sc Heerenveen-AZ (do 19 mei, 18.45u, play-offs)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik kom iedereen die nu nog/weer verbaasd is even uitlachen. Je had ondertussen echt beter moeten weten.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZ heeft er nog al het vertrouwen in omdat het een wedstrijd over 180 minuten is.

DIT IS PRECIES WAAR HET WEER FOUT GAAT, deze: “Oh het komt wel goed instelling”
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Als Clasie gewoon had verdedigd en niet IN het strafschopgebied op 2 meter gaat wachten tot die gast gaat schieten. Schande.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik stap in de auto met een 1-2 voorsprong en ja hoor……. 5 minuten later 3-2.
Dit is de 6e keer in 7 wedstrijden, dus kan je niet meer van pech spreken, en is het structureel (al veel vaker dan de laatste 7 wedstrijden…..) en dus reken ik dit Jansen echt aan.
Ik hoor de mede-forummerts alweer brullen “hoe kan je hier Jansen nou de schuld van geven” maar als iets zó vaak gebeurt mag je dat gerust zeggen. Het is al een AZ-ziekte sinds 5-5-5 en we komen er niet meer van af…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Clasie ga maar lekker op drie meter met je handen op je rug staan, lulhannes. Geef toch gvd druk op die bal.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AlkmaarForever schreef: 19 mei 2022, 18:41 Ik zou ze de hele 121 km. laten lopen.
met de veerboot Stavoren-Enkhuizen , kun je het met ¬95 km lopen doen
Laatst gewijzigd door differentcook op 19 mei 2022, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Wildcat schreef: 19 mei 2022, 18:44 Treurig clubje hebben we eigenlijk ook. Waar maak je dit mee?

Het is Heerenveen gegund, veel mooiere club, mooier publiek wat er de hele wedstrijd achter staat met een normale fanatieke aanhang wat hoorbaar is. Wij hebben een stel 14 jarige in onze fanatieke aanhang staat zonder baard in de keel die weinig sfeer/support brengen
Nergens dat maakt het leven van een AZ supporter zo speciaal :lol: . Wij hebben een mooier stadion en je kan natuurlijk zelf ook tussen de harde kern gaan staan om de bastonen te zingen :wink:
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 19 mei 2022, 18:47met de veerboot Stavoren-Enkhuizen , kun je het met ¬95 km lopen doen
Veel te kort. :lol:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 19 mei 2022, 18:44 Treurig clubje hebben we eigenlijk ook. Waar maak je dit mee?

Het is Heerenveen gegund, veel mooiere club, mooier publiek wat er de hele wedstrijd achter staat met een normale fanatieke aanhang wat hoorbaar is. Wij hebben een stel 14 jarige in onze fanatieke aanhang staat zonder baard in de keel die weinig sfeer/support brengen
ja, weinig tegenin te brengen wbt die aanhang
we can come an end
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Enkele maanden gezegd dat AZ een structureel probleem heeft en als je een trainer hebt die die zijn team niet op de rit kan zetten en het helemaal niet meer weet, dan krijg je dit.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Az564 schreef: 19 mei 2022, 18:47de harde kern
Die hebben we niet.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ze moeten minimaal de helft van deze selectie + trainer + TD + ED wegtrappen. Wat een schande die figuren.

Hoe die Witry ook weer inviel, dat gaat helemaal nergens over. Onvoorstelbaar om dat soort kneuzen uit het buitenland te halen.

Zelden een slechtere tegenstander dan Heerenveen gezien. Maar een beetje opportunisme is voldoende om deze verzameling amateurs omver te blazen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Amin Sarr was een winter aankoop en is een multifunctionele snelle aanvaller met een beslissende actie. Wij kregen Sowah. :roll:
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 19 mei 2022, 18:46 Ik stap in de auto met een 1-2 voorsprong en ja hoor……. 5 minuten later 3-2.
Dit is de 6e keer in 7 wedstrijden, dus kan je niet meer van pech spreken, en is het structureel (al veel vaker dan de laatste 7 wedstrijden…..) en dus reken ik dit Jansen echt aan.
Ik hoor de mede-forummerts alweer brullen “hoe kan je hier Jansen nou de schuld van geven” maar als iets zó vaak gebeurt mag je dat gerust zeggen. Het is al een AZ-ziekte sinds 5-5-5 en we komen er niet meer van af…….
Onder Slot was dit ook al zo.

Tien minuten voor tijd met één doelpunt voorsprong en telkens gaat het licht uit.

Dan is er mentaal iets goed mis.

Met nog twee, drie dagen heeft een trainerswissel eigenlijk geen zin maar je moet wat. Zet Martin voor de groep.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

AlkmaarForever schreef: 19 mei 2022, 18:50 Die hebben we niet.
Weken delen kern dan, die kort op de trommel staan. :lol:
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Lachen of janken, ik weet het niet meer. Kerkez was de beste.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 19 mei 2022, 18:46 Ik stap in de auto met een 1-2 voorsprong en ja hoor……. 5 minuten later 3-2.
Dit is de 6e keer in 7 wedstrijden, dus kan je niet meer van pech spreken, en is het structureel (al veel vaker dan de laatste 7 wedstrijden…..) en dus reken ik dit Jansen echt aan.
Ik hoor de mede-forummerts alweer brullen “hoe kan je hier Jansen nou de schuld van geven” maar als iets zó vaak gebeurt mag je dat gerust zeggen. Het is al een AZ-ziekte sinds 5-5-5 en we komen er niet meer van af…….
Je zou misschien wel van structureel kunnen spreken, maar de link naar Jansen volgt niet direct uit dit gegeven
we can come an end
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Wildcat schreef: 19 mei 2022, 18:44 Treurig clubje hebben we eigenlijk ook. Waar maak je dit mee?

Het is Heerenveen gegund, veel mooiere club, mooier publiek wat er de hele wedstrijd achter staat met een normale fanatieke aanhang wat hoorbaar is. Wij hebben een stel 14 jarige in onze fanatieke aanhang staat zonder baard in de keel die weinig sfeer/support brengen
Ach, die doen tenminste nog een beetje hun best. Beter dan het bioscoop/klappertjes publiek dat 10 min voor tijd weggaat zodat ze op tijd bij de auto kunnen zijn.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

differentcook schreef: 19 mei 2022, 18:49 ja, weinig tegenin te brengen wbt die aanhang
Je hoeft t niet van die harde kern af te laten hangen. Je kan ook zelf je scheur opentrekken. Ik ben zowat de enige die enig lawaai maakt in vak Z
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

kuifje schreef: 19 mei 2022, 18:51 Zet Martin voor de groep.
Ja, met die hoed en een varkensneus gaat hij een ommekeer brengen! :D
we can come an end
Plaats reactie