AZ-Vitesse (zo 29 mei, 14.30u, play-offs)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Overigens naar aanleiding van de 'fluiten' - discussie:
Zag ik nou een paar Vitesse supporters een van hun spandoeken ondersteboven hangen op een gegeven moment?
Dat is dan weer een andere manier van je ontevredenheid tonen :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

differentcook schreef: 29 mei 2022, 14:07 10 10 10
Dat zoontje wordt een AZ fan
Hij neigt helaas nog steeds naar ajax (tja, kleine kinderen <--> successupporters), maar hopelijk heeft deze wedstrijd hem een klein zetje richting AZ kunnen helpen :D
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Toch wel leuk die play offs, lekker toetje van het seizoen.

Heerenveen en Vitesse speelden allebei thuis voor een goed gevoel en mooi afscheid van het seizoen voor eigen publiek. Ze stegen in die wedstrijden echt boven zichzelf uit. Maar AZ was in die wedstrijden niet echt de mindere.

Maar thuis was AZ echt de betere in beide wedstrijden. Deze wedstrijd tegen Vitesse was een halve galavoorstelling, echt genoten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef: 29 mei 2022, 16:54 Gefeliciteerd allemaal met 10 extra wedstrijden op zondagavond 20 u.
O ja, naast Langedijk hebben we mopperkont MO7 ook nog 😉.
Dus je had liever gehad dat ze hadden verloren en naast miljoenen hadden gegrepen?
Vreemde soorten supporters heb je toch.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

DeZuivelDuivel schreef: 29 mei 2022, 17:01 Overigens naar aanleiding van de 'fluiten' - discussie:
Zag ik nou een paar Vitesse supporters een van hun spandoeken ondersteboven hangen op een gegeven moment?
Dat is dan weer een andere manier van je ontevredenheid tonen :lol:
Ja, klopt. Behoorlijke dosis zelfspot en humor. Goede interactie met de vakken naast het uitvak soms. :lol:
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 29 mei 2022, 17:01 Overigens naar aanleiding van de 'fluiten' - discussie:
Zag ik nou een paar Vitesse supporters een van hun spandoeken ondersteboven hangen op een gegeven moment?
Dat is dan weer een andere manier van je ontevredenheid tonen :lol:
Dat ging zelfs in twee fases. Er hingen eerst 2 spandoeken: "Together" en "for Europe". Die laatste ging na de 4-0 naar beneden en werd even later ondersteboven gehangen. Niet veel later ging die er weer helemaal af en daarna werd het "Together" spandoek nog ondersteboven gehangen. :lol:
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

AZuid-Scharwoude schreef: 29 mei 2022, 17:26 Ja, klopt. Behoorlijke dosis zelfspot en humor. Goede interactie met de vakken naast het uitvak soms. :lol:
Het is duidelijk dat Europees voetbal voor hun een leuk extraatje is terwijl voor AZ en de supporters een bittere teleurstelling als het niet gehaald wordt.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 29 mei 2022, 15:35 Chagrijn.😉

De hele wedstrijd heb ik je niet gehoord, want het ging zowaar eens goed.
Ik heb ook niks gezien want ik had andere dingen te doen

Maar hartstikke leuk verder, 18 extra wedstrijden om de finale van een derderangs toernooi te halen.

Dat gaat weer ten koste van de competitie
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 29 mei 2022, 18:26 Ik heb ook niks gezien want ik had andere dingen te doen

Maar hartstikke leuk verder, 18 extra wedstrijden om de finale van een derderangs toernooi te halen.

Dat gaat weer ten koste van de competitie
Inderdaad, ben het een keer eens met je
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 29 mei 2022, 18:26 Ik heb ook niks gezien want ik had andere dingen te doen

Maar hartstikke leuk verder, 18 extra wedstrijden om de finale van een derderangs toernooi te halen.

Dat gaat weer ten koste van de competitie
In dat derderangs toernooi zijn zat geld en punten te verdienen
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Forza AZ schreef: 29 mei 2022, 17:40 Dat ging zelfs in twee fases. Er hingen eerst 2 spandoeken: "Together" en "for Europe". Die laatste ging na de 4-0 naar beneden en werd even later ondersteboven gehangen. Niet veel later ging die er weer helemaal af en daarna werd het "Together" spandoek nog ondersteboven gehangen. :lol:
Het "wij gaan Europa in" na de 5-1 was toch ook wel grappig.
Cetero censeo birrum bibendum esse
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Heerlijke pot voetbal gezien. Clasie en Kerkez heerlijk fel en voetvallend sterk.Echt wat deze ploeg nodig had. M'n dochter was mee en die heeft voor het eerst een pitch invasion gezien. Maakte indruk, net als de hele wedstrijd ervoor. :D

(behalve dan die paar sneue figuren doe dachten het uitvak te moeten uitdagen...dat je meer daar mee bezig bent dan met je eigen feestje feestje vieren...#zielig
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 29 mei 2022, 18:32 Het "wij gaan Europa in" na de 5-1 was toch ook wel grappig.
Ze zongen trouwens “zij gaan Europa in”, nog leuker 😂
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 29 mei 2022, 18:29 Inderdaad, ben het een keer eens met je
Je had liever gezien dat ze hadden verloren?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Langedijk schreef: 29 mei 2022, 18:26 Ik heb ook niks gezien want ik had andere dingen te doen

Maar hartstikke leuk verder, 18 extra wedstrijden om de finale van een derderangs toernooi te halen.

Dat gaat weer ten koste van de competitie
Echt kut inderdaad dat Europese voetbal. Hoop dat we volgende jaar gewoon lekker 9e worden zodat we dat nooit meer hoeven te doen.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 29 mei 2022, 19:30 Je had liever gezien dat ze hadden verloren?
Ik denk het niet. Voor de uitstraling van de club naar sommigen (zoals aan te trekken spelers) is Europees voetbal van belang
we can come an end
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

072 schreef: 29 mei 2022, 19:35 Echt kut inderdaad dat Europese voetbal. Hoop dat we volgende jaar gewoon lekker 9e worden zodat we dat nooit meer hoeven te doen.
Dan is het ook weer niet goed voor de beroepsjankerds op het forum.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

DeZuivelDuivel schreef: 29 mei 2022, 18:30 In dat derderangs toernooi zijn zat geld en punten te verdienen
Plus de nodige ervaring en dat het bij het aantrekken van nieuwe spelers meer aantrekkingskracht heeft dan geen Europees voetbal.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Langedijk schreef: 29 mei 2022, 18:26 Ik heb ook niks gezien want ik had andere dingen te doen
Ja, hoe is het eigenlijk met de hond die je pas geleden hebt aangeschaft om mee te kunnen wandelen tijdens de wedstrijden? :wink:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

21 juli weer de eerste wedstrijd voor het echie (2e ronde Conference League), loting is op 14 juni.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie