Go Ahead Eagles-AZ (wo 25 jan, 18.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 25 jan 2023, 18:39 Doe eens normaal. Die jongen levert meerdere keren zomaar de bal in. En bijna ieder duel verloren. Zelf even beter opletten


Ik denk ook dat hij tijd nodig heeft. Maar foutloos is het verre van. Heel erg onrustig
Vreemd, ik heb hem volgens mij maar 1 verkeerde bal zien spelen en heb drie keer mijn telefoon in mn hand gehad tijdens de eerste helft
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Andere tijden, haha. Reclame voor havermelk en vegasnacks in de rust van een voetbalwedstrijd
Laatst gewijzigd door differentcook op 25 jan 2023, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

salmonyappi schreef: 25 jan 2023, 18:41 Ook nu valt me weer op dat de meesten alleen de negatieve punten benadrukken, terwijl AZ gewoon prima (goed genoeg voor een uitwedstrijd) speelt. We hoeven het spel niet te maken, maar doen het wel.
Gewoon een prima eerste helft.
Beste salmon. Ik denk dat iemand jou de psyche van een mens eens moet uitleggen. Iedereen is zenuwachtig en zit op het puntje van zijn of haar stoel, door die angst en het fanatisme en de pute wil om te winnen ben je extra kritisch op wat er verkeerd gaat. Dat is hoe de mens werkt en niet alleen in het voetbal.

Pas als we gerust zijn kunnen we wat realistischer kijken naar wat er gebeurd is. Hoe zie je het hier anders voor je? Dat men iedere goede pass gaat benoemen? Iedere goede aanval die mis gaat ondanks onze zware teleurstelling toch even de hemel prijzen?

Zo werkt het gewoon niet, maar dat komt door de spanning. Laat mensen lekker even uitrazen, je weet dit inmiddels al jaren en komt telkens terug in het wedstrijdtopic.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 25 jan 2023, 18:41 Ook nu valt me weer op dat de meesten alleen de negatieve punten benadrukken, terwijl AZ gewoon prima (goed genoeg voor een uitwedstrijd) speelt. We hoeven het spel niet te maken, maar doen het wel.
Gewoon een prima eerste helft.
Eens en oneens :wink:

We mogen wel eens wat meer positieve dingen benadrukken, zeker, maar het spel verliep wel een beetje moeizaam.
Odgaard, Pavlidis en Sugawara verdienen in ieder geval zonder meer een pluim de eerste helft.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 25 jan 2023, 18:49 Beste salmon. Ik denk dat iemand jou de psyche van een mens eens moet uitleggen. Iedereen is zenuwachtig en zit op het puntje van zijn of haar stoel, door die angst en het fanatisme en de pute wil om te winnen ben je extra kritisch op wat er verkeerd gaat. Dat is hoe de mens werkt en niet alleen in het voetbal.

Pas als we gerust zijn kunnen we wat realistischer kijken naar wat er gebeurd is. Hoe zie je het hier anders voor je? Dat men iedere goede pass gaat benoemen? Iedere goede aanval die mis gaat ondanks onze zware teleurstelling toch even de hemel prijzen?

Zo werkt het gewoon niet, maar dat komt door de spanning. Laat mensen lekker even uitrazen, je weet dit inmiddels al jaren en komt telkens terug in het wedstrijdtopic.
I know. Ook ik ben zenuwachtig, maar zie dan gek genoeg tot mojn geruststelling dat het eigenlijk best goed loopt. Het is maar net wat je wil zien. Niet ieders psyche is hetzelfde.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

The Friar schreef: 25 jan 2023, 18:41 Een hoger doelsaldo zou zeker werken in het voordeel.
Ik teken voor de 0-1. : :wink:
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Iedere corner en vrije trap richting het strafschopgebied van GAE komt weerbij onze laatste man uit, wat irritant
Gebruikersavatar
WatIsHetTochFijn
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 jan 2023, 15:54

Wat hebben we toch een fantastische spits he? Prikt er ook vandaag weer een mooie goal in (en bijna direct daarna nog eentje).

Ik weet dat zijn vertrek vrijwel onvermijdelijk is, maar ik hoop echt dat hij nog een seizoen blijft!

Vind overigens dat we best aardig spelen hoor. Eens kijken of we dat ook vol kunnen houden als GAE opportunistischer gaat spelen...
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

opvallend dat Vanheusden en Hatzidiakos hebben omgewisseld tov vorige wedstrijd
we can come an end
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Het zou leuk zijn als we eens een keer een fijne actie zien van Mihailovic.
Seizoenkaarthouder
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Een keeper die een bal vangt?

Zag ik dat nou goed?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Dat bedoel ik 😊
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

lowietje schreef: 25 jan 2023, 19:02 Het zou leuk zijn als we eens een keer een fijne actie zien van Mihailovic.
Je wordt op je wenken bediend.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Zo zat ik er even naast, kleurloos
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wat speelt Pavlidis deze tegenstanders toch meesterlijk uit en mooi deze laag bij de grondse kopgoal
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Mihailovic kan het blijkbaar ook met het hoofd!

En van wie kwam de HOGE voorzet wederom? en wie deed het voorbereidende werk? :twisted:
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 25 jan 2023, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
WatIsHetTochFijn
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 jan 2023, 15:54

lowietje schreef: 25 jan 2023, 19:02 Het zou leuk zijn als we eens een keer een fijne actie zien van Mihailovic.
Onorthodoxe, maar zeer effectieve actie. Mooi doelpunt.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Jezus die pavlidis weer met een wereldactie. Ongekend.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Zij zitter er bovenop prima, allemaal en achterin erg rustig, prima keeper, zelfs hatzie goede pot, tot nu toe ...
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zinho lijkt soms wel een middenvelder :-)
we can come an end
Plaats reactie