AZ-sc Heerenveen (za 23 apr, 18.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 24 apr 2022, 10:11 Natuurlijk bedoel ik dat jij iets tegen “de keeper” Vindahl hebt en niet de mens.
Klopt, ik vind het een matige keeper en hij gaat in de fout. Dan benoem ik dat. Mag dat niet meer?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16206
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 24 apr 2022, 14:25 Klopt, ik vind het een matige keeper en hij gaat in de fout. Dan benoem ik dat. Mag dat niet meer?
Wel, maar je doet het werkelijk in iedere post…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

AZ 4 Life schreef: 24 apr 2022, 09:49 Waar verdedig ik Martins Indi precies? Die speelde gister zeker niet goed. Die goal vond ik alleen geen fout van hem maar van Vindahl.
Martins-Indi is vergane glorie en jij bent de enige die dat niet ziet.
Volgend jaar april weten we meer
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1239
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

galblazer schreef: 24 apr 2022, 19:54 Martins-Indi is vergane glorie en jij bent de enige die dat niet ziet.
Nee hoor, Indi maakt zeker fouten maar ik vind hem dit seizoen zeker niet slecht. Hij wordt wat trager, maar daarentegen staat hij positioneel vaak goed. Dit seizoen voor mij ruim voldoende. Bedenk ook dat hij in zijn rug met een onzekere keeper speelt. Welke centrumverdediger in de eredivisie is trouwens wel razendsnel? Martinez, Blind?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 24 apr 2022, 15:38 Wel, maar je doet het werkelijk in iedere post…….
Neehoor, alleen als hij in de wedstrijd de fout in gaat. Zoals afgelopen zaterdag. Als er dan mensen zijn die dat proberen te weerleggen dan geef ik daar argumentatie voor. In dit geval zat jij dus niet in het stadion dus snap ik jouw opmerking. Op de beelden van ESPN is het namelijk ook niet goed waar te nemen. In het stadion was het echter duidelijk zichtbaar.
Plaats reactie