Sparta-AZ (za 30 apr, 21.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

pAZcal schreef: 30 apr 2022, 21:01 Scheidsrechters hebben nog steeds te veel macht.
Ik hoop dat de scheidrechter van vandaag midden in de nacht naar de wc gaat en dan in het donker KEIHARD zijn kleine teentje stoot.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ook voorspelbaar in de zin van: we kunnen inlopen op de club boven ons….. en het dan wéér niet doen.

Als je als AZ zijnde toch niet clubs als PEC, Willem 2 en Sparta je wil op kan leggen kan je rustig stellen dat we gewoon niet beter kunnen. En dat we een andere trainer nodig hebben die eens wat andere en minder voorspelbare patronen op het veld laat zien. Het is het hele seizoen niet om aan te gluren.
Dit kan je je supporters niet aandoen. Wat een armoede en wat een kutzooi.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Gaat er nu eindelijk eens ingegrepen worden. Weg met Jansen. Tegen de nummer laatst twee extra verdedigers inbrengen. Idioot.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

sister of mercy schreef: 30 apr 2022, 21:10 Gaat er nu eindelijk eens ingegrepen worden. Weg met Jansen. Tegen de nummer laatst twee extra verdedigers inbrengen. Idioot.
En Aboukhlal veel te lang laten staan. Dan kan je misschien zeggen dat we niets anders (beters) op de bank hebben, wat op zich al in en in triest is, maar veel slechter wordt het niet. Elke actie verzandde in balverlies; ofwel doordat ie te lang in zijn eentje doorging, ofwel doordat ie de duels verkeerd in ging, en vooral door absolute onkunde, mede doordat ie geen idee heeft wat ie gaat doen als ie de bal krijgt .
Karlsson heeft werkelijk helemaal niets laten zien, zelfs geen circus act. En dan háál je Aboukhlal er uit, zet je Sowah er voor in de plaats.
De selectie is te smal en kwalitatief niet goed genoeg om de top drie aan te vallen. De trainer heeft laten zien niets anders te kunnen brengen dan waar we dit hele seizoen al naar zitten te kijken. De aankopen zijn zwaar ondermaats gebleken.
Kortom: een kutseizoen met slecht voetbal.
Ik graag me af waarom ik a.s. zondag nog heen ga eigenlijk. Hopen op een wonder? Gaan we opeens boven ons zelf uitstijgen? Maar goed, ik zal er wel weer braaf zitten hoor………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

En weer een dramatisch AZ gezien. Wat een balverlies en slechte keuzes. Totaal geen chemie in de ploeg.

Maar welke scheidsrechter zou nog meer fluiten na dat kopduel van Beukema?

Daarna laat een AZ-keeper voor de zoveelste keer de korte hoek vrij voor de vrije trap. En ja natuurlijk wordt ie er weer keurig ingetrapt. Opdracht keeperstrainer!?

Huiberts je hebt dik gefaald bij de samenstelling van deze selectie. Vooral je lastminute aankoop Sowah is lachwekkend om te zien in het veld.

Dit seizoen nacompetitie dus voor Europees voetbal. Ik geloof er niet in!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Deze trainer verdient een 12e plaats. Hij presteert dus ver boven verwachting.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik ga dit seizoen niet meer kijken. We worden 5e en er gaat niks leuks meer gebeuren.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ik mag toch hopen dat AZ van Club Brugge een vergoeding krijgt voor iedere minuut dat Sowah heeft mogen spelen. Een willekeurige jeugdspeler kan nooit minder brengen.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

