Anti 020 Topic IV

Slap lullen? Forumspelletjes? Geile wijven? Hier mag het allemaal!
Gebruikersavatar
Slayer
Seizoenkaarthouder
Berichten: 411
Lid geworden op: 20 dec 2004, 19:06

Telegraaf.nl:
Jol: "PSV is provincieclub" Van onze Telesportredactie
ajax-trainer Martin Jol AMSTERDAM - Gevraagd naar het verschil tussen PSV en ajax antwoordde Martin Jol kort en bondig. "PSV is een provincieclub, wat Feyenoord duidelijk niet is en ajax al helemaal niet. Dat wil niet zeggen dat je ze daarmee diskwalificeert", toonde hij zijn respect.

"PSV is de laatste twintig jaar vaker kampioen geworden dan Feyenoord en ajax bij elkaar. Dat is iets waar ze trots op zullen zijn", aldus Jol op de clubwebsite. Jol noemt de Eindhovenaren zakelijk. "Dat is het wel als je - ik geloof - dertien keer met één doelpunt verschil wint. Maar ik kan er niks over zeggen. Het zou aardig cynisch zijn als we dat PSV kwalijk nemen. PSV bereikt zijn doel, maar het is een andere club, met een andere stijl en een andere cultuur. Wij willen goed spelen en veel doelpunten maken."
Wat een eikel!
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Slayer schreef:
Wat een eikel!
inderdaad, afgezien van het feit dat dit weer een stuitend bewijs van hoofdstedelijke arrogantie is (is blijkbaar besmettelijk), zal PSV nu helemaal tot het bot gemotiveerd zijn. Een slimme trainert manouvreert zijn ploeg juist in de onderhondpositie voor zo'n belangrijke wedstrijd.
...-
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Als je het over provincialen hebt.
[color=#0000FF][u]Het AD[/u][/color] schreef:KNVB-baas Kesler: Kritiek Rutten provinciaal gezeur

FC Twente wordt serieus genomen, ook door de concurrentie uit Amsterdam en Eindhoven. De trainer van PSV, Fred Rutten, heeft zelfs gesuggereerd dat er vanuit de KNVB een soort Twentse lobby zou zijn. KNVB-baas Henk Kesler noemt het geroddel 'kinderachtig' en 'provinciaal gezeur'.

Het is zulke gemakkelijke onzin. De kritiek van deze mensen zegt toch meer over die mensen zelf? Wat beweren ze nou? Niks wordt hard gemaakt en ze creëren een sfeer van wantrouwen.

,,In de kritiek van Fred Rutten ken ik de echte Fred Rutten niet meer terug,'' zegt KNVB-directeur Kesler vrijdag in AD Sportwereld. ,,Wat een provinciaal gezeur zeg.''

,,Net zo provinciaal als het houdinkje van Martin Jol bij ajax. Doet ook steeds verongelijkt. Als trainer van zo'n club en als trainer met zo'n groot salaris dien je je te gedragen. Je bent een voorbeeld. Als je dat niet kunt, moet je vertrekken en wat anders gaan doen.''
Laatst gewijzigd door dirkjan op 12 mar 2010, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Slayer schreef: Wat een eikel!
Een volgevreten eikel in trainingspak dus.....
Oh,oh wat hoop ik dat PSV wint of in ieder geval gelijk speelt.
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Slayer schreef: Wat een eikel!
Omdat? In principe heeft hij gewoon gelijk. Als je kijkt naar de clubs, en alles wat er omheen gebeurd, dan is PSV ook gewoon de gemoedelijke provincieclub. Dat hoeft trouwens helemaal niet negatief te zijn, laat ze daar juist blij om zijn! Zo'n slangenkuil als 020 daar hoef je echt niet trots op te zijn. Ook bij Feyenoord zijn er regelmatig problemen, terwijl het bij PSV toch altijd relatief rustig is. Dat mogen ze juist koesteren want dat is de sleutel tot het succes geweest de laatste jaren.
Gebruikersavatar
Slayer
Seizoenkaarthouder
Berichten: 411
Lid geworden op: 20 dec 2004, 19:06

AZ 4 Life schreef:[..]


