AZ-SC Cambuur (za 25 feb, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 26 feb 2023, 12:15 Ik ben altijd lief. :p

Maar als je zulk soort dingen opschrijft, kun je een reactie verwachten #-o
Als Yappie stelt dat ALLE wedstrijden zo waren de laatste tijd, dan plaats ik deze feitelijke correctie.
Daarnaast probeer ik grip te krijgen op wat er speelt en dat doe ik door verschillende zaken te beschouwen, waaronder de lange tijd voor de wedstrijd tegen Feyenoord en die tegen Cambuur. Dat is analyseren, niet vastklampen.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 26 feb 2023, 12:19 Als Yappie stelt dat ALLE wedstrijden zo waren de laatste tijd, dan plaats ik deze feitelijke correctie.
Daarnaast probeer ik grip te krijgen op wat er speelt en dat doe ik door verschillende zaken te beschouwen, waaronder de lange tijd voor de wedstrijd tegen Feyenoord en die tegen Cambuur. Dat is analyseren, niet vastklampen.
Waar heb je het over. Ze spelen gewoon iedere week een wedstrijd? Het raakt echt kant nog wal. Straks ligt het aan de hoekvlag die een ander kleurtje heeft.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 26 feb 2023, 11:52 Mijn idee erover is dat sommige mensen hier zijn om frustraties te botvieren en mensen die die in stilte verwerken om positieve bijdragen te leveren niet begrepen/gevoeld worden en dus ook doelwit van de frustratie zijn.
En waarom zou je hier niet mogen komen om je frustratie weg te schrijven?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 26 feb 2023, 12:49 En waarom zou je hier niet mogen komen om je frustratie weg te schrijven?
Het mag, maar ik heb daar wel een mening over.
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 26 feb 2023, 12:50 Het mag, maar ik heb daar wel een mening over.
Iets met een bal en kaatsen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Rjansen17 schreef: 26 feb 2023, 08:02 Wat een onzin zeg, legt de eerste helft een de bal panklaar voor Pavlidis, zorgt ervoor dat odgaard zijn enige goede bal van de wedstrijd kan koppen( mooie redding) en heeft pech bij afgekeurde goal (terecht) en dan vergelijken met Hatzediakos of Sugawara, die ik niet echt slecht vond? Kom op zeg, haal die blinde vlek weg. Hij heeft zeker niet het niveau van vorig jaar maar nog steeds mooie speler.
Hij heeft twee leuke acties dan in 90 minuten als ik jou moet geloven, voor de rest is nagenoeg alles wat hij verder aanraakt een drama. Verkloot zo veel, tegen Feyenoord zijn beide goals afkomstig ondat deze slappe pannenkoek zijn duels verliest tegen zijn directe tegenstander. Afgekeurde goal telt niet omdat hij afgekeurd is dus hoef je het daar verder ook niet te hebben, bal komt overigens met geluk voor zijn voeten en dus hands blijkbaar. Ben blij als hij weg is van de zomer voor een leuk bedrag. Lahdo kwam er in en was gelijk een wereld van verschil in snel handelen en daadkracht.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

salmonyappi schreef: 26 feb 2023, 11:41 Trouwens: ik spoel 4x terug bij de samenvatting maar kan me niet aan de indruk ontrekken dat Hatzidiakos toch echt de bal speelt………..
Nou hij gaf vrij snel aan de scheidsrechter toe dat hij begreep dat hij geel kreeg.. dus dat zal wel meevalleb dan.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 26 feb 2023, 15:54 Nou hij gaf vrij snel aan de scheidsrechter toe dat hij begreep dat hij geel kreeg.. dus dat zal wel meevalleb dan.
Kijk maar terug. Ik constateer op basis van wat ik zie en niet op basis van de beslissing van de scheids.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Wat een baggerwedstrijd. Ik ben nu eindelijk zover, dat ik denk dat de mensen die voortijdig het stadion verlaten het grootste gelijk van de wereld hebben.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 26 feb 2023, 11:41 Trouwens: ik spoel 4x terug bij de samenvatting maar kan me niet aan de indruk ontrekken dat Hatzidiakos toch echt de bal speelt………..
Die indruk had ik ook. Maar ik moet wel zeggen dat ik het graag voor de zekerheid uit een andere hoek had gezien.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 26 feb 2023, 21:17 Die indruk had ik ook. Maar ik moet wel zeggen dat ik het graag voor de zekerheid uit een andere hoek had gezien.
Gelukkig was het niet van invloed op de uitkomst……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 26 feb 2023, 21:34 Gelukkig was het niet van invloed op de uitkomst……..
Dat is ook precies wat ik na de wedstrijd zei.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Die 2e geel voor Hoedemakers was ook totale onzin.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

SimonPoulsen schreef: 26 feb 2023, 22:08 Die 2e geel voor Hoedemakers was ook totale onzin.
Jaa inderdaad, met dezelfde maatstaven had Wieffer tegen ons 27 geel gehad :roll:
Plaats reactie