FC Utrecht-AZ (wo 11 mei, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZA'dam schreef: 11 mei 2022, 20:49 Tot aan Twente thuis waren ze 14 wedstrijden ongeslagen, met overwinningen op ajax, Feyenoord en PSV. Sindsdien is er geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld. Zoals de start van de competitie dramatisch was, zo was ook het eind een drama.
Zoals de zaken er nu voor staan ben je in de play offs gewoon een figurant, gedoemd om er na het eerste tweeluik uit te liggen.
Eerst de uitschakeling tegen Bodo Blimt en daarna het zure verlies tegen Twente. Dat is de sleutelwedstrijd van dit matige seizoen geworden. Matige resultaten resulteert in een matige eindklassering. De grote bekken van onze directie zijn niks waard gebleken.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

De Rode Baron schreef: 11 mei 2022, 20:58 Absoluut niet mee eens. Het heeft echt een hele slechte selectie rondlopen.
Spelers die nu de kar moeten trekken (Midtsjo, Wijndal) waren voorheen de waterdragers voor de sterkhouders die vertrokken zijn
Je ziet nu dat ze in alles willen forceren
Nogmaals: doorselecteren nodig, versterkingen welkom maar er staat gewoon een trainer voor de groep met wie de chemie is uitgewerkt. Daarom zou hij nog vóór de play offs weg moeten, tenminste, als je die play offs ziet als een serieuze kans om alsnog Europees voetbal te halen.
Ik vrees echter dat Huiberts en Eenhoorn hem met die play offs nog een laatste kans gunnen waarin we echter met het schijtbakkenvoetbal van de laatste weken (maanden) volstrekt kansloos zullen zijn.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Van alle wedstrijden in alle competities dit seizoen was nog geen 10% de moeite van het bekijken waard. Eigenlijk kom ik niet veel verder dan een stuk of drie. En het meest vervelende is dat je het gevoel hebt dat het naast de supporters eigenlijk niemand een hol interesseert.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

MO7 schreef: 11 mei 2022, 21:17 Van alle wedstrijden in alle competities dit seizoen was nog geen 10% de moeite van het bekijken waard. Eigenlijk kom ik niet veel verder dan een stuk of drie. En het meest vervelende is dat je het gevoel hebt dat het naast de supporters eigenlijk niemand een hol interesseert.
Ja, er waren seizoenen dat AZ het gespreksonderwerp was
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Hebben wij weer, een afscheid met een topsfeer ondanks een achterstand. (mooi en verdiend afscheid) Dat doelpunt zag je gewoon aankomen in zo sfeer.

Ga je met 3 aanvallers tegen 3 verdedigers de hoek in om tijd te rekken (ja de vorige keren werd nog geroepen maak dan een wedstrijd dood, maar dit is toch veel te lullig).

Lekker hoor dat tijd rekken, waardoor supporters nog meer opgefokt raakten en de partij die achter staat echt mega meer voordeel heeft aan zo schorsing, simpel inpompen en valt hij vanzelf wel een keer goed.

Gewoon klote maar AZ staat precies zo als ik voorspeld heb aan het begin. Play offs heb ik echt weinig zin in, geen geloof dat een ploeg die het haast laat liggen, makkelijker kan voetballen dan ploegen die al tijden geen kans hebben gehad en nu dus vrijuit kunnen voetballen.

Maar het ergste blijf ik vinden het overdreven gezeur en gejank, de verwendheid en het eisen van succes. Nee fantastisch is het niet, maar deze trent maakt de club en het draagvlak voor de club nog is kapot.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

FugAZi schreef: 11 mei 2022, 21:32 Hebben wij weer, een afscheid met een topsfeer ondanks een achterstand. (mooi en verdiend afscheid) Dat doelpunt zag je gewoon aankomen in zo sfeer.

Ga je met 3 aanvallers tegen 3 verdedigers de hoek in om tijd te rekken (ja de vorige keren werd nog geroepen maak dan een wedstrijd dood, maar dit is toch veel te lullig).