Omdat? In principe heeft hij gewoon gelijk. Als je kijkt naar de clubs, en alles wat er omheen gebeurd, dan is PSV ook gewoon de gemoedelijke provincieclub. Dat hoeft trouwens helemaal niet negatief te zijn, laat ze daar juist blij om zijn! Zo'n slangenkuil als 020 daar hoef je echt niet trots op te zijn. Ook bij Feyenoord zijn er regelmatig problemen, terwijl het bij PSV toch altijd relatief rustig is. Dat mogen ze juist koesteren want dat is de sleutel tot het succes geweest de laatste jaren.
Tussen de regels door lees je dat hij wil beweren dat ajax ook zo vaak kampioen had geworden als ze net zo on-aantrekkelijk voetbal zouden spelen als PSV. Zij willen goed spelen en veel doelpunten maken, dat wil PSV volgens hem niet. Slap gelul en een eikel dus!
Juweel
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 feb 2010, 12:29

AZ 4 Life schreef:[..]


Omdat? In principe heeft hij gewoon gelijk. Als je kijkt naar de clubs, en alles wat er omheen gebeurd, dan is PSV ook gewoon de gemoedelijke provincieclub. Dat hoeft trouwens helemaal niet negatief te zijn, laat ze daar juist blij om zijn! Zo'n slangenkuil als 020 daar hoef je echt niet trots op te zijn. Ook bij Feyenoord zijn er regelmatig problemen, terwijl het bij PSV toch altijd relatief rustig is. Dat mogen ze juist koesteren want dat is de sleutel tot het succes geweest de laatste jaren.
Helemaal mee eens! Lijkt me alleen niet zo slim om dit als Jol te zeggen,zet je PSV alleen maar op scherp.
Maar goed,dat is zijn probleem.

ajax en Feyenoord zijn de grootste clubs van het land,en misschien niet zonder reden,al jaren zonder succes!
MO811
Teletext-supporter
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 dec 2009, 14:37

Net zo op scherp als Koeman in de thuiswedstrijd tegen ajax zeker....
Gebruikersavatar
kAZper
Seizoenkaarthouder
Berichten: 372
Lid geworden op: 16 mar 2005, 15:07
Locatie: Bergen

Ach jee. Ze winnen een keer met een paar doelpunten van Sparta en ze gaan alweer gek doen.
Praten over goed voetbal en veel doelpunten.

Ik herinner me nog de aanvang van de 2e competie. Ze zouden nu toch echt kampioen worden. Er wordt 1-1 gespeeld tegen NAC en er barst gelijk een kritiek los.

Nee hoor, Toivonen legt hem er in met een koele schuiver en het is af.
AwesomeZauce Alkmaar
Gebruikersavatar
gAZt
Supporter
Berichten: 108
Lid geworden op: 09 apr 2007, 15:01
Locatie: thuis

kAZper schreef: Nee hoor, Toivonen legt hem er in met een koele schuiver en het is af.

Ik mag hopen dat ze met een verschilletje van 3 of 4 doelpunten verliezen en met de staart tussen de benen afdruipen
lopend op de fiets en heen terug schoot ook al niet op
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

gAZt schreef:[..]



Ik mag hopen dat ze met een verschilletje van 3 of 4 doelpunten verliezen en met de staart tussen de benen afdruipen
Ik mag hopen dat je hier 020 bedoelt?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Juweel
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 feb 2010, 12:29

kAZper schreef:Ach jee. Ze winnen een keer met een paar doelpunten van Sparta en ze gaan alweer gek doen.
Praten over goed voetbal en veel doelpunten.

Ik herinner me nog de aanvang van de 2e competie. Ze zouden nu toch echt kampioen worden. Er wordt 1-1 gespeeld tegen NAC en er barst gelijk een kritiek los.

Nee hoor, Toivonen legt hem er in met een koele schuiver en het is af.
Mwah...eerlijkheidshalve laten ze ook het beste voetbal zien van de 3,het doelsaldo zegt genoeg.
Zie ze zondag ook echt wel winnen,dan hopen dat de hoofdstedelijke hoogmoedswaanzin ze in pakweg Den Haag of Tilburg weer met beide beentjes terug op de aarde zal brengen...
Marty
Supporter
Berichten: 186
Lid geworden op: 04 jun 2007, 19:07
Locatie: Zwaag

Juweel schreef:[..]