fcvictorie schreef: 30 apr 2022, 21:02 Van dit AZ kan je niet meer verwachten. De club heeft op alle vlakken een jasje uit gedaan ten opzichte van voorgaande jaren. Zowel de spelers op het veld als de technische staf zijn simpelweg van een minder niveau.
Klopt, er is duidelijk minder kwaliteit dan voorgaande jaren. Werd ook niet gehaald omdat dat de doorstroom van jong talent in de weg zou zitten. Maar er lijkt geen talent door te stromen omdat die jongens gewoon het niveau nog niet hebben wat je nodig hebt om best of the rest te worden.
Toch zou een trainer die de boel weet te motiveren en te bezielen er veel meer uit kunnen halen. Een type zoals Co Adriaanse was bijvoorbeeld. Maar wie zou Jansen nou op moeten volgen ? Als hij blijft hebben we volgend seizoen weer dat slappe hap voetbal.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Waarom heeft AZ Ferdy Druijf niet terug gehaald in de winter. Temeer dat invalspits Albert Gudmundsson ook verkocht werd. Nu moeten we het na de wissel van Pavlidis doen met Sowah in de spits. Tja...

We gaan de top aanvallen toch AZ!!!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

In de onlangs gespeelde wedstrijden tegen de nummers 16, 17 en 18 wisten we 2 (!) punten te behalen i.p.v. 9. Na het puntverlies van vandaag wordt het wel heel onwaarschijnlijk dat we de playoffs nog kunnen ontlopen. Maar mocht het door een klein wonder toch nog op de laatste speelronde aankomen, maak dan je borst maar nat want dan wacht ons RKC...
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZA'dam schreef: 30 apr 2022, 21:56 In de onlangs gespeelde wedstrijden tegen de nummers 16, 17 en 18 wisten we 2 (!) punten te behalen i.p.v. 9. Na het puntverlies van vandaag wordt het wel heel onwaarschijnlijk dat we de playoffs nog kunnen ontlopen. Maar mocht het door een klein wonder toch nog op de laatste speelronde aankomen, maak dan je borst maar nat want dan wacht ons RKC...
Om te beginnen ga je volgende week zondag flink van het veld gemept worden. Er is werkelijk niets in de laatste maanden gebeurd of laten zien waardoor we iets anders mogen verwachten.
Hoor ik Jansen nou laatst zeggen dat we de negatieve resultaten tegen de onderste vijf moeten doorbreken? Hoor ik ‘m nou zeggen dat we nog (wat een vreselijk en te veel gebezigd cliché is dit inmiddels, zo’n beetje door elke trainer wel geroepen) nog 5 finales te gaan hadden? Was dit labbekakkerige voetbal tegen Sparta een finale ? Houd toch op. Ik kan die obligate teksten van Jansen inmiddels niet meer horen. Moeten we nu echt nog Huiberts alleen de schuld geven van de huidige resultaten, maar meer nog van dit waardeloze onaantrekkelijke voetbal? Sorry, maar Jansen weet er totaal geen verandering in te brengen, en dan ben je in mijn ogen geen geschikte noch goede trainer.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

fcvictorie schreef: 30 apr 2022, 21:02 Van dit AZ kan je niet meer verwachten. De club heeft op alle vlakken een jasje uit gedaan ten opzichte van voorgaande jaren. Zowel de spelers op het veld als de technische staf zijn simpelweg van een minder niveau.
We mogen toch hopen dat we tegen Sparta wel meer mogen verwachten.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Hoe vaak verspeelt AZ ook niet punten als het kan inlopen op een concurrent, niet te geloven.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1591
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

AlkmaarForever schreef: 01 mei 2022, 08:08 Hoe vaak verspeelt AZ ook niet punten als het kan inlopen op een concurrent, niet te geloven.
Bijna altijd.
Mentaal zeer zwak.
1 punt in de resterende 3 wedstrijden is het maximaal haalbare voor deze zwalkende zwakke ploeg.
Na de wedstrijd van gisteren liepen de meeste spelers met een grijns op hun gezicht het veld af.
Wat een nóg triester maakt, de trainer deed hetzelfde.
Zegt alles.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

