AZ-NEC (do 1 sep, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De Rode Baron schreef: 01 sep 2022, 15:22 Kijk, dat soort onderbouwingen van een groentje hier, daar hou ik wel van.
Join the club.
Je bent fan van inhoudsloze kretologie?

Niet om de voorgaande forunmerd af te kraken hoor, maar hier staat nou niet echt een uitgebreid goed onderbouwt argument (hoeft ook niet, maar laten we dingen niet anders maken dan ze zijn).

OT:

Dekker voor BMI, en een hele jonge bank zonder BMI/Vanheusden/Karlsson/Bazoer. De ziekenboeg neemt toe, maar ik hoop dat Dekker positief gaat mogen opvallen!
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Maxim Dekker in de basis. Ik ben benieuwd. Nec heeft geen echte spits dus dat scheelt wel voor hem. Of die moeten ze gisteren gehaald hebben?
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Mees de Wit wordt dus niet gezien als alternatief voor links centraal achterin. Niet zo multifunctioneel in de ogen van Jansen als dat het werd verkocht eerder. Weten we dat ook weer.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Wel leuk om Dekker te zien, jongen verdient het ook wel. Alleen had Sugawara het inmiddels ook verdient.

Anders had Witry prima centraal kunnen spelen.

Volgens mij moet Sugawara van Jansen zich terug in het elftal knokken, dus blijkbaar moet Hatzidiakos eerst keer op keer op keer falen voordat Sugawara in de basis mag beginnen. Zo werkt dat bij Jansen hea, “als het kalf verdonken is dempt men de put.”
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Maxhuijp schreef: 01 sep 2022, 16:43 Maxim Dekker in de basis. Ik ben benieuwd. Nec heeft geen echte spits dus dat scheelt wel voor hem. Of die moeten ze gisteren gehaald hebben?
Ze hebben een spits gehaald, Landry Dimata. Die zit al op de bank
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Maxhuijp schreef: 01 sep 2022, 16:43 Maxim Dekker in de basis. Ik ben benieuwd. Nec heeft geen echte spits dus dat scheelt wel voor hem. Of die moeten ze gisteren gehaald hebben?
Ze hebben Landy Dimata gehuurd op de 30e.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Heb wel vertrouwen in Maxim Dekker, (op grond van wat hij eerder liet zien in de KKD).
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wel fijn dat er 2 x per week een wedstrijd van AZ1 is! :)
we can come an end
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Nu oppassen dat Tanane niet De Wit een tweede gele kaart probeert aan te smeren.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

pAZcal schreef: 01 sep 2022, 16:25 Wat een dooddoener. Dat kan helemaal wel. Gewoon een kwestie van doen. Dat is gewoon een keuze. Een keuze voor attractiever voetbal.
Je hebt gelijk. Lompe schopper.


"Kom aan boyss" schreeuwt ie nog na een achterlijke schoffel. Hoeveel nog tot schorsing?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

jammer dat Cillessen kan keepen
we can come an end
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Evjen is echt al weken lang een buffel in het terug veroveren van de bal. Je ziet hem echt volle bak sprinten. Goede ontwikkeling
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Wel mooi dat Van Brederode lef heeft om acties op te zoeken =D>
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Evjen blijft sleuren in de wedstrijden, heeft zich echt in de basis gespeeld =D>
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Een goede 1e helft van AZ gezien.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

RoycosoepieAZ schreef: 01 sep 2022, 18:39 Wel mooi dat Van Brederode lef heeft om acties op te zoeken =D>
Jammer dat hij telkens net een beetje tekort komt, als hij kan groeien dan kunnen er mooie dingen komen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Maxhuijp schreef: 01 sep 2022, 18:39 Evjen is echt al weken lang een buffel in het terug veroveren van de bal. Je ziet hem echt volle bak sprinten. Goede ontwikkeling
Dit doet hij al drie jaar als je goed op hem let, niks nieuws. Maar zeker een groot pluspunt
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

RoycosoepieAZ schreef: 01 sep 2022, 18:34 Nu oppassen dat Tanane niet De Wit een tweede gele kaart probeert aan te smeren.
Hopen dat de Wit zichzelf geen tweede gele kaart aansmeert. Als er goede alternatieven waren zou ik hem er snel uit halen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Er komen echt te weinig aanvallende intenties en spelversnellingen vanuit ons middenveld en Evjen, ik snap ook niet dat Reijnders bijna niet meer op goal schiet. Nu was hij ook een paar keer in kansrijke posities en dan gaat die bal weer breed, tegen Cambuur in de slotfase had hij hem ook een paar keer van net buiten de zestien. Wat is dit? We waren het er toch over eens dat hij de man met het afstandschot was??
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Waarom loopt er niemand door op Cillessen? Echt nul voetbalintelligentie. Hij slaat werkelijk ieder schot opzij
Plaats reactie