Mwah...eerlijkheidshalve laten ze ook het beste voetbal zien van de 3,het doelsaldo zegt genoeg.
Zie ze zondag ook echt wel winnen,dan hopen dat de hoofdstedelijke hoogmoedswaanzin ze in pakweg Den Haag of Tilburg weer met beide beentjes terug op de aarde zal brengen...
Doelsaldo zegt natuurlijk niks over het voetbal. Ze laten een paar weken goed voetbal zien na maanden droevenis en schreeuwen het gelijk van de hoogste daken. Als ze al het hele seizoen het beste waren geweest stonden ze nu wel bovenaan, maar dat staan ze niet.
Juweel
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 feb 2010, 12:29

Marty schreef:[..]


Doelsaldo zegt natuurlijk niks over het voetbal. Ze laten een paar weken goed voetbal zien na maanden droevenis en schreeuwen het gelijk van de hoogste daken. Als ze al het hele seizoen het beste waren geweest stonden ze nu wel bovenaan, maar dat staan ze niet.
Doelsaldo zegt alles,kijk aan het eind van een seizoen maar na,ongeacht welk land.
Dat ze niet de beste waren ben ik met je eens,maar gaat toch echt wie er na 34 wedstrijden boven aan staat.
Persoonlijk vrees ik dat ze PSV gaan verslaan,ik hoop meer op een nederlaag in Tilburg of Den Haag,zie dat eerder gebeuren.
Maar goed,niet te vroeg huilen! Wie weet gaat het zondag al mis voor ze!
Gebruikersavatar
gAZt
Supporter
Berichten: 108
Lid geworden op: 09 apr 2007, 15:01
Locatie: thuis

Langedijk schreef:[..]


Ik mag hopen dat je hier 020 bedoelt?
Gezien de quote toivonen schiet er ééntje in lijkt het mij redelijkerwijze logisch dat ik het over 020 heb die met een 3 of 4 doelpunten verschil verliest. Maar evenzo goed bedankt voor je oplettendheid
lopend op de fiets en heen terug schoot ook al niet op
Gebruikersavatar
'81
Seizoenkaarthouder
Berichten: 377
Lid geworden op: 18 dec 2008, 10:36

Gister heeft Twente al goede zaken gedaan, bij gelijk morgen of winst PSV zal ik brabandse nachten in de voetbal kantine opzetten .
Landskampioen '81 , '09
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

'81 schreef:Gister heeft Twente al goede zaken gedaan, bij gelijk morgen of winst PSV zal ik braban(t)se nachten in de voetbal kantine opzetten .

Hier gaan de kaarsjes om half 5 aan, ben atheist maar baat 't niet dan schaad 't niet. Toch wel spannend.
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
AtoZ
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 dec 2006, 09:40

Plien schreef:[..]
Hier gaan de kaarsjes om half 5 aan, ben atheist maar baat 't niet dan schaad 't niet. Toch wel spannend.
En hier gaat het licht langzaamaan uit.
Trouwens weer vreselijk opvallend dat they only sing when they're winning =P~.
De ontvanger bepaald door interpretatie een groot deel van de boodschap.
Gebruikersavatar
Reigerboy
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 jun 2007, 22:45

Dat nu 020 afhankelijk wordt van verder verlies van PSV en Twente, de 020 commentator op ed-live gaat roepen dat AZ zo mooi voetbalde gisterenavond. Met andere woorden doe je best voor ons. Verkeerd idee denk.
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

Commentator die voor 020 is, 020 doet wat ze PSV verwijten(effectief zijn) terwijl PSV gewoon de meeste kansen had in de eerste helft, Jan Joost van Galgelen die met een big-smile Suarez aan het interviewen is. Jol met ze dikke kale kop :-&

Deze overwinning van die eikels voelde echt aan als een nederlaag van AZ :x

Zal je zien dat Twente toevallig nu (020 weer meedoet) punten gaat verspelen, terwijl ze het hele seizoen alles winnen en alles mee hebben.

Heren, ik vrees echt voor die 3de ster, vooral door die doelsaldo. Ik ben helaas bang dat wij en Feyenoord daar een hele grote negatieve rol in gaan spelen, hoe ironisch het ook klinkt.. :(
Plaats reactie