld wint de lakside 2005 en barry opdam wint de 9-darts comeptitie op sbs6 :lol:
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

jelle AZer schreef:van berneveld wint de lakside 2005 en barry opdam wint de 9-darts comeptitie op sbs6 :lol:
En jij wint de 'Post van de Week'. :?

Nu maar hopen dat de winnaar van de andere bond (waarvan ik de naam ff niet meer weet) het nu mag opnemen tegen Barney. Ik moet nog maar zien of onze landgenoot kan winnen van Phil Taylor (de enige echte beste darter ter wereld).
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Zuid - Oost
Dagjesmens
Berichten: 40
Lid geworden op: 02 jun 2004, 15:25
Locatie: Spanbroek

GrandMaster T. schreef:[..]


En jij wint de 'Post van de Week'. :?

Nu maar hopen dat de winnaar van de andere bond (waarvan ik de naam ff niet meer weet) het nu mag opnemen tegen Barney. Ik moet nog maar zien of onze landgenoot kan winnen van Phil Taylor (de enige echte beste darter ter wereld).
phill tayler als ik het goed heb.
Gebruikersavatar
Pennywhizdom
Herry en/of Berry
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 apr 2004, 19:07
Locatie: Maassluis (bij Rotterdam)

Dennisz schreef:[..]


phill tayler als ik het goed heb.
Hier mis ik zeker de --> ;) ? of was 't serieus?
Everyone's an animal somewhere within.. Some are parasites..
Gebruikersavatar
Maarten-Of-Martin
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 27 nov 2004, 16:10
Locatie: Schagen

GrandMaster T. schreef:[..]


En jij wint de 'Post van de Week'. :?

Nu maar hopen dat de winnaar van de andere bond (waarvan ik de naam ff niet meer weet) het nu mag opnemen tegen Barney. Ik moet nog maar zien of onze landgenoot kan winnen van Phil Taylor (de enige echte beste darter ter wereld).
je bedoelt ongetwijfeld de naam van de andere bond: PDC Professional Darts Council.
NORIT!!
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Saai toernooi! Spannendste wedstrijd met stip die van Andre Brantjes tegen Mervin King, geweldig! Barney wint gewoon omdat hij een klasse beter is dan de rest, ook al speelt hij niet op zijn top voor mijn gevoel.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Gillus schreef:Saai toernooi! Spannendste wedstrijd met stip die van Andre Brantjes tegen Mervin King, geweldig! Barney wint gewoon omdat hij een klasse beter is dan de rest, ook al speelt hij niet op zijn tops voor mijn gevoel.
Dubbel 16 is ook meer van Bernevelds favoriet.. Zoals gezegd een saaie finale, die wolf bakte er niet zoveel van en Barney kon gewoon arrogant blijven gooien, om vervolgens weer zwaar overdreven alle 400 goden te bedanken.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Jochem schreef:[..]
Dubbel 16 is ook meer van Bernevelds favoriet.. Zoals gezegd een saaie finale, die wolf bakte er niet zoveel van en Barney kon gewoon arrogant blijven gooien, om vervolgens weer zwaar overdreven alle 400 goden te bedanken.
Barney komt bij mij op het werk even bij schnabbelen. Op 21 januari geeft hij een 'clinic' in de bedrijfskantine.
Gelukkig 'moet' ik naar AZ-nec.
...-
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Het nieuwste veilingstuk voor Azie:

Start veiling: Maandag 10 januari, 11.19 uur
Omschrijving: Een avondje darten tegen een van de betere teams in Noord Holland. Het gaat hier om een oefenwedstrijd voor maximaal 5 personen. Er is een groot assortiment aan hapjes, waaronder heerlijke frituur en tussen 20.00 en 22.00 is er gratis drank voor maximaal 5 personen. Verder is er waarschijnlijk ook nog een trofee. Dit veilingstuk wordt aangeboden door de Supportersvereniging AZ en Jan Schrijnemaekers. Dank hiervoor!
Openingsbod: € 50
Hoogste bod: € 51
Er kan geboden worden.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
tommy
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jan 2004, 17:38
Locatie: hhw

Een paar jaar geleden,hebben Van Barneveld en Taylor,al eens tegen elkaar gespeeld.
Taylor won,de uitslag weet ik alleen niet meer :(
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

tommy schreef:Een paar jaar geleden,hebben Van Barneveld en Taylor,al eens tegen elkaar gespeeld.
Taylor won,de uitslag weet ik alleen niet meer :(
Het enige dat ik weet is dat Van Barneveld gigantisch hard onderuit ging. Ik kon een glimlach niet onderdrukken.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
Pennywhizdom
Herry en/of Berry
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 apr 2004, 19:07
Locatie: Maassluis (bij Rotterdam)

Was dat niet die wedstrijd dat ze gewoon in een uur zo veel mogelijk legs moesten winnen?
Everyone's an animal somewhere within.. Some are parasites..
Gebruikersavatar
Maarten-Of-Martin
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 27 nov 2004, 16:10
Locatie: Schagen

Pennywhizdom schreef:Was dat niet die wedstrijd dat ze gewoon in een uur zo veel mogelijk legs moesten winnen?
het werd 21-10 in het voordeel van de allerbeste darter van de wereld (1999)
NORIT!!
Gebruikersavatar
Sjonnie van de Ben-side
Supporter
Berichten: 106
Lid geworden op: 11 nov 2004, 15:49
Locatie: Alkmaar

Maarten-Of-Martin schreef:[..]


het werd 21-10 in het voordeel van de allerbeste darter van de wereld (1999)
Phil Tayler stond toen al jaren en jaren aan de top
en Barney net een jaar of 2. Ik denk dat nu de wedstrijd een echte
wedstrijd zou worden. Tayler heeft namelijk ook meer concurrentie gekregen en opeens wint hij niet alles meer gegarandeerd!
Terwijl Barney ondanks de grote concurrentie bijna gegarandeerd de lakeside wint.
Gebruikersavatar
Maarten-Of-Martin
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 27 nov 2004, 16:10
Locatie: Schagen

Sjonnie schreef:[..]


Phil Tayler stond toen al jaren en jaren aan de top
en Barney net een jaar of 2. Ik denk dat nu de wedstrijd een echte
wedstrijd zou worden. Tayler heeft namelijk ook meer concurrentie gekregen en opeens wint hij niet alles meer gegarandeerd!
Terwijl Barney ondanks de grote concurrentie bijna gegarandeerd de lakeside wint.
Bij de 'andere' bond ligt het niveau veel hoger. Als je de gemiddeldes van alle partijen in het hele toernooi vergelijkt met die van Lakeside scoren zij veel hoger. in eerste rondes ligt het gemiddelde regelmatig boven de 30 terwijl je bij Lakeside een eerste ronde door kan komen met 28 of zo.
Taylor wint ondanks de grote concurrentie altijd Purfleet, uitgezondert twee jaar geleden dan. Met zo een concurrentie toch aan de verwachtingen voldoen is knapper dan dat Barney met een straatlengte voorsprong Lakeside wint. De concurrentie bij Lakeside is dus helemaal niet zo groot!
NORIT!!
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Volgens mij wordt dit forum ook gelezen door de verschillende dartbonden:

Afbeelding
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Plaats reactie