Lekker hoor dat tijd rekken, waardoor supporters nog meer opgefokt raakten en de partij die achter staat echt mega meer voordeel heeft aan zo schorsing, simpel inpompen en valt hij vanzelf wel een keer goed.

Gewoon klote maar AZ staat precies zo als ik voorspeld heb aan het begin. Play offs heb ik echt weinig zin in, geen geloof dat een ploeg die het haast laat liggen, makkelijker kan voetballen dan ploegen die al tijden geen kans hebben gehad en nu dus vrijuit kunnen voetballen.

Maar het ergste blijf ik vinden het overdreven gezeur en gejank, de verwendheid en het eisen van succes. Nee fantastisch is het niet, maar deze trent maakt de club en het draagvlak voor de club nog is kapot.
Ik heb het al vaker gezegd dit seizoen: het is gezeur en gejank vanwege het zwakke ongeïnspireerde voetbal, het steeds maar weer weggeven van een voorsprong in de laatste minuut, het keer op keer in dezelfde valkuil vallen en dus het herhaal-gedrag van een trainer die keer op keer dezelfde oplossing probeert met steeds hetzelfde resultaat en die elke week zegt dat dit er uit moet en niet meer kan. PROBEER DAN EENS WAT ANDERS.

Daar komt de frustratie en gezeur en gejank vandaan, en is zeker niet overdreven. Met strijd en passie ten onder is veel beter te verwerken dan de manier waarop het nu gebeurt.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ach houd toch op jongens met dat nergens op slaande gelul.
De club is er voor de supporters (tenzij het een speeltje van een of andere sjeik of mogul is).
Sommige mensen kunnen zich haast niet voorstellen dat er kritiek komt op het beleid of het spel als dat onder de maat is.
Dan zijn de supporters het opeens schuld als ze hun ongenoegen laten blijken.

Nee, nee en nog eens nee.
Bij iedere andere club had de trainer er al lang uitgelegen, het is enkel bij AZ waar er nooit zomaar consequenties volgen, niet voor spelers, niet voor trainers en niet voor beleidsbepalers en dat is ook precies waarom een deel van onze doorgebroken talenten gewoon compleet onderuit gaat bij een stap omhoog (het andere deel heeft gewoon de verkeerde soort club gekozen, neem Weghorst bij Wolfsburg en nu Weghorst bij Burnley als voorbeeld).

Als we nu gewoon uitgesproken hadden dat we een bouwjaar hadden en daarbij van tijd tot tijd onze jeugd daadwerkelijk voor de leeuwen hadden gegooid, dan was een deel van de supporters die juist achter het ontwikkelingsbeleid dat de club al jaren uit heeft gedragen staan, gewoon tevreden geweest. Ook dan had je 5e kunnen staan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 11 mei 2022, 21:46 Ik heb het al vaker gezegd dit seizoen: het is gezeur en gejank vanwege het zwakke ongeïnspireerde voetbal, het steeds maar weer weggeven van een voorsprong in de laatste minuut, het keer op keer in dezelfde valkuil vallen en dus het herhaal-gedrag van een trainer die keer op keer dezelfde oplossing probeert met steeds hetzelfde resultaat en die elke week zegt dat dit er uit moet en niet meer kan. PROBEER DAN EENS WAT ANDERS.

Daar komt de frustratie en gezeur en gejank vandaan, en is zeker niet overdreven. Met strijd en passie ten onder is veel beter te verwerken dan de manier waarop het nu gebeurt.
Als je het materiaal niet hebt, heb je ook niet de luxe van keuzes
we can come an end
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

differentcook schreef: 11 mei 2022, 21:00 Van deze alleen met Buskermolen toen die stond tussen Opdam, Perez, Landzaat, Mathijsen, Van Galen, Jaliens, Kromkamp en nog meer goede spelers (en zelf amper speelde)
Ja leuk argument. De helft hiervan kwam pas ná behalen Europees voetbal. Interview met Kromkamp:

In jouw derde jaar werd Van Stee ontslagen na de 5-1 in Zwolle, daarna kwam Adriaanse. Dat was vast wel even omschakelen voor jullie?
‘Nou sterker nog, Van Stee was voor die 5-1 al ontslagen. Tegen Zwolle zat Martin Haar toen op de bank. Dat was mijn eerste wedstrijd weer nadat ik hersteld was van een gescheurde kruisband. Dus Zwolle-uit was mijn eerste wedstrijd en ik was als een kind zo blij. Die wedstrijd was voor AZ echter wel om te janken. God wat was dat slecht toen zeg. Ik weet nog dat Van Galen bij het nemen van een corner gewoon tegen de cornervlag aantrapte. Als dat gebeurt weet je al hoe slecht het was.’

