FC Twente-AZ (zo 19 maa, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Twente vocht voor zijn laatste kans om vierde te worden en wij waren verdoofd door het succes tegen Lazio. Zo onverwacht vond ik het allemaal niet. Misschien de manier waarop is teleurstellend.
Volgend jaar april weten we meer
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

galblazer schreef: 21 mar 2023, 13:02 Twente vocht voor zijn laatste kans om vierde te worden en wij waren verdoofd door het succes tegen Lazio. Zo onverwacht vond ik het allemaal niet. Misschien de manier waarop is teleurstellend.
Vooral dat laatste. We werden een uur lang compleet weggespeeld, pas toen de (onterechte) 1-2 viel stopte Twente ineens met voetballen. We hebben geluk gehad dat ze ons niet écht voor lul hebben gezet, 4/5-0 had makkelijk gekund
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

galblazer schreef: 21 mar 2023, 13:02 Twente vocht voor zijn laatste kans om vierde te worden en wij waren verdoofd door het succes tegen Lazio. Zo onverwacht vond ik het allemaal niet. Misschien de manier waarop is teleurstellend.
Het was natuurlijk typisch, maar je zou onder een wondertrainer toch een omslag verwachten.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

galblazer schreef: 21 mar 2023, 12:55 Nee hoor. Zij hebben Slot en wij Jansen, daar is alles mee verklaard
Ik weet dat voor een aantal forummers Jansen de oorzaak is van alles wat tegenvalt, maar Slot weet met 010 gewoon de statistieken (veel vaker punten verlies als je 3 dagen eerder ook gespeeld hebt) dit seizoen te verslaan, wat veel meer bijzonder is, dan dat je zoals AZ zo begint als tegen Twente, na een wedstrijd 3 dagen eerder
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Geen topclub, geen topmentaliteit
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 21 mar 2023, 16:50 Geen topclub, geen topmentaliteit
En wiens “schuld” is dat? Ik vind toch meer de coach dan de spelers.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 21 mar 2023, 22:10 En wiens “schuld” is dat? Ik vind toch meer de coach dan de spelers.
Beiden, maar als het selectiebreed is, is de coach de eerste om hierover aan te spreken
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 20 mar 2023, 00:45 Ik beschouw dit nu als een verloren seizoen.
Misschien kan winst in de Conference League nog een klein pleistertje plakken.
Eens.

Weer een abominabel slechte wedstrijd als een examen daar is.

Zie eerder Feyenoord-uit.

Natuurlijk kan je een wedstrijd verliezen, maar niet op deze manier.
Plaats reactie