Oefenwedstrijden 2022/23

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Grapje terzijde: de corner ontstaat al doordat iemand moet oplossen dat Hatzidiakos zijn man laat lopen, vervolgens bij de corner is het wederom Hatzidiakos die mis zit.

Voor zover mensen dus de verdediging opwerpen (ha) dat onze verdediging problemen heeft : terecht.

Hopelijk komt Vanheusden binnen en laat die snel wat anders zien dan Hatzidiakos (die hopelijk in Griekenland achter blijft om met AEK te praten ofzo).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Mousa Sidi schreef: 09 jul 2022, 18:23 Hoe onnozel die Beukema steeds verdedigd bij een hoekschop. Dat zou de verdedigende kopper moeten zijn, maar hij let nooit op de bal, alleen maar aan het duwen met zijn tegenstander. Snap daar niets van. Misschien strategie bij AZ ......
Tis toch echt de man van hatzidiakos die scoort. Die staat weer naar t gras te kijken ipv naar de bal...

Beukema stond bij Sokratis, en probeert die bal nog te blokken met n uiterste poging.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

SimonPoulsen schreef: 09 jul 2022, 18:29 Tis toch echt de man van hatzidiakos die scoort. Die staat weer naar t gras te kijken ipv naar de bal...

Beukema stond bij Sokratis, en probeert die bal nog te blokken met n uiterste poging.
Die Hatzidiakos maak ik mij niet meer druk om, kan niks. Beukema zou in het eigen strafschopgebied samen met de keeper moeten domineren. Helaas zie ik hem veel te vaak 'vechten' met een tegenstander. Dan let je niet op de voorzet. Laat dat vechten aan de mindere koppers over zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Tjee, dit is het spel waar we ons het afgesloten seizoen aan hebben zitten te ergeren.
Povere verdediging, weinig creativiteit op het middenveld en een aanval die er niet aan te pas komt.
Niet veel veranderd, wachten maar totdat Odgaard en Karlsson erbij zitten, dat moet toch het AZ sausje worden (hoop ik).
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Rode Baron schreef: 09 jul 2022, 18:39 Tjee, dit is het spel waar we ons het afgesloten seizoen aan hebben zitten te ergeren.
Povere verdediging, weinig creativiteit op het middenveld en een aanval die er niet aan te pas komt.
Niet veel veranderd, wachten maar totdat Odgaard en Karlsson erbij zitten, dat moet toch het AZ sausje worden.
Ja zonder Odgaard en karlsson (en Clasie & Yuki) is dat eigenlijk vrij logisch. Met DeWit, Evjen, Lahdo kom je zeker tegen n sterke ploeg als Olympiakos tot weinig kansen.

Ik vraag me sws af wat AZ nou met Evjen wil. Gewoon verkopen/verhuren met otk en Cordoba halen.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Wat een saaie pot dit.. Maar goed, is ook een beetje het B-elftal nu
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

072 schreef: 09 jul 2022, 18:50 Wat een saaie pot dit.. Maar goed, is ook een beetje het B-elftal nu
Echt een B-elftal kan je dit niet noemen aan de hand wat AZ ter beschikking heeft.
Veel echte kwaliteit is er gewoon (nog) niet bij gekomen en zie wat er op de bank zit daar wordt je niet vrolijk van.

Deze wedstrijd geeft de burger nog niet bepaald.. moed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Jansen had een ding goed kunnen doen en dat is Wijndal minuten laten maken... al is het alleen maar om die arrogante club een beetje te pesten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zaten een paar fraaie reddingen van Verhulst bij
we can come an end
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

De Rode Baron schreef: 09 jul 2022, 19:05 Echt een B-elftal kan je dit niet noemen aan de hand wat AZ ter beschikking heeft.
Veel echte kwaliteit is er gewoon (nog) niet bij gekomen en zie wat er op de bank zit daar wordt je niet vrolijk van.

Deze wedstrijd geeft de burger nog niet bepaald.. moed
Jesper, Clasie, Yuki & BMI (beter dan Hatzi op links) speelde niet, en Odgaard kwam pas later. Hoop dat dat nog verschil gaat maken. Maar inderdaad, tot nu toe wordt ik er nog niet erg enthousiast van. Hoop dat we Verhulst meer gaan zien, verdiend het imo echt niet om altijd op de bank te zitten.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

072 schreef: 09 jul 2022, 19:26 Jesper, Clasie, Yuki & BMI (beter dan Hatzi op links) speelde niet, en Odgaard kwam pas later. Hoop dat dat nog verschil gaat maken. Maar inderdaad, tot nu toe wordt ik er nog niet erg enthousiast van. Hoop dat we Verhulst meer gaan zien, verdiend het imo echt niet om altijd op de bank te zitten.
Als we al gaan roepen om Yuki, Indi en Clasie is er iets goed fout.

Achterin hoop ik op dat die Vanheusden er nog bij kan komen en op het middenveld een creatieve speler die de aanval een beetje kan sturen.
Die Pavlidis staat helemaal geïsoleerd, volgens mij heeft hij geen een bruikbare bal gehad !
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 09 jul 2022, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

De Rode Baron schreef: 09 jul 2022, 19:29 Als we al gaan roepen om Yuki, Indi en Clasie is er iets goed fout
Alle 3 beter dan wat er nu in stond.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ach, een oefenpotje tijdens een trainingskamp, ik zou er niet te veel conclusies aan verbinden. En doe je dat wel is 1-0 verlies tegen Olympiakos zo gek nog niet 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Heb maar de laatste 15 minuten gedacht dat ik naar voetbal heb zitten kijken na het invallen van de jeugdspelers. Wat een verademing hoe snel zij over het veld bewegen ipv bv een Pavlidis
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Hopelijk is deze wedstrijd geen voorbode voor het nieuwe seizoen. Spelers als Hatzidiakos, D. de Wit en Witry is wel klaar nu. Middel, middelmaat. Gaat Jansen nu weer met deze jongens de competitie in?! Weer dat tikkie breed of terug voetbal?! Probeer nu eens wat nieuws met Fedde de Jong op rechts back bijvoorbeeld. Probeer Maxim Dekker achterin, kan niet slechter dan die Griek, met de kanttekening dat een nieuwe CV echt nodig is. Zet Odgaard of Reijnders eens op 10 ipv die beperkte de Wit. Ga eens wat creativiteit voorin proberen met van Brederode en Barasi. Lachen om die tekst op AZ site ' AZ verliest nipt van Olympiakos'. Moet toch echt zijn 'AZ verliest kansloos van Olympiakos'!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Mousa Sidi schreef: 10 jul 2022, 10:29 Hopelijk is deze wedstrijd geen voorbode voor het nieuwe seizoen. Spelers als Hatzidiakos, D. de Wit en Witry is wel klaar nu. Middel, middelmaat. Gaat Jansen nu weer met deze jongens de competitie in?! Weer dat tikkie breed of terug voetbal?! Probeer nu eens wat nieuws met Fedde de Jong op rechts back bijvoorbeeld. Probeer Maxim Dekker achterin, kan niet slechter dan die Griek, met de kanttekening dat een nieuwe CV echt nodig is. Zet Odgaard of Reijnders eens op 10 ipv die beperkte de Wit. Ga eens wat creativiteit voorin proberen met van Brederode en Barasi. Lachen om die tekst op AZ site ' AZ verliest nipt van Olympiakos'. Moet toch echt zijn 'AZ verliest kansloos van Olympiakos'!
Het is beide waar. Het is kansloos, maar ook nipt. Verder eens hoor. Maar ik ben bang dat er niet veel verandert als je the usual suspects laat staan…..Sterker: ik verdenk Jansen er nog steeds van dat ie een uiters smal arsenaal aan vakkennis heeft, en weinig verfrissende creativiteit, dus het ligt niet alleen aan de spelers. Je ziet exact dezelfde (nutteloze en repetatieve) patronen als vorig seizoen, en dan nu met een aantal andere spelers. Maar die discussie voeren we al zolang hij aan het roer staat.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Van Brederode toont veel potentie
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 10 jul 2022, 11:17 Van Brederode toont veel potentie
Dat viel mij ook op. En Barasi vind ik ook een leuke speler.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Barasi en Brederode (en ook het samenspel) tussen die twee zijn inderdaad de opstekers tot nu toe.

Maar laten we ze aub niet teveel druk op leggen zoals vorig jaar toch wel n beetje met Poku is gebeurd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAZcal schreef: 10 jul 2022, 11:55 Dat viel mij ook op. En Barasi vind ik ook een leuke speler.
Barasi vond ik tegen Olympiakos niet zo super
we can come an end
Plaats reactie