AZ-FC Emmen (zo 14 mei, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 14 mei 2023, 17:18 Jij blijft maar herhalen hier alsof Karlsson iedere week 3 eigen doelpunten scoort. De man heeft al 2 jaar een belachelijk hoog rendement. vanBrederode kan er weinig aan doen dat hij moet spelen, maar alleen al de suggestie om die twee te vergelijken is waanzin.
Ik het ermee eens dat Karlsson een betere speler is (op dit moment) en, als hij in goede doen is, moet worden opgesteld. Ik voeg alleen toe dat mensen deze twee vaak op een verkeerde, beperkte manier vergelijken. (laat staan beweren dat vergelijken waanzin is). Een kandidaat voor een positie in AZ1 vergelijken met een kammetje is behoorlijke waanzin, maar twee kandidaten vergelijken niet.
Laatst gewijzigd door differentcook op 14 mei 2023, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

pAZcal schreef: 14 mei 2023, 17:22
Elke speler op elke positie kun en mag je met een andere speler vergelijken.
Die moet je even toelichten. Hoe kun je anders een opstelling maken?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 14 mei 2023, 17:25 Die moet je even toelichten. Hoe kun je anders een opstelling maken?
Misschien is de laatste zin in mijn vorige post verhelderend?
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 14 mei 2023, 17:23 Ik het ermee eens dat Karlsson een betere speler is (op dit moment) en, als hij in goede doen is, moet worden opgesteld. Ik voeg alleen toe dat mensen deze twee vaak op een verkeerde, beperkte manier vergelijken. (laat staan beweren dat vergelijken waanzin is). Een kandidaat voor een positie in AZ1 vergelijken met een kammetje is behoorlijke waanzin, maar twee kandidaten vergelijken niet.
Je doet net alsof Karlsson verantwoordelijk is voor legio tegengoals. Dat is niet zo. Er is dit seizoen misschien 2 of 3 keer gescoord nadat hij niet of slecht heeft meeverdedigd. Waarbij anderen ook nog in de fout gingen.

Het ‘rendement’ van Van Brederode richt voorin veel meer schade aan.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Wit en Karlsson starten op de bank
Goes speelt voor Hatzidiakos.
Laatst gewijzigd door differentcook op 14 mei 2023, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 14 mei 2023, 17:26 Misschien is de laatste zin in mijn vorige post verhelderend?
Nee. Daar is geen touw aan vast te knopen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 14 mei 2023, 17:27 Je doet net alsof Karlsson verantwoordelijk is voor legio tegengoals. Dat is niet zo. Er is dit seizoen misschien 2 of 3 keer gescoord nadat hij niet of slecht heeft meeverdedigd. Waarbij anderen ook nog in de fout gingen.

Het ‘rendement’ van Van Brederode richt voorin veel meer schade aan.
Ik weet niet zo te zeggen hoe die verhouding precies ligt, maar het is wel een afweging die gemaakt moet worden en bovendien afhangt van de kwaliteiten en tactiek van de tegenstander
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 14 mei 2023, 17:29 Nee. Daar is geen touw aan vast te knopen.
Ik heb er voldoende over gezegd en duidelijker kan het niet. Sorry
we can come an end
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Vanheusden, Mihailovic, Karlsson, De Wit, Bazoer. Dure bank vandaag
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Fijn dat Dani de Wit en Karlsson weer terug zijn. Hopelijk kunnen beide invallen vanavond. Zeker met het oog op donderdag, die twee zal je nodig hebben. Deze wedstrijd tegen Emmen zou geen problemen mogen opleveren, op papier tenminste.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 14 mei 2023, 17:30 Ik heb er voldoende over gezegd en duidelijker kan het niet. Sorry
Een kandidaat voor een positie in AZ1 vergelijken met een kammetje is behoorlijke waanzin, maar twee kandidaten vergelijken niet.

Snap je dit zelf wel? Wat is een kammetje?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 14 mei 2023, 17:36 Een kandidaat voor een positie in AZ1 vergelijken met een kammetje is behoorlijke waanzin, maar twee kandidaten vergelijken niet.

Snap je dit zelf wel? Wat is een kammetje?
Een voorbeeld van een waanzinnige vergelijking, er had willekeurig wat anders kunnen staan dat een waanzinnige vergelijking oplevert, een tractor, een kever, de lucht, een bingo, een algoritme, ... (you get the gist?)
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 14 mei 2023, 17:38 Een voorbeeld van een waanzinnige vergelijking, er had willekeurig wat anders kunnen staan dat een waanzinnige vergelijking oplevert, een tractor, een kever, de lucht, een bingo, een algoritme, ... (you get the gist?)
We vergelijken hier toch 2 goed betaalde vleugelspitsen met elkaar? Als dat niet kan, kun je net zo goed lootjes trekken om de opstelling te bepalen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 14 mei 2023, 17:46 We vergelijken hier toch 2 goed betaalde vleugelspitsen met elkaar? Als dat niet kan, kun je net zo goed lootjes trekken om de opstelling te bepalen.
Lees nog eens terug Langedijk.
Ik reageer hierop
Rjansen17 schreef: 14 mei 2023, 15:10 Niet om het een of ander maar ga nou niet van Brederode die nauwelijks naar voren speelt vergelijken met Karlsson, kijk even naar de verschillende stats, dan zijn wij klaar.
juist dat je moet (kunnen) vergelijken.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 14 mei 2023, 17:50 Lees nog eens terug Langedijk.
Ik reageer hierop

juist dat je moet (kunnen) vergelijken.
Nou, doen we dat.

- Karlsson 1 g/a per 126 minuten
- Van Brederode 1 g/a per 461 minuten (0 assists in totaal)

Karlsson moet er echt al 30 in eigen doel schieten als dat kleine dikkerdje in de buurt wil komen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Langedijk schreef: 14 mei 2023, 17:25 Die moet je even toelichten. Hoe kun je anders een opstelling maken?
Het ging er hiet om dat ene medesupporter beweert dat je speler A niet met speler B mag vergelijken en dat dit zelfs waanzin is.
De ironie.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Voor het doelsaldo ten opzichte van Twente moeten ze er vandaag 6 maken

Waarom worden we trouwens weer gestraft met Driessen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Laat Clasie de assist dan maar geven als Van Brederode niet durft…
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 14 mei 2023, 17:38 Een voorbeeld van een waanzinnige vergelijking, er had willekeurig wat anders kunnen staan dat een waanzinnige vergelijking oplevert, een tractor, een kever, de lucht, een bingo, een algoritme, ... (you get the gist?)
Wil je alsjeblieft Karlsson met een bingo vergelijken? [-o<
Ik wil dat wel eens meemaken. Laat zien dat er in iedereen een beetje waanzin schuilt. ;)
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Langedijk schreef: 14 mei 2023, 18:16 Laat Clasie de assist dan maar geven als Van Brederode niet durft…
Het is wel een lekkere kaatser op de zijlijn. ;)
Nu scoort die gekke jongen nog ook. Karlsson wie? ;)

Van mij mag ie ook gewoon keihard verhuurd worden volgend jaar. Laat ik even duidelijk zijn.
Laatst gewijzigd door pAZcal op 14 mei 2023, 18:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie