Jack's to the Max Mad Mad Mysterious Musical Mayhem Tour

Slap lullen? Forumspelletjes? Geile wijven? Hier mag het allemaal!
oguzhan
Fanatic
Berichten: 580
Lid geworden op: 05 jan 2008, 04:45
Locatie: Alkmaar

oguzhan
Fanatic
Berichten: 580
Lid geworden op: 05 jan 2008, 04:45
Locatie: Alkmaar

oguzhan
Fanatic
Berichten: 580
Lid geworden op: 05 jan 2008, 04:45
Locatie: Alkmaar

oguzhan
Fanatic
Berichten: 580
Lid geworden op: 05 jan 2008, 04:45
Locatie: Alkmaar

oguzhan
Fanatic
Berichten: 580
Lid geworden op: 05 jan 2008, 04:45
Locatie: Alkmaar

oguzhan
Fanatic
Berichten: 580
Lid geworden op: 05 jan 2008, 04:45
Locatie: Alkmaar

oguzhan
Fanatic
Berichten: 580
Lid geworden op: 05 jan 2008, 04:45
Locatie: Alkmaar

Jack:

Grieks/Turks stijl:


Link: http://www.youtube.com/watch?v=iO5g6C_SB4I
oguzhan
Fanatic
Berichten: 580
Lid geworden op: 05 jan 2008, 04:45
Locatie: Alkmaar

Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Gelukkig heeft AZ optimaal geprofiteerd van de automatismen die in het team zo duidelijk zichtbaar zijn en waar AZ zo lang over gedaan heeft om die op te bouwen. Dat had vast een belangrijk aandeel in de overwinning op Maccabi Haifa.

Een ander duidelijk sterk punt is de fysieke gesteldheid van de selectie. Geen spoortje van verslapping in de wedstrijd, geen enkele klagende speler. Ja, zo'n trainer die jammert over hoge luchtvochtigheid, warmte, lange vliegreis enzo. Maar de spelers, dat zijn pas echte mannen. Die hoor je niet klagen.

Even naar Haifa om op een knollenveld wat Israëlieten te verslaan. Verder niet over lullen, is gewoon klaar. Zo zie je maar dat de jeugd ook alle kans krijgt om door te stromen en er zo fantaaastisch bij de successen betrokken wordt. Maar ja, wil je als jeugdspeler meedoen, dan moet je jezelf ook een echte kerel tonen.

Je moet op zijn minst een muur kunnen metselen met bentheimers en eigenlijk ook schijt aan iedereen en alles hebben. Gudelj is wat dat betreft een lichtend voorbeeld. Die gaat door muren ! AZ krijgt duidelijk meer spirit.

Ja, zwakkelingen hou je altijd ertussen. Viergever die zich na een vliegreis een beetje duizelig voelt. Hij mag volgende keer, net als Bergkamp ooit, wel met de auto. Of zou het watje autoziek worden ? Kom op zeg. Wees blij dat er vliegtuigen zijn zodat je uit zo'n godvergeten oord weer snel weg bent.

Nu NAC. Misschien lukt het nu, op zo'n mooi glad veld met alles keurig geregeld wel om de bal naar elkaar toe te spelen. Gaan we eens wat meer doelpunten maken. Gaan we eens laten zien écht goed te kunnen voetballen.

Feijenoord's Koeman zegt in de media dat het aantal fouten van spelers drastisch terug moet. Een concrete goed verifieerbare doelstelling. Maar wat zien we Verbeek doen in Haifa. Na de zoveelste keer een foute pass, die bloedirritant is voor een kijker die voetbal wil zien, schudt hij zijn hoofd en keert hij terug naar zijn comfortabele bankje. Gelaten, accepterend.

Wat hij van zijn spelers wil zou ik graag van hem zien. Een soort leiderschapsgedrag zeg maar. Geen slappe praatjes in de media. Maar als een speler er een zooitje van maakt, dan wil ik hem de speler horen uitschelden. Voor rotte vis ja. Direkt, duidelijk en gericht op verbetering. En niet met psychologische babbeltrucjes of groepsgesprekken.

Verbeek oogt als de zwakke schakel in zijn werk.

Of zijn we nu al bang voor PAOK? Zij hebben een hogere begroting.. jaja. Eng joh!!. En daar lopen echte kerels. Zij zijn vast echter als zo'n Verbeek. Die zegt sterk en hard te zijn, maar sukkelt hoofdschuddend naar zijn dugoutje. Gelukkig heeft AZ zijn spelers nog om op terug te vallen.

Zo'n PAOK moet je in de eerste helft op 2-0 zetten. En als ze het lef hebben om tegen je te scoren, dan moet je alles op alles zetten om ze met 4-1 naar huis te sturen.