Hoe was vervolgens die omslag toen Adriaanse voor de groep kwam? Dat moet een cultuuromslag zijn geweest?
Ja joh, dat was gelijk zo van ‘Jongens ik weet niet wat we allemaal aan het doen zijn. Maar zoals het nu gaat zo gaan we het in ieder geval niet meer doen.’ Maar ik merkte wel gelijk dat hij het in mij zag zitten. Dat helpt natuurlijk altijd, zeker als je van zo’n blessure terugkomt. Ik kwam ook wel redelijk snel terug in de basis, als middenvelder toen nog.’

Vervolgens speelden jullie de eerste twee volledige seizoenen onder Adriaanse echt geweldig. Hoe was het om deel uit te maken van dat team?
‘Ja dat was echt een geweldig team. Dat weet jij denk ik ook nog wel, dat was echt een vriendenteam. We konden elkaar zo goed vinden. Iedereen wist van elkaar wat zijn sterke punten waren. Het was gewoon één en al plezier. Elke training was een feestje. En bovendien behaalden we ook nog resultaten. We dronken dan wel een biertje met elkaar, maar het was niet zo dat we onderin stonden. Dus niet alleen buiten het veld was het leuk, ook binnen de lijnen hadden we het naar ons zin.’

Dat was toch wel apart want het team verschilde niet heel veel van het elftal onder Van Stee toch?
‘Nee dat scheelde niet zoveel. Ik weet nog wel dat Van Geel in dat jaar kwam. Toen hebben we het nog grotendeels met dezelfde groep gedaan. We hebben toen Europees voetbal afgedwongen met die groep. Dat was met jongens als Wijker, Fortes en nog wat gasten. Het jaar daarop kwamen er vervolgens een paar jongens van Willem II. Toen kwamen Jaliens, Mathijsen, Sektioui, Ramzi..’"


Dus kap nou eens met dat oeverloze gelul over dat het enkel de schuld van Max is. Tuurlijk heeft hij ook zijn aandeel maar Jansen is gewoon een prutser 1e klas. En dan kom jij nog ergens met "zelfs Guardiola kan met dit materieel geen 4e worden". Je bent jezelf aardig aan het ontpoppen tot de clown van het forum.
Cetero censeo birrum bibendum esse
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Waar heb ik in godsnaam naar zitten kijken zeg. Scoren snel 2-0 waarvan de 2e een mooie voorzet was, en de eerste een beetje lucky, maargoed prima. Om vervolgens werkelijk 80minuten blind ballen weg te rossen. Wat een schande, echt ongelofelijk. pure pure onkunde.

Klopte ook helemaal niets van de organisatie, Midtsjo stond elke keer tegenover 3man op t middenveld. Terwijl AZ nauwelijks mensen voor de bal heeft. Utrecht kon telkens zo doorlopen tot de 16 meter. DeWit en Evjen hadden (zeker 2e helft) geen flauw idee wat ze aan het doen waren qua drukzetten. De manier waarop AZ speelt maakt het gewoon niet uit tegen wie je speelt, of het nou ajax, Utrecht, Sparta of Ijsselmeervogels is. Je zet totaal geen druk op je tegenstander en laat ze keer op keer doorkomen tot plekken waarom je die bal kunt voorgeven. Dan valt er altijd een bal goed vroeg of laat. Zeker als je verdedigers hun poot ook nog eens regelmatig terugtrekken. Jansen is een tactisch lichtgewicht van de bovenste plank. Ploegen uit het rechterrijtje kunnen met "minder?" materiaal ook prima een organisatie neerzetten. Het lijkt al snel op gebrek aan inzet/passie/strijd (de bekende termen). Maar zoals de Roon laatst mooi aangaf in een interview, het gaat allemaal om de organisatie/manier van druk zetten. Als er iets niet klopt kun je rennen wat je wil, dan lukt het gewoon niet.