fcvictorie schreef: ↑za apr 30, 2022 11:02 pm
Van dit AZ kan je niet meer verwachten. De club heeft op alle vlakken een jasje uit gedaan ten opzichte van voorgaande jaren. Zowel de spelers op het veld als de technische staf zijn simpelweg van een minder niveau.
Waarom kunnen we het dan wel tegen ajax en PSV uit, tegen Feyenoord thuis? En niet tegen de onderste drie?
Weten de heren alleen tegen de betere ploegen zichzelf op te laden?
Of is het simpelweg dat we dan reactievoetbal kunnen spelen en zodra we het zelf moeten verzinnen niet thuis geven en niet kunnen?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Mijn geest gaf het enige juiste antwoord op een wedstrijd als dit, ik heb 3 kwart niet gezien en heb er lekker doorheen gesnurkt.
Ik hou me er maar aanvast dat ik het erger had gevonden gelijk te spelen tegen tien man.
Laatst gewijzigd door FugAZi op 01 mei 2022, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AZDC
Supporter
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 mei 2006, 18:04
Locatie: Vak S

Als positieve noot dan: Ik vond Pavlidis wederom goed spelen.
Soms heb je pech en soms zit het tegen... :lol:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 30 apr 2022, 21:23 En Aboukhlal veel te lang laten staan. Dan kan je misschien zeggen dat we niets anders (beters) op de bank hebben, wat op zich al in en in triest is, maar veel slechter wordt het niet. Elke actie verzandde in balverlies; ofwel doordat ie te lang in zijn eentje doorging, ofwel doordat ie de duels verkeerd in ging, en vooral door absolute onkunde, mede doordat ie geen idee heeft wat ie gaat doen als ie de bal krijgt .
Karlsson heeft werkelijk helemaal niets laten zien, zelfs geen circus act. En dan háál je Aboukhlal er uit, zet je Sowah er voor in de plaats.
De selectie is te smal en kwalitatief niet goed genoeg om de top drie aan te vallen. De trainer heeft laten zien niets anders te kunnen brengen dan waar we dit hele seizoen al naar zitten te kijken. De aankopen zijn zwaar ondermaats gebleken.
Kortom: een kutseizoen met slecht voetbal.
Ik graag me af waarom ik a.s. zondag nog heen ga eigenlijk. Hopen op een wonder? Gaan we opeens boven ons zelf uitstijgen? Maar goed, ik zal er wel weer braaf zitten hoor………
Tuurlijk is het weer de schuld van Aboukhlal… Wat een triest gezeik zeg. En je geeft het zelf al aan, Sowah komt er uiteindelijk in voor Aboukhlal. Als er eentje niks van kan is her Sowah wel. Dus wat wil je nou? Misschien moet je je aandacht eens verleggen naar die clown die op goal staat. Die staat wekelijks te schutteren, maar daar hoor ik je niet over. Ondertussen wel wekelijks lopen janken over de meest productieve aanvaller die we hebben, die overigens gister ook nog goed was voor een assist. Dat hij niet goed genoeg is voor AZ ben ik met je eens, maar elke keer alles in zijn schoot werpen begint triest te worden. Zeker omdat er een aantal nog grotere dissonanten rondlopen.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1591
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

AZ 4 Life schreef: 01 mei 2022, 10:30 Tuurlijk is het weer de schuld van Aboukhlal… Wat een triest gezeik zeg. En je geeft het zelf al aan, Sowah komt er uiteindelijk in voor Aboukhlal. Als er eentje niks van kan is her Sowah wel. Dus wat wil je nou? Misschien moet je je aandacht eens verleggen naar die clown die op goal staat. Die staat wekelijks te schutteren, maar daar hoor ik je niet over. Ondertussen wel wekelijks lopen janken over de meest productieve aanvaller die we hebben, die overigens gister ook nog goed was voor een assist. Dat hij niet goed genoeg is voor AZ ben ik met je eens, maar elke keer alles in zijn schoot werpen begint triest te worden. Zeker omdat er een aantal nog grotere dissonanten rondlopen.
Eens, Aboukhlal komt zeker tekort, maar de grootste clown staat op doel.
Die vrije trap had er nooit in gemogen.
Vindahl stond totaal verkeerd en moest eerst meters naar rechts lopen. ( voor de kijkers links) Toen hij dook lag de bal allang in 't netje. 😳
Plaats reactie