AZ-FC Volendam (zo 30 okt, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 30 okt 2022, 16:52 Verhulst.....
Wat kan je hem nou verwijten bij die goal? Die voorzet mag nooit komen en Veerman werd volledig genegeerd. En Veerman scoort van 30 cm van de goal. Hobie speelde een verdienstelijke pot!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Peer viel gewoon goed in. Bracht wat rust, al kon dat snel in vergelijking met Sugawara die er vandaag bar weinig van bakte. Het was onnodig spannend door het missen van de eerste kans door Odgaard en daarna de snelle rode kaart maar het tiental heeft gevochten voor wat het waard was en de Molenaartribune deed zowaar ook weer eens mee. 💪
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 30 okt 2022, 19:13 Wat kan je hem nou verwijten bij die goal? Die voorzet mag nooit komen en Veerman werd volledig genegeerd. En Veerman scoort van 30 cm van de goal. Hobie speelde een verdienstelijke pot!
Hobie had meerdere goede reddingen vandaag. Heb er vier geteld. Tegengoal heb ik nog niet terug gezien maar in het stadion leek die gewoon goed en hard ingeschoten. Begon dat tegendoelpunt bij een misverstand tussen Kerkez en Karlsson?
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

differentcook schreef: 30 okt 2022, 16:32 Felheid is weer terug. Of is het alleen ter compensatie van het spelen met 10 man?
Nee hoor. Ze begonnen elf ook al feller dan de laatste wedstrijden.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 30 okt 2022, 19:19 Hobie had meerdere goede reddingen vandaag. Heb er vier geteld. Tegengoal heb ik nog niet terug gezien maar in het stadion leek die gewoon goed en hard ingeschoten. Begon dat tegendoelpunt bij een misverstand tussen Kerkez en Karlsson?
Moet ik terugkijken, weet ik niet.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 30 okt 2022, 19:22 Moet ik terugkijken, weet ik niet.
Net teruggekeken. Karlsson liet zich erg makkelijk aftroeven op een bal die van Kerkez naar hem toe kwam. Ik vond Verhulst hier weinig aan te rekenen (niet dat jij dat zei maar sommige andere forummers wel).
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 30 okt 2022, 18:43 Je kan de overige 10 niet de schuld geven van de actie van Dani.
Het is een teamprestatie.
Als ze winnen, maar ook als ze verliezen
Als het goed gaat, maar ook als het fout gaat.

Rood is natuurlijk een persoonlijke fout van Dani. De tegengoal daarentegen niet.

Je wint ternauwernood met 2-1 thuis tegen de hekkensluiter terwijl je een paar wedstrijden terug ajax nog van de mat tikte. Blij met de punten en dat de fouten hersteld zijn. Maar het is niet alsof dit een foutloze simpele overwinning was (en dat had het wel moeten zijn).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Denniz schreef: 30 okt 2022, 16:01 Kaarten tellen toch niet Europees?
Nee, rode kaarten uit de Eredivisie tellen alleen voor de Nederlandse competities (Eredivisie, beker, play-offs).
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 30 okt 2022, 21:54
Rood is natuurlijk een persoonlijke fout van Dani. De tegengoal daarentegen niet.
Ik vond zijn rol anders wel bedenkelijk bij die 2-1. Hij was nergens te bekennen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Heerlijke spannende wedstrijd, het stadion kolkte van spanning en sfeer en dat tegen Volendam.

Het had natuurlijk 7-0 moet worden als die eerste kans er in was gegaan had je geen rood gehad en had dit zwakke Volendam opgerold.

Ik denk dat ik toch liever deze spanning heb dan zo walk over met 7-0 (al lijkt mij dat ook erg leuk :lol:)

Reijnders wat was je goed =D>

Odgaard wat een kracht =D>

De rest :bow: geknokt en overwonnen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

sister of mercy schreef: 30 okt 2022, 17:57 Elke week weer een nieuw dieptepunt. Nu weer weggespeeld worden door de hekkensluiter. Hmmmm🤔🤔........ Wanneer heb ik dat eerder gezien? O ja vorig seizoen.
Weggespeeld worden door de hekkensluiter? Welke wedstrijd heb jij gekeken? Die gasten hebben met 11 tegen 10 twee kansen gehad, dat waren die goal en een schot van afstand. Verder had AZ het gewoon onder controle en scoor je misschien nog wel de 3-1 met Pavlidis.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Langedijk schreef: 30 okt 2022, 22:53 Ik vond zijn rol anders wel bedenkelijk bij die 2-1. Hij was nergens te bekennen.
:lol: :lol:
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Forza AZ schreef: 30 okt 2022, 22:25 Nee, rode kaarten uit de Eredivisie tellen alleen voor de Nederlandse competities (Eredivisie, beker, play-offs).
Volgens mij, uitzonderlijk dat wel, is er een mogelijkheid dat er een schorsing volgt van een termijn als de ernst van de overtreding heel groot is ipv een aantal wedstrijden, volgens mij neemt een FIFA en/of UEFA dergelijke schorsingen dan mogelijk wel over.
____________
Hoc est nihil
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Grifo schreef: 31 okt 2022, 12:09 Volgens mij, uitzonderlijk dat wel, is er een mogelijkheid dat er een schorsing volgt van een termijn als de ernst van de overtreding heel groot is ipv een aantal wedstrijden, volgens mij neemt een FIFA en/of UEFA dergelijke schorsingen dan mogelijk wel over.
Dat is dan bij doping of matchfixing o.i.d. neem ik aan? Niet bij een huis tuin en keuken rode kaart.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZuid-Scharwoude schreef: 31 okt 2022, 17:43 Dat is dan bij doping of matchfixing o.i.d. neem ik aan? Niet bij een huis tuin en keuken rode kaart.
Het is een poging waard :lol:
Plaats reactie