En dan nog die domme keeper die bij 1 bekertje bier gelijk gaat zeuren, waarmee t wordt gestaakt, en je t publiek alleen meer meer opnaait. Na een paar miraculeuze missers van Utrecht dan toch de verdiende gelijkmaker die iedereen zag aankomen. Mede dankzij onze reus van 2.5 meter met zn slappe vuistje.

Ik weet niet of je dat op tv kon zien, maar Wijndal was aardig van streek voor het uitvak. Zal wel iets tegen hem of een van zn maatjes (Aboukhlal?) zijn gezegd, maar hij was echt boos. Benieuwd wat voor invloed dat gaat hebben op hem/ t team.

Ik hoop echt dat AZ gaat leren hiervan, en met de jeugdlichting + een flink aantal echte versterkingen de boel weer op de rit krijgt. Maar zie het toch somber in zonder 10mil+ Europees voetbal (of er moet een wonder gebeuren in de p/o). Dit seizoen is wel echt een ongekend grove mispeer van de hoge heren bij AZ.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

MO7 schreef: 11 mei 2022, 21:17 Van alle wedstrijden in alle competities dit seizoen was nog geen 10% de moeite van het bekijken waard. Eigenlijk kom ik niet veel verder dan een stuk of drie. En het meest vervelende is dat je het gevoel hebt dat het naast de supporters eigenlijk niemand een hol interesseert.
Precies!
Zit me vrijwel elke wedstrijd te ergeren , zelfs als er gewonnen wordt. Spelvreugde hebben we al heel lang niet meer gezien, net zo min als strijd en passie. En over strijd en winnaarsmentaliteit gesproken: Neem nou zo'n Willem Jansen, een akelige vervelende klier en een beperkte voetballer. Maar het is wel een man met ballen die bereid is tot het uiterste te gaan. Spelers met die karakteristieken hebben we bij AZ al een tijd lang niet meer rondlopen.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Bombaman schreef: 11 mei 2022, 21:51 Ja leuk argument. De helft hiervan kwam pas ná behalen Europees voetbal. Interview met Kromkamp:

In jouw derde jaar werd Van Stee ontslagen na de 5-1 in Zwolle, daarna kwam Adriaanse. Dat was vast wel even omschakelen voor jullie?
‘Nou sterker nog, Van Stee was voor die 5-1 al ontslagen. Tegen Zwolle zat Martin Haar toen op de bank. Dat was mijn eerste wedstrijd weer nadat ik hersteld was van een gescheurde kruisband. Dus Zwolle-uit was mijn eerste wedstrijd en ik was als een kind zo blij. Die wedstrijd was voor AZ echter wel om te janken. God wat was dat slecht toen zeg. Ik weet nog dat Van Galen bij het nemen van een corner gewoon tegen de cornervlag aantrapte. Als dat gebeurt weet je al hoe slecht het was.’

Hoe was vervolgens die omslag toen Adriaanse voor de groep kwam? Dat moet een cultuuromslag zijn geweest?
Ja joh, dat was gelijk zo van ‘Jongens ik weet niet wat we allemaal aan het doen zijn. Maar zoals het nu gaat zo gaan we het in ieder geval niet meer doen.’ Maar ik merkte wel gelijk dat hij het in mij zag zitten. Dat helpt natuurlijk altijd, zeker als je van zo’n blessure terugkomt. Ik kwam ook wel redelijk snel terug in de basis, als middenvelder toen nog.’

