Sparta-AZ (za 30 apr, 21.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6496
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 01 mei 2022, 10:30 Ondertussen wel wekelijks lopen janken over de meest productieve aanvaller die we hebben, die overigens gister ook nog goed was voor een assist.
Dat lijkt me toch echt Pavlidis of Karlsson.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 01 mei 2022, 12:15 Dat lijkt me toch echt Pavlidis of Karlsson.
Nope, dat is Barasi… Daarna Aboukhlal als je kijkt naar het aantal minuten dat een speler nodig heeft voor een goal dit seizoen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6496
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 01 mei 2022, 13:24 Nope, dat is Barasi… Daarna Aboukhlal als je kijkt naar het aantal minuten dat een speler nodig heeft voor een goal dit seizoen.
Nee, dat zou de meest effectieve aanvaller zijn. 'Meest productief' zou die speler zijn met de meeste goals & assist zijn.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 01 mei 2022, 13:33 Nee, dat zou de meest effectieve aanvaller zijn. 'Meest productief' zou die speler zijn met de meeste goals & assist zijn.
Dat wordt kommaneuken om het kommaneuken, waar je verder niet uit gaat komen.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

ForzAZ schreef: 30 apr 2022, 21:27 En weer een dramatisch AZ gezien. Wat een balverlies en slechte keuzes. Totaal geen chemie in de ploeg.

Maar welke scheidsrechter zou nog meer fluiten na dat kopduel van Beukema?

Daarna laat een AZ-keeper voor de zoveelste keer de korte hoek vrij voor de vrije trap. En ja natuurlijk wordt ie er weer keurig ingetrapt. Opdracht keeperstrainer!?

Huiberts je hebt dik gefaald bij de samenstelling van deze selectie. Vooral je lastminute aankoop Sowah is lachwekkend om te zien in het veld.

Dit seizoen nacompetitie dus voor Europees voetbal. Ik geloof er niet in!
Ja die Sowah daar heb ik nog niets goeds van gezien.
Maar het verhaal is al een paar jaar hetzelfde: In elke linie moet er versterking bij,
en dan geen spelers waarvan men kan denken:"Och, mischien word het wel wat".
Op deze manier kan AZ nooit echt een rol spelen in de kopgroep.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6496
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 01 mei 2022, 13:41 Dat wordt kommaneuken om het kommaneuken, waar je verder niet uit gaat komen.
Omdat je stelling niet klopt? Hahaha.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16210
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 01 mei 2022, 10:30 Tuurlijk is het weer de schuld van Aboukhlal… Wat een triest gezeik zeg. En je geeft het zelf al aan, Sowah komt er uiteindelijk in voor Aboukhlal. Als er eentje niks van kan is her Sowah wel. Dus wat wil je nou? Misschien moet je je aandacht eens verleggen naar die clown die op goal staat. Die staat wekelijks te schutteren, maar daar hoor ik je niet over. Ondertussen wel wekelijks lopen janken over de meest productieve aanvaller die we hebben, die overigens gister ook nog goed was voor een assist. Dat hij niet goed genoeg is voor AZ ben ik met je eens, maar elke keer alles in zijn schoot werpen begint triest te worden. Zeker omdat er een aantal nog grotere dissonanten rondlopen.
Het is niet de schuld van Aboukhlal, dat zijn jouw woorden. Ik geef alleen aan hoe slecht hij is. En als je mijn andere posts toevallig heb zien langskomen geef ik veel meer de schuld dan een enkele speler. Wat ik werkelijk niet begrijp is jouw noodzaak om die jongen te verdedigen. Begrijp me goed: ik heb geen hekel aan de mens maar de voetballer. En dan kom je met een statistiek om aan te tonen dat hij de meest productieve speler is omdat ie minder minuten nodig heeft om te scoren. Kijk nou gewoon naar het veld en de spelers om tot conclusies te komen i.p.v. die stomme, statistieken. Met statistieken win je geen wedstrijden. Aboukhlal, Sowah, Vindahl (waar ik wel degelijk een mening over heb, zie Vindahl topic), en nog een paar in de huidige vorm komen schromelijk te kort voor AZ.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16210
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Trouwens, over een “assist” gesproken: als je de bal één meter naar links naar een medespeler speelt die vervolgens alles nog zelf moet doen om af te ronden heet dat ook al zo?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9119
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 01 mei 2022, 17:15 Trouwens, over een “assist” gesproken: als je de bal één meter naar links naar een medespeler speelt die vervolgens alles nog zelf moet doen om af te ronden heet dat ook al zo?
Yup. Maar ik ga het een keer voor hem opnemen: het ging ook om de snelheid waarmee er is omgeschakeld.
Voor de eerste keer ooit had het daadwerkelijk nut. Het was blijkbaar zo handig dat het buiten het zich van de VAR camera gebeurde en dat is ook een kunst :lol: (Dat die dingen een dode hoek hebben is natuurlijk ontzettend grappig).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9119
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 30 apr 2022, 21:50 Waarom heeft AZ Ferdy Druijf niet terug gehaald in de winter. Temeer dat invalspits Albert Gudmundsson ook verkocht werd. Nu moeten we het na de wissel van Pavlidis doen met Sowah in de spits. Tja...

We gaan de top aanvallen toch AZ!!!
Grappig verhaal over Gudmundsson: die had exact dezelfde statistieken als Aboukhlal nu heeft, alleen dan over één seizoenshelft gemeten.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 01 mei 2022, 14:21 Omdat je stelling niet klopt? Hahaha.
Niet daarom, maar om nu een discussie te gaan voeren over wat jij en ik als 'effectief' en 'productief' opvatten lijkt me niet echt heel zinvol als we beide begrijpen wat we bedoelen toch?
Plaats reactie