AZ-FC Groningen (za 11 maa, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Bertje schreef: 12 mar 2023, 11:45


De eerste tien minuten speelde AZ goed tot zeer goed zelfs. Fris en fruitig. Aanvallend. One touch voetbal. Zakte daarna als een kaartenhuis in elkaar.
Heel vreemd....
Met name Karlsson leek, nog los van die goal, weer in topvorm te zijn in dat eerste kwartier. Dacht nog aan een grote uitslag toen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bertje schreef: 12 mar 2023, 11:45 Meerdink!
Die jongen is echt goed en verdient zeker een kans.
Ben ik nou de enige die dat ziet?


De eerste tien minuten speelde AZ goed tot zeer goed zelfs. Fris en fruitig. Aanvallend. One touch voetbal. Zakte daarna als een kaartenhuis in elkaar.
Heel vreemd....
Tuurlijk niet. Maar we zullen even geduld moeten hebben ivm de komende youth league pot(jes). Dat kan je hem nu niet ontnemen.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Was niet best drie punten zijn binnen na een zware midweekse wedstrijd tegen Lazio, met bijpassend commentaar van Leo Driessen, zo snel mogelijk vergeten.
Het kan hopelijk alleen maar beter donderdag.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

RoycosoepieAZ schreef: 12 mar 2023, 11:29 Barasi kun je beter verhuren of verkopen. Die heeft niet het niveau van het 1e elftal. Je kan beter een backup spits kopen voor het geval Pavlidis geblesseerd is of uit vorm.
Ik vraag mij af met welke opdrachten Barasi de wei in wordt gestuurd. Gisteren leek zijn opdracht bijvoorbeeld tijdverspillen. Zo kun je, je niet echt manifesteren als spits natuurlijk.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZA'dam schreef: 12 mar 2023, 11:58 Met name Karlsson leek, nog los van die goal, weer in topvorm te zijn in dat eerste kwartier. Dacht nog aan een grote uitslag toen.
Die andere 80 minuten was Karlsson weer ouderwets slecht.

Weer drie grote uitbraken verkloot en nog wat andere voortzettingen. Ze hadden bij ESPN helemaal een piero analyse op hem gemaakt met alles wat hij eigenlijk slecht uit speelt.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Rjansen17 schreef: 12 mar 2023, 08:12 Clasie gisteren weer op eenzame hoogte
Ja, hij is wat kleiner dan de rest
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Wildcat schreef: 12 mar 2023, 15:59 Die andere 80 minuten was Karlsson weer ouderwets slecht.

Weer drie grote uitbraken verkloot en nog wat andere voortzettingen. Ze hadden bij ESPN helemaal een piero analyse op hem gemaakt met alles wat hij eigenlijk slecht uit speelt.
Die heb ik niet gezien maar kan me er wat bij voorstellen. Dat kappen dus als er tempo gemaakt moet worden.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

AZA'dam schreef: 12 mar 2023, 20:48 Die heb ik niet gezien maar kan me er wat bij voorstellen. Dat kappen dus als er tempo gemaakt moet worden.
Wat niet eens zo erg is, als ie daarna direct doorspeelt. Meestal creëert ie enige ruimte voor zichzelf met zo'n kapbeweging om een goede pass te kunnen geven. Maar juist dan gaat ie vaak pingelen en uiteindelijk proberen te schieten, als ie zich niet al vastgelopen heeft. Maarja, afgeven op Karlsson is wel makkelijk, terwijl er maar één echt een foute keuze maakte en dat was Mijnans, die had af moeten leggen op Karlsson.
____________
Hoc est nihil
Plaats reactie