Vervolgens speelden jullie de eerste twee volledige seizoenen onder Adriaanse echt geweldig. Hoe was het om deel uit te maken van dat team?
‘Ja dat was echt een geweldig team. Dat weet jij denk ik ook nog wel, dat was echt een vriendenteam. We konden elkaar zo goed vinden. Iedereen wist van elkaar wat zijn sterke punten waren. Het was gewoon één en al plezier. Elke training was een feestje. En bovendien behaalden we ook nog resultaten. We dronken dan wel een biertje met elkaar, maar het was niet zo dat we onderin stonden. Dus niet alleen buiten het veld was het leuk, ook binnen de lijnen hadden we het naar ons zin.’

Dat was toch wel apart want het team verschilde niet heel veel van het elftal onder Van Stee toch?
‘Nee dat scheelde niet zoveel. Ik weet nog wel dat Van Geel in dat jaar kwam. Toen hebben we het nog grotendeels met dezelfde groep gedaan. We hebben toen Europees voetbal afgedwongen met die groep. Dat was met jongens als Wijker, Fortes en nog wat gasten. Het jaar daarop kwamen er vervolgens een paar jongens van Willem II. Toen kwamen Jaliens, Mathijsen, Sektioui, Ramzi..’"


Dus kap nou eens met dat oeverloze gelul over dat het enkel de schuld van Max is. Tuurlijk heeft hij ook zijn aandeel maar Jansen is gewoon een prutser 1e klas. En dan kom jij nog ergens met "zelfs Guardiola kan met dit materieel geen 4e worden". Je bent jezelf aardig aan het ontpoppen tot de clown van het forum.
Oh en dan nog ff een aanvulling op deze post. Ik wil niet Jansen vergelijken met Van Stee. Daarmee zou ik Van Stee ernstig beledigen.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ophouden met ellenlange offtopicposts.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Pas in 2005 is een team met Buskermolen hoger geeindigd dan het huidige team. Dus mijn antwoord was to the point. Die selectie was ook beter m.i.
Het noemen van Wijker, Fortez Rogriguez en Buskermolen en dan zeggen dat met hen wel werd gepresteerd om de prestaties van Jansen met deze selecttie proberen onderuit te halen is sneu.
Ik ben bang dat de feiten met mij zijn. Speel graag ook wel eens een clown, maar dat is hier niet van toepassing.
Bombaman schreef: 11 mei 2022, 21:51 Ja leuk argument. De helft hiervan kwam pas ná behalen Europees voetbal. Interview met Kromkamp:

Dus kap nou eens met dat oeverloze gelul over dat het enkel de schuld van Max is. Tuurlijk heeft hij ook zijn aandeel maar Jansen is gewoon een prutser 1e klas. En dan kom jij nog ergens met "zelfs Guardiola kan met dit materieel geen 4e worden". Je bent jezelf aardig aan het ontpoppen tot de clown van het forum.
Las de post van MO, pas na mijn posten
we can come an end
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Kwa voetbal was het vanavond, opnieuw, erg droevig. Die grote bek van Wijndal richting het uitvak kan ik ook slecht tegen, ga je schamen man.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Sir Robbert schreef: 11 mei 2022, 22:58 Kwa voetbal was het vanavond, opnieuw, erg droevig. Die grote bek van Wijndal richting het uitvak kan ik ook slecht tegen, ga je schamen man.
Die zat met zijn kop allang bij 020.

De veel te smalle selectie en een trainer die iedere keer dezelfde blunders maakt, gaat ervoor zorgen dat we overal naast grijpen dit seizoen.
Met dit bedroevende niveau hebben we niets in de play offs te zoeken.
Hoeveel blunders mag deze trainer nog blijven maken?
Wanneer is de maat eens vol?
Wanneer wordt eens datgene gedaan wat men al 16 wedstrijden geleden had moeten doen?
Namelijk de trainer de laan uitsturen en eens wat competent personeel binnenhalen?
Zoals een goede trainer en keeperstrainer?
En de selectie verbreden zodat AZ niet meteen in de problemen komt zodra een paar sleutelspelers door blessures wegvallen?
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

differentcook schreef: 11 mei 2022, 21:49 Als je het materiaal niet hebt, heb je ook niet de luxe van keuzes
Er zijn een hoop ploegen in de eredivisie die jaloers zouden zijn op het materiaal bij AZ. Maar AZ was gisteravond wel de enige die in de laatste minuten nog een overwinning/gelijkspel uit handen gaf. De rest is kennelijk wel in staat om een wedstrijd uit te spelen. Zelfs Sparta lukt het na een nadelige onderbreking tegen Vitesse.
Bij AZ gebeurt het inmiddels structureel. Dat het tegen ajax misgaat kan ik nog begrijpen maar Utrecht, Sparta en Zwolle mag gewoon niet gebeuren en dan heb ik het nog niet eens over de wedstrijden waar het net aan goed gaat. En toch steeds weer hetzelfde strijdplan en dezelfde fouten. Je hoeft een speler niet te wisselen maar je kunt hem wel vertellen wat ie anders moet doen zodat het niet weer gebeurt. Maar ja, Jansen vindt het lastig om te achterhalen waar het aan ligt dus dat gaat niet gebeuren...
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Gisteren misten we vooral Clasie op het middenveld. Stuurt de ploeg en is de leider in het druk zetten. Voor zo'n belangrijk aspect van ons voetbal zijn we dus volledig afhankelijk of hij er bij is of niet. Zorgelijk.

Daarnaast missen we in alle linies snelheid. Voorin is dat een gemis want met een aandringende tegenstander kun je met slimme en/of diepe ballen de tegenstander daarmee veel pijn doen. Achterin betekent het te vaak dat onze CV's niet durven doordekken en het liefst zo ver mogelijk met de kont naar achteren willen spelen.

Gisteravond zag ik in de tweede helft de ploeg volledig uiteen vallen. Enorme ruimtes ontstonden tussen onze linies. Midtsjö in zijn eentje strijdend op het middenveld met weer enorm veel onnodig balverlies. Daarvoor enkele gasten die poogden voor aanvallers door te gaan maar geen bal vast hielden. Achterin de meesten van ons gegroepeerd die wanhopig probeerden duels te winnen, maar meestal verloren. Veel te veel hoge voorzetten kwamen weer vanaf de zijkanten die moeilijk te verdedigen waren.

Treurig en kolderiek was het laten lopen van een bal door BMI, die door Veerman ingetikt, maar over getikt werd. Het geluk zat ons toen nog mee. De staking van de wedstrijd werd ons fataal. Utrecht kwam met hernieuwde energie het veld op en gaf gesteund door hun publiek nog eens extra gas. Teveel voor onze ploeg die bij de 2-2 weer eens niet verdedigden.

Jansen red het niet met deze groep. Huiberts is hoofdverantwoordelijk door de aanstelling en het niet adequaat versterken van de selectie. Eenhoorn is een zwijger voor ons publiek die alleen met directeuren en grote sponsors praat lijkt het!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 11 mei 2022, 21:49 Als je het materiaal niet hebt, heb je ook niet de luxe van keuzes
Heeft niets met materiaal te maken, maar met instelling. En het is Jansen die ze de wei in stuurt. Je kan niet wekelijks blijven zeggen dat hem niets valt te verwijten i.v.m. de te zwakke en kleine selectie, maar vooral dat hij niets verandert in het strijdplan. We maken het ajax moeilijk maar laten 80 minuten Utrecht over ons heen denderen?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 12 mei 2022, 08:56 Heeft niets met materiaal te maken, maar met instelling. En het is Jansen die ze de wei in stuurt. Je kan niet wekelijks blijven zeggen dat hem niets valt te verwijten i.v.m. de te zwakke en kleine selectie, maar vooral dat hij niets verandert in het strijdplan. We maken het ajax moeilijk maar laten 80 minuten Utrecht over ons heen denderen?
Een onvoldoende selectie speelt continu. Dus helaas geeft het ook wekelijks dezelfde problemen (of je die nu beu bent of niet).
Inderdaad heeft Jansen ook zijn verantwoordelijkheden en zal hij ook zaken beter kunnen doen. Maar laten we wel helder hebben wat de basis is van de problemen.
we can come an end
Plaats reactie