Link: http://www.youtube.com/watch?v=xU9hvU48Le8
Gebruikersavatar
jopie1961
Supporter
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 dec 2006, 09:12
Locatie: alkmaar

BEN-SIDER vanaf het eerste uur...........
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Jopie, voor alle "normale"forumgebruikers staat het muziek-topic gewoon open. Deze is speciaal voor de niet door iedereen gewaardeerde muzikale (?) gedachtegangen van Oguzhan.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07


Link: http://www.youtube.com/watch?v=Wpd7L-gSUkU

The Power Of Acceptance.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Concept.
Filmed in a photography studio the contemporary dance represents the growth of a new life. This is identified through the slow and delicate movements of the dancer, which compliments the simplicity of the piano chords.

Written & Directed by.....................// Courtney Loney
Production Manager & Camera op....// Natalie Hind
Director of photography & Editor.....// Ryan Svirac
Cinematographer..........................// Jessica Drury
Dancer........................................// Treya Long
Hair & Make-up by........................// Melody Lovejoy
Music composed by.......................// Jack Perejuan

De zaken die mij in deze video bijzonder aanspreken zijn de eenvoud en de ontwikkeling die hier wordt verbeeld.

De strings geven de muziek een romantische touch. De piano draagt de melodie. De beelden zijn in overeenstemming met de muziek. Zwart wit. Net als de kleding van de danseres. Het decor is eenvoudig, fotografisch. Niet verborgen. Je mag de poten van de statieven zien, de grenzen van het decor.

Bij AZ draait ook alles om ontwikkeling. Groei in je leven, volwassen worden. Van onbevangen klein naar volwassen groot.

Zodra de ontwikkeling ontbreekt mist er iets essentieels in het leven.

Zo graag zou ik zien dat AZ zich doorontwikkelt en mooier wordt. Maar AZ stagneert.

"AZ kan de lange bal niet bespelen".
oguzhan
Fanatic
Berichten: 580
Lid geworden op: 05 jan 2008, 04:45
Locatie: Alkmaar

oguzhan
Fanatic
Berichten: 580
Lid geworden op: 05 jan 2008, 04:45
Locatie: Alkmaar

oguzhan
Fanatic
Berichten: 580
Lid geworden op: 05 jan 2008, 04:45
Locatie: Alkmaar

Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Waarom ligt er eigenlijk een tonnetje kernafval naast dit topic?
oguzhan
Fanatic
Berichten: 580
Lid geworden op: 05 jan 2008, 04:45
Locatie: Alkmaar

omdat ik "abnormaal" ben blijkbaar .. ik post (multi culturele) muziek dat anderen niet mogen, i mean i guess, i think? anno 2013?
vrijheid van menings uiting, artistic freedom of expression :)
ik wacht op mijn david ster anti :)
oguzhan
Fanatic
Berichten: 580
Lid geworden op: 05 jan 2008, 04:45
Locatie: Alkmaar

anti, ik mag jouw, zelfs mo7, jullie zijn leuke jongens, you guys dont mean no harm :)
jullie zijn jongens waar ik mee uit kan gaan op een zaterdag avond, en gevoel voor humor hebben, en samen kan lachen,
maar blijkbaar moet ik een eigen muziek topic hebben omdat het anderen stoort? i dont know.

Mo7?
ik beledig niemand, zo een persoon ben ik niet, ik scheld niet, i dont think i crossed any board rules ...
Als dit een grap was, i get the joke .. zo een heet hoofd ben ik ook weer niet, i fucking like humor :)
Als ik punked ben, so be it.
Maar mij indirekt "abnormaal" noemen omdat ik music post wat anderen mischien niet mogen?
come on guys ..
het is 2013
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik heb gewoon een muziek topic geopend voor de kantine en één voor het filosoforum.

De naam van dit forum is een verwijzing naar jouw grote bonte en laten we eerlijk zijn, nogal onnavolgbare bizarre verzameling van geluidsfragmenten en muzikale clips. Daarnaast is de topic titel ook nog een verwijzing naar een plaat van één van mijn muzikale helden, Mike Muir van Suicidal tendencies. Het is dus ook niet als belediging bedoeld, noch dat dit muziek topic alleen bedoelt is voor jou, omdat je naam er bij staat. Wel om je een keer uit de tent te lokken. :D

Mocht je het nou niks vinden wijzig ik de titel gewoon in Post-je-rot-muziek-topic ofzo, geen punt.

Het music topic in het filosoforum is bedoeld voor meer of minder beargumenteerde muzikale bijdragen en discussies zonder dat dit gelijk vers(t)ikt wordt door tientallen totaal willekeurige youtube-posts.



Link: http://www.youtube.com/watch?v=7rRI95ltVqA
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie